Ga naar inhoud

Carolienx : 30 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik heb 3 weken geleden mijn eerste gesprek gehad in de wellnesskliniek te Genk, alleen twijfel ik nog steeds aan hoeveel cc ik ga nemen.. Er was afgesproken voor 265cc achter de spier. Heb nu een 70a/b. Weten jullie misschien op welke cupmaat ik ga uitkomen?? Ben zo benieuwd!! Kan niet wachten tot de operatie

Xx carolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Carolien, welkom op het forum! :)

265cc is weinig, dus ik denk dat je qua zicht op een grote B / kleine C uitkomt, maar qua bh maat wel een D, aangezien je bij siliconenborsten vaak een grotere cupmaat nodig hebt dan dat het eruit ziet. ;)

Waar wil je zelf op uitkomen? Bij twijfel altijd wat groter gaan, je leest hier zoveel verhalen over meiden die spijt hebben en weer voor een wissel gaan omdat ze het te klein vinden en het resultaat niet voldoet aan de verwachting die ze hadden qua grootte.

Door wie word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je snelle reactie! Kan er nu al niet van slapen en de operatie is pas eind september :D ik zou graag qua zicht een C willen dus misschien is 280/300cc beter dan?

Ik word door Dr verdonck geopereerd. Heb gehoord dat ze ook wat kleiner vallen als ze achter de spier worden geplaatst?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolein

Ik weet dat 140 of 150 cc een cup maat groter is ben je voor Dr.Verdonck bij andere PC op consult geweest?

Bij twijfel altijd doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, nee dat heb ik niet gedaan aangezien ik meteen de operatie heb geplaned..

Het voorbeeld dat hij me liet zien leek net goed, maar door de vele verhalen te leze ben ik beginnen twijfelen.. Misschien toch wat groter gaan dan. Waar ben jij geweest??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien,

Ik ben 7 juli door Dr. Verdock geopereerd! Ben heel erg tevreden over hem :1:

Ik had tijdens het consult 350cc besproken, maar net als jij begon ik ook te twijfelen na al die foto's en verhalen gelezen te hebben.

Uiteindelijk heb ik net voor de operatie besloten om toch voor 380cc te gaan. Ik was wel een beetje bang dat het dan te groot zou worden, het is zo moeilijk inschatten!! maar ook begrepen idd dat dat er achter de spier weer wat cc's verdwijnen, dus was ook bang dat ik het te klein zou vinden haha

Maar ik heb er echt geen spijt van dat ik voor iets meer gegaan ben, Achteraf had ik zelfs voor de 425cc durven gaan!

Ik heb nu als maat 80D maar vind het idd wel wat kleiner lijken zoals Ava al aangeeft.

Maar waar je op uitkomt heeft ook heel erg met je borstbreedte te maken, mijn omvang is 83 cm, als je smaller bent pakt hetzelfde aantal cc weer groter uit.

Maar bij twijfel zou ik zeker iets groter gaan! En de verschillen naar iets grotere is klein, dus zal niet ineens veel te groot worden.

Succes!!

Ik weet hoe moeilijk het is!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carolien

Wat spannend!! Lastig he. Mag je kiezen en weet je het nog niet!! Ja het is zo lastig in te schatten omdat het bij elke vrouw weer anders uitpakt. Ik twijfelde tot aan de operatie. Uiteindelijk met hulp van m'n pc ben ik superblij wAar we op uitgekomen zijn! Ik zou eerder voor meer gaan als minder. Succes met je beslissing en met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben 1m65 en weeg 44kg, ben dus maar een smalleke.

Mijn beste vriendin was erbij op de consult en zij vond 265cc wel oke,

maar ja ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten ..

Zijn jullie tevreden van Dr verdonck? Had gelezen dat hij ze meestal in hoog profiel plaatst?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ikzelf heb 330cc laten plaatsen in de welness kliniek zeven jaar geleden en had er onmiddelijk spijt van dat ik niet meer genomen had...Het is echt niet veel verschil hoor onder de 400cc...maar ja,op mij moet je waarschijnlijk niet letten want ik hou zowiezo meer van hele grote borsten hahaha,daarom dat ik nu in november terug ga voor een tweede bv!

Denk allessinds heeel goed na en verzamel zoveel mogelijk informatie en bekijk de voor en na foto's hier eens...veel meiden krijgen achteraf dik spijt dat ze zo voorzichtig zijn geweest met hun CC's!!

Succes meid!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

Zalig, hoeveel cc ga je nemen voor je 2e? Ook in de wellnesskliniek ??

Ja omdat ik zo smal ben leek 265cc al vrij 'groot' op de consult, maar dat was vast omdat ik het niet gewoon was om te zien bij mezelf :D

En dankje, jij ook succes met de 2e operatie! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik heb momenteel 295cc onder de spier. Ik had cupmaat AA.

