Ga naar inhoud

Emma : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hallo

ik heb gelezen over dat pakket. en dat moet je zelf weten of je ze wil kopen. maar door wie hebben jullie het idee. zegt de dokter dat het beter is voor je of maakt hellemaal niet uit? of is preventief?

Emma gefeliciteerd ik zie het graag je fotos.. super 390CC.. wat voor cup heb je nu gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Tita, het is helemaal eigen keus of je dat pakket pakt.De arts heeft er eigenlijk niks over gezegd.Ja,ze raadt het aan.Maar ik geloof niet zo in homeopathie,maar heb het toch gepakt.Baad het niet schaadt het niet zal maar zeggen.

Bedankt voor het compliment.Ik heb nu 75D.

Carola,geen probleem hoor.En ik heb je foto's gezien.Prachtig hoor.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net toch even de kliniek gebeld.Ik heb op mijn tepels twee deuken zitten,die erg zacht aanvoelen en een beetje pijn doen.Hoort er allemaal bij.Ik ga me toch maar niet meer zo druk maken hoor.Elk pijntje denk ik...klopt dat wel?

Ik heb net mijn zoontje moeten tillen,nou ja moeten.Hij was gevallen en flink en heb hem op moeten tillen.Maar hij weegt 20 kilo en dat voelde ik wel zeg.Zette hem vlug weer neer ben op mijn knieën bij hem gaan zitten en zo kon ik hem gelukkig wel troosten.Maar in een opwelling denk je daar toch niet aan.....

Hoop dat het geen kwaad kan....

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma,

2 Deuken? Ik akn me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Zou ik denk ik ook hebben. Pas je wel op met tillen? Ach dat hoef ik natuurlijk niet te zeggen. Als je kleintje valt dan pak je hem/haar zonder na te denken op! Hatt automatisch! Zijn jouw borsten nu ook nog groter geworden. Ik krijg 320CC en waarschijnlijk wordt het dan een C cup, maar ik moet echt geen D hebben hoor!

Ze zien er trouwens prachtig uit. Heb je nog last gehad van je tepels? Ik krijg ze ook via de tepels en als ik van te voren ergens tegen op zag en nog steeds zie dan is het dat het wel...

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Nee,mijn borsten zijn niet groter geworden,eerder kleiner omdat de zwelling nu weg is en ze iets meer zijn gaan zakken.Ik hoor ook weleens dat ze groter worden,maar eerlijk gezegd lijkt me dat raar.Mss op het oog omdat die sport-bh ze toch een beetje platdrukt.

Tuurlijk let ik op met tillen,maar ja sommige dingen houdt je niet tegen hé..

Ik heb eigenlijk niet zoveel last van mijn tepels.De tepelhof,waar het litteken inzit al helemaal niet,alleen de tepel zelf is wel veel gevoeliger.Ik heb nu nog een paar korstjes,maar waar geen korstjes zitten zie je al bijna niks meer.Echt een heel klein streepje.

Veel succes met je operatie en herstel!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma ,

echt niet ongerust maken over die deuken hoor : hoort er idd bij .

Ik had dat ook , dat trekt weg en komt soms weer terug enz. ... kan enkele maanden op en af gaan .

Nu voel je idd nog niks in die tepels : je zenuwbanen zijn immers doorgesneden en die moeten lang herstellen (maanden) .

Tegen die tijd ga je net weer dagen overgevoelige tepels krijgen .

Heb je niet het idee dat je tepelhoven wat 'uitgerokken' zijn ? Ook dat betert binnen een maand of 2 wel .

Voor de rest heb ik afwisselend overal wel deuken , hobbels en bobbels gevoeld maar na een dik half jaar is dat fel geminderd al had ik ook toen nog van die ellendige pijntjes .

Je kind opheffen is een reactie die je niet onder controle hebt , ook al mag je de eerste 6 weken niet meer dan 10kg tillen .

Kan dat kwaad ? Niet echt maar je zal er wel pijn aan je borstspier aan overhouden want die protesteert natuurlijk .

Dat kan morgen weg zijn of enkele dagen aanslepen , maak je'r niet ongerust om .

Mooie foto's , de prothese's zijn al mooi aan 't indalen zie ik .

De littekens zijn ook miniem , je gaat er niks meer van zien en versteld staan hoe vlug die gaan genezen !

Kleiner of groter worden je borsten niet hoor .

Ze 'lijken' kleiner te worden door zwelling/vocht dat wegtrekt , door indalen én gewenning aan de grootte .

Fijn hé , die nietjes eruit : een minder trekkerig gevoel en de 'hoogspanning' is eraf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-cupje, bedankt!!....aan jou heb je echt iets.Raar,maar als jij zegt...oohh dat hoort erbij, heb ik ook gehad,ben ik echt gerustgesteld....haha.

