Ga naar inhoud

Carolienx : 30 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje dit heb ik nu dus ook. Ze zijn 6 dagen oud en er piept ineens bloed onder mn pleister door... Het is donker van kleur en vormt zich als een streep ik vraag mij af of dit het litteken is onder de "plakband" pleister.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dit heb ik nu dus ook. Ze zijn 6 dagen oud en er piept ineens bloed onder mn pleister door... Het is donker van kleur en vormt zich als een streep ik vraag mij af of dit het litteken is onder de "plakband" pleister.

het is blijkbaar normaal dat het een beetje bloed omdat het een wonde is dat moet genezen! Was ook niet gerust toen ik het zag maar de huisarts heeft me gerust gesteld :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even een vraagje he... Wat is het voor een soort put? Is het een deuk, of een vouw, of over de hele breedte van je borst? Of alleen in een 'bocht' ?

Ik heb even bij je foto's zitten kijken, maar kan geen foto zien die je onderkant toont. Misschien dat je er een foto van kunt maken, dan is het net iets makkelijker meekijken :)

Op zich is het zo dat er nog veel verandert de eerste weken, behalve de eigenlijke stand van je borsten, en de eigenlijke vorm van je borsten.

Dus liepen ze van te voren niet mooi rond (wat geen mens van te voren opvalt hihi) dan zullen ze dat nu ook niet doen. Maar als het een deuk is die niet van te voren al daar aanwezig was, dan is het handiger om even te kijken hoe het eruit ziet :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Even een vraagje he... Wat is het voor een soort put? Is het een deuk, of een vouw, of over de hele breedte van je borst? Of alleen in een 'bocht' ?

Ik heb even bij je foto's zitten kijken, maar kan geen foto zien die je onderkant toont. Misschien dat je er een foto van kunt maken, dan is het net iets makkelijker meekijken :)

Op zich is het zo dat er nog veel verandert de eerste weken, behalve de eigenlijke stand van je borsten, en de eigenlijke vorm van je borsten.

Dus liepen ze van te voren niet mooi rond (wat geen mens van te voren opvalt hihi) dan zullen ze dat nu ook niet doen. Maar als het een deuk is die niet van te voren al daar aanwezig was, dan is het handiger om even te kijken hoe het eruit ziet :)

xxx BB

het is net boven mijn litteken, zo'n 3cm breed denkik, juist boven de plooi van mijn borst.. Het was er van daarvoor niet.. Op foto zie je het niet, je voelt het alleen, hopelijk gaat dit nog weg xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het alleen voelt, zou het wel eens de prothese kunnen zijn, of de overgang naar je prothese.

Het kan zijn dat je er uiteindelijk iets van kunt blijven voelen, maar omdat je pas zo kort po bent, kan ik me ook goed voorstellen dat dat nog wegtrekt :35:

Er gebeurt zoveel de eerste maanden :)

Ik heb in het begin ook steeds van alles gevoeld en me afgevraagd of het normaal was, maar kwam ook allemaal goed. :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest om 8u daar zijn haha

Ik ben geopereerd door dr damen.

Ik ben ne meter 67 ongeveer en weeg 53kg maar hij wou me liever niet meer dan 265 cc geven

Hi Barbarake,

ik ga ook 9 januari bij dr. Damen. En ben je tevreden over zijn werk ? Ik heb lege C naar twee zwangerschappen en 2 keer borstvoeding, wil maar graag een grote volle C of kleine D. Bij mij geadviseerd hij 205cc met lage profiel, maar ik twijfel of dit is genoeg . Welk profiel had je gehad ? En hoe gaat het nu met je borsten?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ik ben nu 1 dag PO en ontdekte vanochtend ook in beide borsten een soort deuk aan de onderkant. Gisteren waren ze nog zo mooi rond. Het zit precies boven het litteken, over de gehele lengte. Ik denk (hoop) inderdaad dat het weer wegtrekt! Misschien zit mijn sport BH te strak en drukt dit teveel op de wond waardoor deze door de aanwezigheid van wondvocht vervormt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hoi, ik heb 1,5 jaar geleden een bv laten doen maar ben helemaal niet tevreden, voel me heel onzeker erover en schaam me over men borsten.. Ze staan heel puntig naar voor , net 2 kegels.. vind ze echt niet mooi en voel me er ook niet mooi mee.. Ook wijken de tepels ook meer naar de buitenkant dan dat ze mooi ongv in het midden staan, heeft nog iemand dit probleem???:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je ontevreden bent!

zou je misschien iets meer kunnen vertellen wat je voorsituatie was en hoeveel cc je hebt gekregen rond? Of anatomisch? 

Voor de spier/dual plane/achter de spier?

 

ik ben zelf ook niet tevreden over het resultaat puur omdat ze achter de spier zijn geplaatst en helemaal plat gedrukt worden door de spier..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Kimye*:

Wat vervelend dat je ontevreden bent!

zou je misschien iets meer kunnen vertellen wat je voorsituatie was en hoeveel cc je hebt gekregen rond? Of anatomisch? 

Voor de spier/dual plane/achter de spier?

 

ik ben zelf ook niet tevreden over het resultaat puur omdat ze achter de spier zijn geplaatst en helemaal plat gedrukt worden door de spier..

Xx

Hoi, ik het een kleine a cup ervoor, heb gekozen voor monobloc 265cc.. Ze zijn ook achter de spier geplaatst..:( xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Essiee:

Hoi dames. Ik had een 80 b. Ben afgelope maandag geopereerd. 425 cc high profile dual plane. Ze staan nu ook een beetje puntig. Hoop dat t gaat zakken. Jammer dat je er niet blij mee bent. 

X

 

 

Die van jou gaat helemaal veranderen nog! Geduld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.