Ga naar inhoud

Carolienx : 30 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Dat is voor iedereen anders, ik zou dan wel naar het advies van je pc luisteren, die kan het het beste inschatten in jouw persoonlijke situatie. Ik ben vrij groot (1.78m) en kan je wel zeggen dat ze bij mij daardoor wat kleiner uitvallen dus dat zou zeker goed kunnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 1.58 en heb 300 en 350cc gekregen.. nog geen jaar later ga ik terug voor eem wissel rond de 600/700cc.. bedoel ermee dat je niet zo groot hoeft te nemen,aar denk goed na! Zou zonde zijn als je straks weer wilt omdat het te klein is! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Relaaaaxxx, komt goed! In het verband wordt alles platgedrukt en er gaat nog zoveel veranderen de komende weken, je borsten worden vast prachtig. Je kan nu nog niet afleiden hoe het gaat worden en straks in je sportbh ook nog niet.

Ik vond mijn borsten ook niet heel groot in een sportbh maar in een mooie voorgevormde bh zijn het toch aardige jetsers.

Succes met je herstel, geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Relaaaaxxx, komt goed! In het verband wordt alles platgedrukt en er gaat nog zoveel veranderen de komende weken, je borsten worden vast prachtig. Je kan nu nog niet afleiden hoe het gaat worden en straks in je sportbh ook nog niet.

Ik vond mijn borsten ook niet heel groot in een sportbh maar in een mooie voorgevormde bh zijn het toch aardige jetsers.

Succes met je herstel, geniet ervan!

Hahahah ik noem ze ook jetsets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat is maar schijn. Toen ik uit de operatie kwam dacht ik is dit alles. Nu 8 weken later ben ik van n 75 a naar een goeie 75 c gegaan (voorgevormde bh's zelfs D) en dat met maar 240 cc kijk gerust bij mn foto's daar kun je het zien. Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dat is maar schijn. Toen ik uit de operatie kwam dacht ik is dit alles. Nu 8 weken later ben ik van n 75 a naar een goeie 75 c gegaan (voorgevormde bh's zelfs D) en dat met maar 240 cc kijk gerust bij mn foto's daar kun je het zien. Succes met je herstel

Had je voor of achter de spier? Had je ook een trekkend gevoel als je je arm omhoog deed? Net of er iets in je borst beweegt? :D x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zou kunnen. Ik moest om 08:15u melden. En jij?

Bij mij is het wel achter de spier geplaats. Ik heb 330cc Door wie ben jij geholpen?

Ik had ook meteen na de operatie, zoiets van is het dit?

Maar dagen erna zag ik het wel veranderen haha. Maar ben ook benieuwd welke cup het gaat worden. Ik hoop op een volle c of eigenlijk een d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Anderhalve week geleden ben ik geopereerd, ze hadden me ingetaped en mijn verband mag er volgende week pas af.

maar toen ik deze ochtend opstond zag ik dat de pleister op het litteken vol bloed hing, heeft iemand hier ervaring mee? Is het normaal dat je litteken nog bloed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

voor zulk soort dingen moet je toch echt contact opnemen met je pc...

Wij kunnen ook niet vanaf een computerscherm zien wat er aan de hand is dat kan alleen hij doen.

Beter een keer voor niks langsgaan dan dat er dalijk echt wat aan de hand is....

dus ff bellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.