Ga naar inhoud

Orchidee__ : 22 augustus 2014 : Dr. Kerckhove : St. Jozefskliniek


Gast Orchidee__

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo, gisteren op consultatie geweest: volledig draadjesvrij! :)

Momenteel zit de rechterkant nog volledig dik en hard, mijn handen krijgen dus véél werk om los te maken :)

En gisteren was het dan zo ver: eindelijk zo'n heerlijke warme douche, oh heerlijk! Wat heb ik dat gemist!

Nuja, normaal moet alles nu goed lopen, binnen 2 weken moeten de laatste kleine wondjes toe zijn, op hoop van zegen! :)

Liefs,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim hoor!!

Moet gewoon goed gaan!!

Zal een heel ander zicht geven zonder die draadjes!

Al van de AB af?

Xxx

De laatste pillen zijn een feit en langzaamaan begint dat zicht wel te wennen.. Rechterkant is héél hard door die steundraden maar komt allemaal goed :) binnen 4 weken nogmaals op controle en dan krijgt mijn rechterkant een speciale littekenbehandeling, hihi :)

Liefs

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Deze namiddag genoten van de koopzondag en mijn allereerste bh's gekocht, joepie!

80D is de ideale bhmaat omdat de beugels van de C net teveel op mijn littekens drukken.. maar misschien zal dit op termijn wel beter worden? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooohh een mijlpaal ...de eerste nieuwe bh kopen ...

Daar heb ik me toen ook heel erg op verheugd ....

Moet wel zeggen dat ik mijn tijd nodig heb gehad om na de OP weer aan een beugel bh te kunnen wennen .

Vond het helemaal niet lekker zitten , heb dan ook regelmatig gewisseld tussen een bh met en zonder beugel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Orchidee__

Zo, de laatste controle zit erop.. Volledig goedgekeurd!

Ein-de-lijk van die sportbh's af en bh-loos kunnen slapen, heerlijk!

Binnen een halfjaartje nog eens terug om het littekenverloop te controleren maar meer dan zeker: tevreden van het resultaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Orchidee__

Hey dames,

Ondertussen is mijn BVK alweer bijna 6 maand geleden en ben ik er zeer tevreden over!

Maar een vraagje; wanneer kregen jullie je gevoel al dan niet terug?

Het is namelijk vreemd, "ze" reageren wel op koude/warmte en aanrakingen maar ik heb er zelf nog geen gevoel in.

Aangezien ze wel reageren, moet er toch wel "iets" zijn natuurlijk..?

Hoogstwaarschijnlijk moet ik nog wat geduld hebben, maar vroeg me af hoe lang het bij jullie duurde? :106:

Orchidee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Wat vervelend zeg! Hoe ik het uitgelegd heb gekregen is als er eenmaal geen gevoel is dan komt dat ook niet meer terug.. dan is er namelijk gewoon een zenuw geraakt waardoor het gevoel weg is.. Ik ben zelf afgelopen jaren een aantal keer aan mijn knie geopereerd daar heb ik ook geen gevoel, en dat komt ook niet meer terug.

Sorry, dit is hoe ik het uitgelegd heb gekregen maar hoop dat het toch anders is voor je :67:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Hee!

Wat vervelend zeg! Hoe ik het uitgelegd heb gekregen is als er eenmaal geen gevoel is dan komt dat ook niet meer terug.. dan is er namelijk gewoon een zenuw geraakt waardoor het gevoel weg is.. Ik ben zelf afgelopen jaren een aantal keer aan mijn knie geopereerd daar heb ik ook geen gevoel, en dat komt ook niet meer terug.

Sorry, dit is hoe ik het uitgelegd heb gekregen maar hoop dat het toch anders is voor je :67:

Liefs

Hey charlotteemma,

Bij een borstverkleining is het zo dat je na de operatie nooit echt meteen gevoel erin hebt.. Er is heel wat weggesneden enzovoort en geleidelijk aan zou het gevoel moeten terugkomen, als ik dit google kom ik er ook op uit, dan het geleidelijk aan terugkomt, maar ik vraag me af wat de periode is :)

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik heb meerdere BVK operaties gehad al zo'n 12 jaar terug... en ook geen echt gevoel meer in mijn tepels.

Mijn tepels reageren wel op warm en koud, maar als iemand eraan zit en ik doe mijn ogen dicht, kan ik niet zeggen wat hij ermee doet.

De rest eromheen is wel 'gevoeliger' geworden.

Het zou uiteraard kunnen dat het wel weer terug komt, dat is per persoon verschillend geloof ik. Geduld is het enige wat ik je kan aanraden of een belletje naar je chirurg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan heel lang duren voor je weer gevoel zal krijgen. Bij sommige komt het gevoel helemaal niet terug of juist deels. Ik heb zelf een plekje waar ik wel gevoel heb, maar niet helemaal. Het voelt een beetje verdooft. Als ik er in knijp dan voel ik dat wel, maar het doet geen pijn. Het is dus inderdaad geduld hebben en afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.