Ga naar inhoud

Emma : 3 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie medeleven.

Ik heb net het verhaal van Carola gelezen,het is bij mij precies zo gegaan.Hele fijne kliniek en echt een prettige ontvangst.

Mijn vriendin was meegereden en die heeft de terugweg gereden.Ik had in de auto de hele tijd het gevoel dat ik van mezelf afging.Onderweg gestopt en op de achterbank gaan liggen.

Thuis gekomen,lekker op bed gaan liggen,maar bleef het gevoel houden dat ik onderuit ging.Toch maar even de kliniek gebeld...koffie en cola drinken.Moest even een boost krijgen.Moet zeggen dat heeft geholpen.

De nacht is redelijk verlopen.Ik kon eigenlijk alleen op mijn rug slapen,maar dat lukt me niet zo goed.En werd wel veel wakker.

Het is wel pijnlijk bij alles wat ik doe.Vooral bovenaan.Ik denk daar war ze onder de spier zitten.Verder niet.

Het masseren is wel heerlijk moet ik zeggen.

Nou meiden.....ik ben ontzettend blij met mn nieuwe boobs!!

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Ik had ook erg veel last van de nachten en zag er iedere keer weer tegenop om naar bed te gaan. Maar dat heeft tijd nodig. Ik slaap nu wat meer op mijn zij en hierdoor is mijn rug wat minder belast.

Laat je lekker verwennen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Emma,

hopelijk gaat t vandaag beter dan :)

En niet te hard drukken he met t masseren, is niet goed voor het vasthechten van de prothese.

Groetjes, Mae

Link naar reactie
Delen op andere sites

emmatje!

hoe gaat het met je?

ik heb vandaag even 2 sportbeha's weze kopen..

heerlijk om eens een xtje maat c uit te kiezen i.p.v. altijd maar een A.

ik heb ook gelijk even valdispare voor de nachtrust meegenomen.. voor het geval dat ik niet kan slapen...

misschien een aanrader... je wordt er rustig van en het is een slaapopwekker.. en werkt goed.. te halen bij de Kruitvat.. d&A of naja de drogist..

LIefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emma, gefeliciteerd! Op de rug slapen kan heel erg lastig zijn en gaat inderdaad wat beter als je bovenlichaam iets hoger ligt. Dan is het ook iets gemakkelijker om rechtop te komen als je uit bed moet. Als je geen verstelbare lattenbodem hebt, is het behelpen met kussens. Van lang en veel op de rug liggen, kan je wel last krijgen van lage rugpijn. Dan kan het helpen om met opgetrokken benen te liggen (één of meer kussens in je knieholtes). Ik wens je verder een goed herstel toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Eventjes een update.

Zaterdag na een moeilijke nacht heb ik eigenlijk de hele dag echt pijn gehad.Ik had 's-morgens een spijkerbroek aangedaan en die heb ik na twee keer na het toilet te zijn geweest toch maar uitgedaan en mijn huispak aangedaan.Raar dat de kleinste dingen pijn doen.Zoals je knoop open en dicht doen,de koelkastdeur open doen.De deurklink naar beneden doen...van die soort dingen.

Zie ook bont en blauw en heb een hoop vocht.Ze voelen echt aan als ballen.

De nacht toch redelijk geslapen,alleen wakker met lage rugpijn.

De rest van de dag toch redelijk gegaan.Een heel stuk minder pijn en kan weer iets meer.Ze geven je aanwijzingen mee wat je wel en niet mag,nou bij mij kon het gewoon niet anders.

Raar om te lezen dat het bij iedereen zo anders verloopt.

Maar ach,ik denk dat het ergste nu geweest is.Dus kan het alleen maar beter gaan en over het resultaat ben ik tot nu toe erg tevreden.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.