Ga naar inhoud

Mandymmk : 23 september 2014 : Dr. Verschuur : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hoi Mandy ,

Ik heb in maart een Bvk operatie gehad door dkt Maas bij Bergman clinics te Bilthoven .

Heb net je voor situatie gezien , en die doet me veel denken aan mijn voor situatie ...

Ben zelf van 85 E naar 85 B gegaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy ...

Yep , tot nu toe heb ik echt een B cup in de BH,s ....ben ook erg blij met de maat .

Vind het meer dan groot genoeg ...

Heb recent nog foto,s gemaakt , maar krijg ze hier niet geplaatst ...ben er nog niet helemaal achter

waarom niet ...

Morgen moet ik voor controle voor mijn spatader operatie naar Bilthoven ...

Maar dat gaat ook allemaal prima .

Nog twee daagjes werken en volgende week mijn nieuwe bikini,s op vakantie dragen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Heel veel succes, je zal niet weten hoe blij je zal zijn achterna.

Lees vooral eens de tips voor bij het herstel en wat je hoeft mee te nemen naar het ziekenhuis, ze kunnen je veel helpen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jeanette

Wat fijn dat t echt de maat is die je wou!

Jammer dat je de foto's niet kan uploaden ben benieuwd na t resultaat nu nog later.

Hoe was je controle van je spataders?

Orchidee

Zie dat jij het net achter de rug hebt!

Ben je blij?? Welke cup had je en welke heb je nu?

En waar heb je t laten doen? En bedankt voor de tips ik zal is kijken!

Best boobie

Dankjewel! Kijk er ook echt naar uit!

Afspraak voor de medische controle bij de anesthesist is verzet van 2sept naar 9 september

Komt allemaal echt dichterbij nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Hee Jeanette

Wat fijn dat t echt de maat is die je wou!

Jammer dat je de foto's niet kan uploaden ben benieuwd na t resultaat nu nog later.

Hoe was je controle van je spataders?

Orchidee

Zie dat jij het net achter de rug hebt!

Ben je blij?? Welke cup had je en welke heb je nu?

En waar heb je t laten doen? En bedankt voor de tips ik zal is kijken!

Best boobie

Dankjewel! Kijk er ook echt naar uit!

Afspraak voor de medische controle bij de anesthesist is verzet van 2sept naar 9 september

Komt allemaal echt dichterbij nu!

Ik ben zeer blij.. Het is nog maar 6 dagen geleden maar merk er zelf niets van (verpleegster zegt ook gezien de jonge leeftijd (ik ben 21), het niet drinken en niet roken het herstel ook véél vlotter gaat)...

Ik had een 80G en ik heb nu een 80C. Dus zoals ik in je voorstelling las, ik weet wat het is om met de redenering "erg om als iemand van 23 borsten te hebben van 80" te leven.. maar nog een maandje, en je kan dit ook achter je laten!

Ik heb mezelf laten opereren door dr. Kerckhove in Izegem.

Wat daar niet op vermeld staat in het lijstje: haal zeker een icepack in huis. Ik heb vanaf het moment ik thuiskwam ieder uur voor 20 minuutjes een icepack erop gelegd (misschien niet het aangenaamste gevoel, maarja..) maar na 3 dagen was de zwelling zo goed als weg.. wel een aanrader dus! En uiteraard het beste een pyjama met knoopjes die voorraan openkunnen, voor het gemak.

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Orchidee

Wat super dat je herstel zo goed gaat!

Ik rook en drink ook niet dus hoop dat dat in m'n voordeel werkt!

Handige tip dankje!

Heb je al foto's zonder verband of nog niet? Ben benieuwd!

Groot verschil van G naar C! Zal vast een verlichting zijn!

Het roken doet er uiteraard veel verschil aan. Niet alleen al in de snelheid van herstellen maar nog meer in het littekenweefsel dat je nadien zal hebben. Natuurlijk, als je van natura al lelijke littekens aanmaakt (zoals ik doe) dan staat er wel nog wat extra werk te wachten. Vanaf dat de draadjes eruit zijn moet er een speciale crème aan om de littekens soepel te houden maar ook na die kuur veel bio-oil en blauwe nivea dozen om in te smeren.. Schijnt dat dit goed helpt, dus alles wat je al kan halen, waarom niet natuurlijk! En de vele armspieren die bijkomen door te smeren, dat komt er nog eens handig bij! :D

Heb nog geen foto's zonder, zal voor wanneer de draadjes eruit zijn, vind het met die draadjes nogal creepy, hihi. :106:

En een verlichting? Wees maar zeker! Dat er in totaal meer dan 1 kilo weg is, dat is niet te vatten. Bij jou zal het wel wat minder zijn aangezien je "maar" een E hebt, maar dan nog, alle kleine beetjes helpen. Ik hoop dat je herstel even vlot kan gaan als dat van mij, want had het zo goed niet kunnen dromen. Maar dat komt allemaal dik in orde!

Heb je je goedkeuring door een ziekenfonds? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn (ex) spatader been is allen goed .

De ader zit dicht , heb wel ietsje verkleuringen .

Dit schijnt achter gebleven ijzer uit het bloed/vat te zijn .

Mijn recente foto,s plaatsen is helaas nog niet gelukt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een verlichting? Wees maar zeker! Dat er in totaal meer dan 1 kilo weg is, dat is niet te vatten. Bij jou zal het wel wat minder zijn aangezien je "maar" een E hebt, maar dan nog, alle kleine beetjes helpen. Ik hoop dat je herstel even vlot kan gaan als dat van mij, want had het zo goed niet kunnen dromen. Maar dat komt allemaal dik in orde!

Heb je je goedkeuring door een ziekenfonds? :)

Hihihihu dit dacht ik dus ook, maar bij mij is toch echt rechts 860 en links 680 gram weggehaald met een E naar C....... En zekers dat ik dat merk!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Orchidee__

Hihihihu dit dacht ik dus ook, maar bij mij is toch echt rechts 860 en links 680 gram weggehaald met een E naar C....... En zekers dat ik dat merk!!! :)

Wauw, dat is ook nog veel! Maar ik had wel veel vocht zitten (erfelijk) dus die hebben - helaas - ook gezorgd voor een grotere omvang :(

Maar toch, achterna een raar idee dat je meer dan 1 kilo aan boobies kwijt bent, hihi. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat meen ik.....ze heeft de vragenlijst die ik thuis moest invullen doorgenomen, bloeddruk gemeten, vingerprik gegeven en dat was allemaal goed, dus kon ik weer gaan... denk dat we langer in de wachtkamer hebben gezeten als uiteindelijk in de spreekkamer...

misschien dat het bij anderen anders is, maar ik had het idee dat het een normale gang van zaken was.....

das wel heel ver rijden als dat het enige is..... overleggen of het via de huisarts kan?? Ik weet het niet, maar die vragenlijst kan telefonisch en de "onderzoeksdelen" kan de huisarts.....succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.