Ga naar inhoud

Carolienx : 30 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Valeria:

Wat vervelend dat je er niet gelukkig mee bent.. Als je borsten voor operatie al naar buiten wezen blijft dat. Heb je een foto misschien?

Hoi, voor de operatie had ik maar een kleine a-cup en stonden ze nog mooi.. Ik ga een foto uploaden op mijn profiel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Carolienx:

Hoi, ik heb 1,5 jaar geleden een bv laten doen maar ben helemaal niet tevreden, voel me heel onzeker erover en schaam me over men borsten.. Ze staan heel puntig naar voor , net 2 kegels.. vind ze echt niet mooi en voel me er ook niet mooi mee.. Ook wijken de tepels ook meer naar de buitenkant dan dat ze mooi ongv in het midden staan, heeft nog iemand dit probleem???:unsure:

Hoeveel cc heb je , en had je ze voor achter of dual plane laten zetten. Dat zal miss ook wel uitmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet heel duidelijke foto, vind ze wel mooi, maar snap wat je bedoelt met puntig? Ik ben niet bekend met monobloc, zijn dat ronde/anatomische implantanten en met welk profiel?

 

wat wil je zelf? wil je een nieuwe operatie of wil je manier vinden voor jezelf om hier wel gelukkig mee te worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Valeria:

niet heel duidelijke foto, vind ze wel mooi, maar snap wat je bedoelt met puntig? Ik ben niet bekend met monobloc, zijn dat ronde/anatomische implantanten en met welk profiel?

 

wat wil je zelf? wil je een nieuwe operatie of wil je manier vinden voor jezelf om hier wel gelukkig mee te worden?

Hoi, dit zijn ronde en extra hoog.. soms staan ze nog meer naar voren, vooral de tepel dan.. een vriendin heeft ook een bv daar laten doen, maar die zijn 'dag en nacht' verschil met de mijne.. die zijn stevig en mooi rond, de mijne staan echt net als 2 kegels zoals mijn vriend het soms zegt.. =( heb een afspraak gemaakt in de kliniek voor op controle te gaan, aangezien ik ook nog pijn heb onder de rechter.. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Essiee:

Hoi dames. Ik had een 80 b. Ben afgelope maandag geopereerd. 425 cc high profile dual plane. Ze staan nu ook een beetje puntig. Hoop dat t gaat zakken. Jammer dat je er niet blij mee bent. 

X

Ja, weet echt niet wat te doen.. normaal zou je je mooi moeten voelen na zo'n ingreep maar voel me nog meer onzekerder dan ervoor.. =( x

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Carolienx:

Ja, weet echt niet wat te doen.. normaal zou je je mooi moeten voelen na zo'n ingreep maar voel me nog meer onzekerder dan ervoor.. =( x

Ik zou indd even kijken wat je nu wilt. Wil je opnieuw een bv ? Heel vervelend dit. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Essiee:

Ik zou indd even kijken wat je nu wilt. Wil je opnieuw een bv ? Heel vervelend dit. Succes x

Ja is weer een hoop geld als je niet zeker weet dat het dan wel gaat goed zijn.. Ik ga wachten tot volgende week op de consultatie.. Dacht al dat het komt door verkeerde bh ofso maar zou toch niet kunnen he? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Carolienx:

Ja is weer een hoop geld als je niet zeker weet dat het dan wel gaat goed zijn.. Ik ga wachten tot volgende week op de consultatie.. Dacht al dat het komt door verkeerde bh ofso maar zou toch niet kunnen he? X

Kost indd veel geld ja. Ik zou wachten tot je consultatie. Heb je toen wel een goede bh gedragen? Ik zou niet weten of dat zou werken. Een ander soort bh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Essiee:

Kost indd veel geld ja. Ik zou wachten tot je consultatie. Heb je toen wel een goede bh gedragen? Ik zou niet weten of dat zou werken. Een ander soort bh. 

Ja heb eerst sportbh gedragen, en daarna altijd een voorgevormde.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je borsten al 1,5 jaar "oud" zijn, dan zullen ze denk ik niet veel meer veranderen. Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Ben nu 9 maanden po en ze zijn bij mij niet zo vol, rond en symmetrisch geworden zoals ik had verwacht. Ik probeer ze te accepteren zoals ze nu zijn omdat ze echt niet totaal mislukt zijn, maar merk dat ik daar veel moeite mee heb. Mijn borstenobsessie neemt alleen maar toe en overal om me heen zie ik alleen maar perfecte borsten. Het zit me zo dwars dat ik nu een consult bij een andere pc gepland heb. Maar of er snel een wissel komt, weet ik niet. Heb al ruim 4000 euro uitgegeven en om het nog een keer te doen zie ik eigenlijk niet zitten. Tja...maar dan zit ik dus sowieso de komende 10 jaren wel met dezelfde borsten opgescheept....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Valeria:

Wie is je chirurg? Je kan altijd erna nog second opinion doen. Met wat er mogelijk is. Maar idd slim om even terug te gaan, vooral als je nog pijn hebt..