Als je me toevoegd kun je foto's zien. Heb wel aan 1 kant een beetje kapselvorming. Qua bh draag ik nu 75C. Maar zo oogt het niet. Ook ben ik smal van postuur. Binnenkort een wissel voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben 1m65 en weeg 44kg, ben dus maar een smalleke.

Mijn beste vriendin was erbij op de consult en zij vond 265cc wel oke,

maar ja ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten ..

Zijn jullie tevreden van Dr verdonck? Had gelezen dat hij ze meestal in hoog profiel plaatst?

X

Wat vond je zelf dan van die 265 cc? Het worden tenslotte jouw borsten, niet die van haar!

Heb je foto's van de pas sessie? Ik heb tijdens het twijfelen heel vaak naar die foto's gekeken haha.

Ik ben super tevreden over Dr. Verdonck! Ik heb idd ook hoog profiel (extra hoog zelfs), maar kon ook kiezen voor medium, hij heeft uitgebreid uitgelegd wat het een en wat het ander zou doen. Hoog profiel sprak mij gewoon meer aan omdat mijn borsten erg leeg waren.

Die andere was een stuk platter en breder, dat moet natuurlijk wel passen als je borsten of borstkas niet breed genoeg zijn is de kans dat dit niet past.

Het is idd omdat je niks gewend bent het al snel groot lijkt, maar dat gaat dus heel snel over!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt op 1 september geopereerd en krijg 300cc heb zelf een grote A cup.

nu ben ik bang dat 300cc te groot gaat worden wie weet ongeveer welke maat dit gaat worden

Ik heb 380 cc, was bijna plat. Nu 80D bh maat, maar vind het idd meer als een C cup ogen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vond je zelf dan van die 265 cc? Het worden tenslotte jouw borsten, niet die van haar!

Heb je foto's van de pas sessie? Ik heb tijdens het twijfelen heel vaak naar die foto's gekeken haha.

Ik ben super tevreden over Dr. Verdonck! Ik heb idd ook hoog profiel (extra hoog zelfs), maar kon ook kiezen voor medium, hij heeft uitgebreid uitgelegd wat het een en wat het ander zou doen. Hoog profiel sprak mij gewoon meer aan omdat mijn borsten erg leeg waren.

Die andere was een stuk platter en breder, dat moet natuurlijk wel passen als je borsten of borstkas niet breed genoeg zijn is de kans dat dit niet past.

Het is idd omdat je niks gewend bent het al snel groot lijkt, maar dat gaat dus heel snel over!

x

ik vond het wel oke, maar ook ni wauw.. Zou best nog wel wat groter mogen..

Heb fotos geplaatst van hoe mijn borsten nu zijn, van de passessie heb ik er helaas geen :D dus weet het niet zo goed!

Ben je zelf tevreden over je gekozen cc? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt op 1 september geopereerd en krijg 300cc heb zelf een grote A cup.

nu ben ik bang dat 300cc te groot gaat worden wie weet ongeveer welke maat dit gaat worden

Hoi, word je ook in de wellnesskliniek geopereerd? Ik zit met hetzelfde probleem alleen denk ik da mijne te klein gaan zijn :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen oke, is voor zo'n operatie naar mijn mening niet genoeg. Veel meiden nemen een wissel omdat ze later toch ontevreden zijn. Het kost een hoop geld en het gaat wel om je lichaam, misschien is het handig om toch nog een afspraak te maken. Pas dan verschillende protheses maak er fotos van en kijk wat jou wel het wauw effect geven. Dat wil je uiteindelijk toch het liefst.

Succes met je keuzes! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met Studente eens! Je betaald een hoop geld dus je moet wel dat wauw-effect voelen als je in de spiegel kijkt met je pasprotheses.

Ik denk dat het een slim idee is om alsnog bij een andere chirurg op consult te gaan, de Wellnesskliniek staat er toch wel een beetje om bekend om (soms te) kleine protheses te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb begrepen dat het altijd iets kleiner valt dan bij het passen dus misschien toch safe spelen en iets meer nemen? Het zou zonde zijn als je achteraf niet tevreden ermee bent en je went snel aan de maat dus kun je beter iets te groot nemen dan iets te klein... Ik zou het morgen zeker nog even met je pc bespreken, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat het altijd iets kleiner valt dan bij het passen dus misschien toch safe spelen en iets meer nemen? Het zou zonde zijn als je achteraf niet tevreden ermee bent en je went snel aan de maat dus kun je beter iets te groot nemen dan iets te klein... Ik zou het morgen zeker nog even met je pc bespreken, succes!

ik zou graag een D cup willen, maar aangezien ik maar 1m65 groot ben en 43kg weeg zei de pc dat ze groter gingen vallen dan normaal, moet ik hierop rekenen??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.