Ik vind het zelf ook erg mooi geworden en dat je borsten nog groter worden vond ik ook al raar.

Ja, dat tillen was ook een reactie.En ik voel het idd.Had gisteren met tillen ook het idee dat de prothese bewoog,maar dat zal wel inbeelding zijn geweest.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Hoi Emma,

Mooi zeg, prachtig!!

Ik heb zelf 395 cc gekregen en ben eigenlijk benieuwd of jij er ook een beetje aan moet wennen?

Ik vind ze zo groot! Wel heel mooi, maar o zo groot, en dan helpt het voor mij ook nog niet mee dat mijn man ze niet mooi vindt!

Ik zie ze ook nog steeds niet zakken, ook niet als ik de foto's naast elkaar leg. Bij jou zie ik dat wel.

Ik heb ook 75D en model en merk afhankelijk ook een 75E.

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mols1234, ik hoef er niet zo aan te wennen.Eventjes in het begin,maar ik heb altijd dit formaat gehad.Ik heb eerder foto's van jou gezien en ik vind ze wel heel mooi hoor!!

Ja,de mijne zijn echt aan het zakken en bewegen nu ook al echt mee!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma

Nice dat ze beginnen te bewegen! Ze zijn ook zo mooi!!

Mijne zijn nog steeds zo zo zo erg hard en ze bewegen helemaal niet. Wij zijn op dezefde dag geopereerd, en dan maak ik me een beetje zorgen. Waarom bewegen ze nog niet bij mij ....

Ik heb helemaal geen pijn (tja, soms een korte steek of zo) maar ik voel dat e heel gespannen nog zijn en ik begin echt zorgen te maken... Ik hoop dat het niets zorgelijk is...

Liefs

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Akasha,

ik ben ook 3 april geopereerd maar ik voel ze al wel op en neer bewegen als ik loop.. heel apart gevoel.. iedere borst is anders.. en het is nog niet eens 2 weken geleden, wacht het even af.. en anders bel je je kliniek...

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Akasha,

Iedere borst is anders en het is idd nog maar zo kort geleden.Ik krijg pas na 3 mnd een controle om te kijken hoe of wat omdat ze dan eigenlijk pas iets kunnen zeggen.

Mijn borsten zijn ook nog hard hoor...er is niet in te knijpen zal maar zeggen.maar net na de operatie waren ze erg opgezet en strak en dat gevoel is wel een stuk minder.Maar 's-morgens als ik op sta moeten ze nog wel even op gang komen.Dan voelt het allemaal niet zo prettig,gelukkig duurt dat niet lang...

En dat je geen pijn hebt is toch alleen maar mooi!!..en anders bel je even de kliniek.Heb ik al een paar keer gedaan.Ivm de blauwe plekken en nu met die plekken/deuken in mijn tepel.

En bedankt voor het compliment,ik ben er ook erg tevreden over!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben nu iets meer dan 3 weken PO.En ik moet zeggen dat het erg goed gaat.Voel natuurlijk wel pijntjes en steekjes,maar dat is te verwaarlozen.Slaap alweer een tijdje heerlijk op mijn zij.

Doe eigenlijk alles weer,behalve zwaar tillen en mijn armen hoog...

Ik liep gisteren op een braderie en toen botste een man tegen mijn borst aan...en dat voelde ik wel even.Maar gelukkig niet lang.Toch schrik je dan even..

Verder dus alles goed,alleen die deukjes in mijn tepel blijven wel.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nou, bijna 6 weken PO.Het gaat erg goed.Voelt al echt als van mezelf.Alleen druk er echt voorop is nog wel gevoelig.En af en toe nog steekjes,maar allemaal te verwaarlozen.Voel me erg goed en ben erg tevreden.

Zal snel weer eens foto's nemen en erop plaatsen.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super om te horen!! Hoop dat het bij mij ook zo goed blijft gaan! tot nu toe (gisteren geopereerd) voel ik me best wel heel ok!!

Ben erg benieuwd naar je foto's!! Ik ga binnenkort ook maar eens een album aanmaken (heb wel al wat foto's gemaakt zelf).

Geniet er van!! Mooie bh's en bikini's kopen!! Heerlijk, ik kan niet wachten!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren mijn 3 maanden controle gehad.Het zag er prachtig uit,goed soepel enz.Kan nu elk jaar op controle komen.

Dr Visser heeft nog foto's genomen en mijn "oude" borsten laten zien.Goh wat een verschil!!

Voor mijn gevoel is het nooit anders geweest,raar hé..

Ik heb een kaartje meegekregen waar alle gegevens op staan.

En nu is het dus alleen maar genieten.....haha.Over een paar weken op vakantie en kan ik pronken...haha.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.