Ga naar inhoud

Mandymmk : 23 september 2014 : Dr. Verschuur : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Ik sluit me bij de reactie van Essie aan ...kort de vragenlijst besproken , bloeddruk gemeten .

That,s it ...stelde helemaal niet voor .

Voor die max 15 minuten moest ik wel meer dan 2,5 uur (heen en terug samen ) rijden . :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee hoop inderdaad dat het bij jou wel gewoon door kan gaan!!heb net Dani even succes gewenst, die gaat morgen toch naar het ziekenhuis voor intakegesprek??

Duim voor jou dat het gewoon doorgaat en voor Dani dat ze ook snel geholpen kan worden!!!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 3 weken PO, gaat eigenlijk heel goed, links trekt netjes dicht (3-landenpunt) rechts is alles nog steeds keurig dicht. Lijkt wel wat spanning op de littekens te staan, maar dat trekt ook alweer bij. Wel heb ik een hele gevoelige huid, als je eraan komt voel ik het gelijk....het voelt een beetje als zonverbrand....maar ook dat zal wel minder worden, denk ik! :)

Al met al happy!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

top!!! Heb je het nog over de epilepsie gehad, dat dat geen probleem gaat geven?? en was je Hb niet goed dan??

nog 12 dagen nu!! spannend!! Ik heb vanmorgen nog een controle bij de PC gehad nadat maandag een sneetje is gezet omdat er toch iets zat te broeien (zie mijn verhaal: Blegh een blaar... niet happy) en het gaat nu allemaal super!!

zo blij dat ik het heb laten doen!!! Daar nog even mijn "voor"foto gezien (heb ik zelf niet gemaakt, dom he!) maar tjee......wat een verschil......!!! :38::38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sorry voor m'n late reactie!

Die man zei: epilepsie gehad vroeger? Nu geen last meer van?Nou gelukkig maar!

Dus hoop niet dat ik nou paar dagen van te voren gebeld word dat t toch wel een probleem is..

Ze prikten bloed om heb te checken ofzo voor t geval dat die te laag was dan kun je nog iets extra's slikken ofzo

Dus tot nu toe geen problemen en nog 8 dagen te gaan!! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij absoluut niet tegengevallen!!!

Wat betreft tips, kleding met voorsluiting is heel handig!!!

Wat ik ook erg prettig vond was een krukje onder de douche.

In bed had ik een rol onder mijn knieholtes en een extra kussen zodat ik wat hoger lag, maar dat had meer te maken met mij nieuwe rugklachten en het op de rug slapen....

tja...verder eigenlijk heel veel tips hier vandaan gehaald :)

Komt allemaal goed meis, volgende week heb je het gewoon al achter de rug!!!

Ennuh, zenuwen zijn heel normaal hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is het ook heel erg meegevallen ...

Kon mezelf gewoon douchen de dag na de operatie ...verder voelde ik me prima .

Ben wel een weekje bij schoonzus en broer in huis geweest ...dus hoefde eigenlijk ook niets te doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erg spannend! Bedankt voor de tips zal hier ook nog is ff veder zoeken!

Weet ook m'n tijd! Moet dinsdag om 13:45 in Heerenveen zijn.

Wel naar smiddags want je mag 6 uur van te voren niet eten..

Met de kinderen hopelijk goed geregeld

M'n schoonmoeder komt ma t/m vrij tussen 8-13 voor de kinderen zorgen zodat m'n man even kan werken en na 13 uur en in t weekend doet hij het.. Ben benieuwd wanneer ik t zelf weer kan overnemen

Jeanette bij jou is t alweer paar maanden geleden.. Kon je na 6 weken echt weer álles? Sporten enz?

En heb je nog nieuwe foto's ben zo benieuwd!

Essie hoe voelt t nu bij jou? Met blaar allemaal goed gekomen?

Nog nieuwe foto's?

Voelt t al helemaal normaal of nog heel gek dat je ineens paar maten kleiner hebt?

Oh en niet geheel onbelangrijk.. Wanneer kan/mag je weer sex hebben??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeanette bij jou is t alweer paar maanden geleden.. Kon je na 6 weken echt weer álles? Sporten enz?

En heb je nog nieuwe foto's ben zo benieuwd!

Ik ben na twee weken alweer gaan werken , maar goed ik heb een leidinggevende job ...

Ben na 6 weken weer begonnen met sporten , maar toch een beetje te snel van stapel gegaan.

Moets toen effe een stapje terug doen ...

Foto,s had ik idd al nieuwe gemaakt , maar kan ze niet uploaden hier omdat ze ze groot zijn ?

Dus moet of nieuwe maken , of de betsaande foto,s verkleinen .

Verder ben ik top tevreden ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's heb ik ook geprobeerd te uploaden, maar lukt ook niet helemaal.....zal het voĺgende week woensdag nogmaals proberen, dan ben ik 6 wkn po....ben sinds deze week weer wat uurtjes administratie op het werk aan het doen, ik werk in de zorg, echt aan het bed wil mijn leidinggevende ook echt nog niet, ook nadat ze het vorige week maandag weer open hebben gemaakt toch effe stapje terug.....volgende week heb ik een 3e jaars stagiaire met me mee, zodat ik haar kan beoordelen, dus komt goed!!!

Ik moet nog wel wennen, al kan ik me ook niet meer voorstellen hoe het was voor de ok....

volgens mij is er niets gezegd niet over het niet mogen hebben van sex, en ik denk dat dat voor iedereen verschillend is wanneer je weer "wil"..... ik moest er eerlijk gezegd de eerste 3 weken niet aan denken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen is het zover!!

pff begint wel heel erg spannend te worden nu!

ben echt een typ die alles zelf wil doen geen hulp , altijd teveel doet (lichamelijk) dus ik moet echt oppassen en streng zijn dat ik gewoon niks ga doen maar wel een vervelend gevoel dus vandaag nog ''alles'' doen wat ik straks voorlopig niet meer kan.

moet om 12:45 daar zijn dus moet heel vroeg eten en dan het zonder eten doen pff ook dat is moeilijk;)

hoop dat de tijd gewoon snel voorbij vliegt en dat ik het achter de rug heb dan kan ik me ook niet meer druk maken!

jammer dat de foto's uploaden niet lukt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben er weer

Was om 13:30 aan de beurt leek in eerste instantie goed te zijn gegaan tot dat m'n linker borst erg pijn begon te doen en enorm ging opzetten was dus niet goed dus iedereen werd weer van huis opgetrommeld

Weer narcose en operatie was rond 19:30

Zat bloedstolsel met 220cc ofzo? Die is verwijderd ben nu weer bij kennis hopen dat t nou goed gaat..

Ik laat wel weer wat van me horen

De operatie en narcose is me 100% meegevallen alleen ene borst deed dus erg zeer gaat nu weer wat beter. Heb daar nu ook 1 drain zitten.

Voor zover ik kan zien erg tevreden met t resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.