Ga naar inhoud

Emma : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hey meid ,

zo te

lezen zit je in hetzelfde clubje als ik .

Heb ook een zwaar herstel gehad en 'die dingen' soms zelfs verwenst door constante pijn en idd de kleinste dingen niet te kunnen doen .

Daarbij vele slapeloze nachten en dat werkt ook op je humeur .

Ergens in week 2 kwam de ommekeer bij mij en dan gaat het een stuk beter .

Probeer er op zich niet teveelmee bezig te zijn . Ga een kleine wandeling maken , al is het even 't straat op .

Een beetje in beweging blijven helpt .

Rechtop zitten was ook een tip die ik meekreeg , dus beter op een stoel dan lekker onderuit in de zetel .

Nodig een vriendin uit om even gezellig (niet over borsten) mee te babbelen enz . ...

Tip : dafalgan 1mg om de 6u helpt de pijn wat minderen , heb er 2 weken 'aangehangen' ;)

Af en toe (bvb 's morgens en 's avonds) de bh een uurtje uit mag en doet deugd .

Sterkte en veel geduld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

B-cupje,

Bedankt voor de tips.Maar ik doe ook niet veel en wandel wel lekker.Maar ik had wel gedacht dat ik pijn zou hebben,maar net zoals je zegt,de kleinste dingen doen pijn,maar het komt wel goed,daar heb ik alle vertrouwen in.

Extra tijd voor mijn zoontje met dit mooie weer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mols1234

Na 4 dagen heb je het ergste gehad zeggen ze!!

Ik had zelf ook zo'n moeilijke start, maar achter de wolken schijnt de zon!

En gelukkig weet je dat het ergens goed voor is!!!

Ga lekker in de zon zitten en snuif die vitamientjes naar binnen....

Groetjes

Mols1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma,

Als eerste proficiat met je nieuwe aanwinst :D

Je vertelde dat je helemaal bont en blauw bent en erg gezwollen.

Dat was/ben ik ook geweest na de bv, nu 12 dagen later word het gelukkig wel minder, want ik had daar vreselijk veel last van.

Ik dacht dit komt niet meer goed, maar nu vind ik ze er goed uitzien

Dus het echte genieten gaat nog komen.

Sterkte en geniet van je zoontje

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! Ik hoop dat je je inmiddels iets beter voelt en dat je een beetje hebt bij kunnen slapen. Slik je nog pijnstillers? Wel lekker om te lezen dat het er allemaal bij hoort volgens de meiden die de operatie al hebben ondergaan. Heerlijk zo'n forum....volgens mij wordt je daar wel iets rustiger van! Ik denk dat ik jullie ook allemaal heel erg hard nodig heb hoor, zowel voor als na de operatie, ha, ha!

Sterkte met je herstel en voordat je het kan je lekker pronken in je nieuwe bikini :-)

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Bedankt meiden,leuk om hier die felicitaties in ontvangst te nemen.

Vanmorgen opgestaan en geen pijn.....wat een verademing.Heb ook een goede nacht achter de rug.Alleen vannacht twee keer wakker geworden dat ik met mijn armen helemaal omhoog lag.Ik hoop dat dat geen kwaad kan.

Ik voel nu alleen steekjes en als ik iets doe voel ik mijn borstspier wel een beetje.

Maar verder,heerlijk gevoel en ik vind ze al echt mooi!!

Pip,ja ik schrok ook wel van dat blauw zien.Heb de kliniek nog gebeld,maar die zeiden ook dat dat wel kon.Moest alleen niet echt pijnlijk zijn en dat is het niet,alleen een beurs gevoel.

Ik geniet zeker van mijn zoontje,alleen heb wel genoeg aan zijn verzorging en de mijne.

Wanneer kun je eigenlijk weer wat doen in de huishouding??

Ik kan veel laten liggen,maar mijn was moet ik toch doen.Maar strijken durf ik nog niet,maar helaas kan dat niet lang duren.

Patricia, ik heb eigenlijk alleen de eerste dag paracetamol genomen.En toen voor de nacht de diclofenac zetpil.Maar ik kan niet zo goed tegen zetpillen en zat dus na een half uur op de wc en heb het toen maar niet meer gedaan.En idd heerlijk zo'n forum.Fijn dat je eigenlijk met vreemden zoveel kunt delen.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi emma,

Ik had ook na een paar dagen de kliniek gebeld ivm de blauwe plekken, zij zeiden ook zolang het geen pijn doet

en je geen koorts krijgt kan het geen kwaad.

Ik had en heb nog steeds alleen een beurs gevoel.

Dat word wel met de dag minder, ik doe eigenlijk nog niet zo veel, de was en vaatwasser en koken wel.

Stofzuigen doet mijn man ed.

Autorijden heb ik geprobeerd maar heb daar flinke pijn aan over gehouden dus dat doe ik nog maar even niet :o

Fijn dat het verder elke dag beter gaat!

Liefs Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi emma!

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je!

En dat je al heel tevreden bent,heb je al foto's gemaakt?