 

Is de prothese geheel onder de borst spier of dual plane

Dokter verdonck vn de wellneskliniek. En geen idee eig,volgens mij volledig onderde spier. Hij zei dat dathet beste en mooiste resultaat had.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Joy1980:

Als je borsten al 1,5 jaar "oud" zijn, dan zullen ze denk ik niet veel meer veranderen. Ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Ben nu 9 maanden po en ze zijn bij mij niet zo vol, rond en symmetrisch geworden zoals ik had verwacht. Ik probeer ze te accepteren zoals ze nu zijn omdat ze echt niet totaal mislukt zijn, maar merk dat ik daar veel moeite mee heb. Mijn borstenobsessie neemt alleen maar toe en overal om me heen zie ik alleen maar perfecte borsten. Het zit me zo dwars dat ik nu een consult bij een andere pc gepland heb. Maar of er snel een wissel komt, weet ik niet. Heb al ruim 4000 euro uitgegeven en om het nog een keer te doen zie ik eigenlijk niet zitten. Tja...maar dan zit ik dus sowieso de komende 10 jaren wel met dezelfde borsten opgescheept....................

Ja heb ik ook,zeker als ik voor de spiegel sta en zie dat mijn ene tepel meer opzij staat dan de andere.. Ben onlangs naar de lingeriewinkel geweest en had paar modelletjes gepast zonder vulling op aanrade van de verkoopster maar schaamde me er zo voor dat ik het pashokje niet wou opendoen.. Zo puntig.. De ene dag meer als de andere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je niet kan genieten van je borsten en nog pijn heb na z'n lange tijd! En onzeker bent over je borsten is nou niet de bedoeling van een bv! Moet eerlijk zeggen dat je borsten op je foto niet als kegels bij mij overkomen maar wellicht is je voorzicht anders??? Begrijp wel uit je verhaal dat je een andere verwachting had en volle, ronde borsten had verwacht!

Ik zou sowieso bij je gesprek je gevoel uitspreken bij je PC en aangeven dat je hiermee niet tevreden bent en je onzekerheid is toegenomen en al heel lang pijn heb!!!! Geef ook duidelijk aan wat je wel had verwacht dmv voorbeeldfotos en dat je een oplossing wenst! Bied je hun ook ruimte om na te denken en wellicht komen jullie samen tot een oplossing! Goed voorbereiden op dit gesprek en duidelijk zijn!! 

Mocht je toch nog ontevreden uit dit gesprek komen kun je altijd nog een SO inplannen bij een andere PC en om advies vragen. 

Succes en sterkte ermee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er zo erg mee zit dat het je hele leven gaat beïnvloeden en je hebt er de middelen voor, dan zou ik er zeker iets aan laten doen. En idd wat andere dames ook al hebben gezegd misschien een so bij een andere pc? En misschien ook een pc die anatomische protheses doet? Ik sta elke dag minstens 1 x voor de spiegel naar mijn borsten te kijken en elke keer stoort het me dat mijn linker borst meer langwerpig is dan rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei BrownieG:

Jammer dat je niet kan genieten van je borsten en nog pijn heb na z'n lange tijd! En onzeker bent over je borsten is nou niet de bedoeling van een bv! Moet eerlijk zeggen dat je borsten op je foto niet als kegels bij mij overkomen maar wellicht is je voorzicht anders??? Begrijp wel uit je verhaal dat je een andere verwachting had en volle, ronde borsten had verwacht!

Ik zou sowieso bij je gesprek je gevoel uitspreken bij je PC en aangeven dat je hiermee niet tevreden bent en je onzekerheid is toegenomen en al heel lang pijn heb!!!! Geef ook duidelijk aan wat je wel had verwacht dmv voorbeeldfotos en dat je een oplossing wenst! Bied je hun ook ruimte om na te denken en wellicht komen jullie samen tot een oplossing! Goed voorbereiden op dit gesprek en duidelijk zijn!! 

Mocht je toch nog ontevreden uit dit gesprek komen kun je altijd nog een SO inplannen bij een andere PC en om advies vragen. 

Succes en sterkte ermee! 

Hier een foto van bovenaanzicht van de linker borst, misschien zie je het beter .. Ja ga er nog eens goed over nadenken.. 

*edit* foto weggehaald op verzoek, x bb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Joy1980:

Als je er zo erg mee zit dat het je hele leven gaat beïnvloeden en je hebt er de middelen voor, dan zou ik er zeker iets aan laten doen. En idd wat andere dames ook al hebben gezegd misschien een so bij een andere pc? En misschien ook een pc die anatomische protheses doet? Ik sta elke dag minstens 1 x voor de spiegel naar mijn borsten te kijken en elke keer stoort het me dat mijn linker borst meer langwerpig is dan rond. 

Heb je een foto? Ik heb net nog een foto hierboven geupload 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.