Ga naar inhoud

Mandymmk : 23 september 2014 : Dr. Verschuur : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi ik ben er weer

Was om 13:30 aan de beurt leek in eerste instantie goed te zijn gegaan tot dat m'n linker borst erg pijn begon te doen en enorm ging opzetten was dus niet goed dus iedereen werd weer van huis opgetrommeld

Weer narcose en operatie was rond 19:30

Zat bloedstolsel met 220cc ofzo? Die is verwijderd ben nu weer bij kennis hopen dat t nou goed gaat..

Ik laat wel weer wat van me horen

De operatie en narcose is me 100% meegevallen alleen ene borst deed dus erg zeer gaat nu weer wat beter. Heb daar nu ook 1 drain zitten.

Voor zover ik kan zien erg tevreden met t resultaat!

Zo pittig zeg....sterkte met herstellen en hou je koest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke gelukkig!

De pleister strips die onder de rechter borst zat was onder de douch los gegaan dus die heb ik eraf gehaald rond de tepel zat die nog vast dus die heb ik lekker laten zitten..

Die hechtingen onder de borst zijn wel vervelend niet pijnlijk ofzo maar gewoon een raar gevoel..

Weet iemand wanneer die weg gaan/gehaald worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt morgen de controle ben benieuwd..

Wond onder de borst is gedeeltelijk al dicht weet niet of dat normaal is?

Veder zag ik wel bij diezelfde borst dat een stukje onder de tepelhof beetje open was er kwam wat bloed onder de pleister vandaan ieniemini drupje hoor maar toch maakt me af en toe wat onzeker heb namelijk geen idee wat normaal is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste controle raadde de verpleegkundige aan als er wat open "plekjes" waren 2 x per dag te

douchen .Dat heb ik ook gedaan en met Badedas gewassen (groene fles )

Het is natuurlijk ook een behoorlijke ingreep , en er staat veel spanning op de hechtingen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt voel ook dat er spanning op staat

Ben ook echt hele dag door enorm moe!

Hoop dat autorijden morgen lukt kan opzich die armbeweging maken en op de kaart van de kliniek staat dat ik in week 2 mag autorijden.

Is gelukkig alleen stukje snelweg en dan eraf en dan maar klein stukje en dan ben ik er. (15/20 minuutjes ongeveer)

Moet wel lukken toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 1 week reed ik voorzichtig al weer auto ...

Gewoon lekker rustig aan doen ...met auto rijden en je herstel uiteraard ..

Succes alvast voor morgen ...maar zal best goed zijn allemaal ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds vandaag dat ze gevoelig zijn en beide borsten bij de littekens pijnlijk/gevoelig is dit normaal? Het is dus niet een plek maar beide borsten beide littekens

Veder ook weer ontzettend moe.. Daardoor sagerijnig en emotioneel

Beetje een off day dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vanochtend onder de douchen de pleisters eraf gehaald en zag dat aan m'n rechter borst het drielandenpunt nog een beetje open staat maar kan iemand me vertellen of het er normaal uitziet deze foto is net gemaakt het was donker dus ik heb de flitser gebruikt daardoor weer een beetje overbelicht..

Graag hoor ik van jullie of het er bij jullie ook zo uit zag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.