Ik ben vrijdag 4 weken po en geniet nog elke dag zonder pijntjes,heerlijk.

Heb van de week een nieuwe bh gekocht en heb maat 75 d!!! :101:

Zooooo fijn ook!

Ik weet niet of het kwaad kan met je armen omhoog,ik betrap mezelf er ook steeds op dat ik toch dingen doe,die eigenlijk niet goed zijn,maar ik voel er niks van en de assistente zij tegen mij,je voelt zelf wel aan wat je kan,alleen niet hoog reiken en zwaar tillen!

Nou veel succes met je herstel,maar dat gaat wel lukken!!

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi emma...

wat leuk om te lezen dat het goed met je gaat...

het valt mij allemaal reuze mee de pijn enzow...

je hebt al super mooie foto's

en een 75 d gaaf man..

ik heb de 75 c die ik wilde.. maar als het gaat zakken kan het nog groter worden toch?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Weer een goede nacht achter de rug.Werd vannacht wakker op mijn zij.Geen pijn,niks.Heerlijk op mijn zij slapen.

'S-morgens voelen mijn borsten wel aan of ze gestuwd zijn.Maar dat trekt redelijk snal weg.

Verder voel ik me goed.Wel snel moe.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emma,

Je borsten zijn echt heel mooi geworden joh.

Je had van jezelf al mooie borsten,dus dan word het alleen maar nog mooier he, :6:

Het ziet er echt heel natuurlijk uit.

je zal wel blij zijn.

gr van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Hier gaat het goed,slapen gaat weer goed.Lekker op mijn zij.Alleen 's-morgens nog steeds stuwingsgevoel.

's-avonds krijg ik wel pijn in mijn oksel,overgang naar mijn borst toe.Iemand idee wat dat kan zijn??

Zal er wel bij horen,maar verder nergens last van.Ja, het litteken begint nu een beetje te trekken.Woensdag de hechtingen eruit,gelukkig!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi emma,

hoe gaat het bij jou nu?

bij mij echt super.. voel niet eens alsof ik zo kort geleden een bv heb gehad.. zoo raar haha..

vandaag weer eerste dagje werken.. heerlijk weer haha..

gingen bij jou vandaag de hechtingen er niet uit?

wanneer zet je er weer nieuwe fotos op?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand dus een idee wat het kan zijn...

Het gaat goed met me.Morgen mogen de hechtingen eruit.Ben wel benieuwd.

Voel de hele dag door wel steekjes en pijntjes,maar dat hoort er allemaal wel bij.

Verder geen nieuwtjes.....

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Carola,

Zelfde tijd gepost....haha.

Met mij gaat het goed.Wat fijn dat het bij jou ook zo goed gaat.Ik zal morgen als de hechtingen eruit gaan weer nieuwe foto's maken en deze dan posten.

Ik ben deze week nog vrij en kan dus nog even van het weer genieten.Ik doe eigenlijk alles alweer.Behalve zwaar tillen en met ijn armen heel hoog.Maar ja ben ook maar alleen en ben niet zo graag afhankelijk.Heb een paar dagen gebruik gemaakt van de aanbiedingen van vrienden,moet zeggen was heerlijk.Maar doe eigenlijk alles weer zelf.....

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ja idd :D

ja ik ken het...

eigenlijk best vreemd.. had zoveel meer pijn verwacht..

ik zet er vanaaf weer nieuwe foto;s op...

hihi kreeg wel een super leuke opmerking van me vriend: "Schat, ik ben verslaafd aan je tieten " pffff.... wel grappig om te horen... haha

het past goed bij me lichaam.. maaruhh.. eigenlijk nog wel iets meer gewild dan 320.. maar waarschijnlijk komt het nog wel goed.. aant verhaal van nina te horen, worden sommige nog een cupmaat groter ;) ... we zullen zien..

Hoe vind jij jouw maat nu?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kweet niet.. maar vraag me gewoon af hoe 390 had gestaan haha...

einde deze maand weer beginnen met sporten.. voor de zomer echt lekker in me vel zitten.. van die 1,5 week thuis 2 kilo aangekomen haha. vreselijk ...

maar idd wat me vriend zegt klinkt super in me oren... hoe staat jouw man/vriend er tegenover?

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Emma ,

het 'okselprobleem' is bij mij ook gepasseert :rolleyes: . Geen zorgen maken .

Lees dat 't voor de rest best goed gaat , morgen de draadjes eruit : gaat een pak minder trekkerig zijn .

Ben ook benieuwd naar de nieuwe foto's want eens die zwelling weg is dat weer een ander (beter) 'zicht' en het ziet er nu (foto dag 2) al mooi uit :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-Cupje.....bedankt.Dan hoef ik me dus geen zorgen te maken.Ze bewegen nu al echt een beetje.Vorige week zat het nog allemaal vast en nu zijn ze al te bewegen.Dit is toch niet te vlug??

Carola, ik had graag gewild dat mijn man ze nog gezien had.Maar ik ben weduwe,helaas al 3 jaar.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.