Ga naar inhoud

Mandymmk : 23 september 2014 : Dr. Verschuur : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Sorry ..ben een paar dagen hier niet geweest ...

heb net je foto gezien...zo slecht vind ik het er niet uit zien .

Bij mij was het drie landen punt verder open ...

Ik zou zeggen , 2 x per dag even douchen ...heel lichtjes met een watte pad met Badedas eroverheen gaan --

Dat heb ik toen ook gedaan ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mandy,

Wauw, ziet er echt mooi uit zeg! En, al heb ik nog geen ervaring, maar wel heeel veeeel foto`s gezien; Ik vind ook dat dat drielandenpunt er heel normaal uit ziet, no worries ;-)

Ik lees zo nu en dan wat mee van degenen die een bvk hebben gehad, om een beetje een beeld te krijgen wat me te wachten staat. En ik vind het zo dapper van jullie allemaal, ik hoop dat ik me er ook zo goed doorheen sla. Mijn grote dag is de 29e. Spannend, eng en toch, ik kan niet wachten...

Fijn in ieder geval om te zien dat het bij jou zo goed geneest. Voel je je ook al weer fit na 3 weken?

Groetjes

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder

Dankjewel!! Ben er ook echt blij mee!

Heb de kliniek een foto ervan gestuurd en hun zeiden ook dat het er normaal uit zag dus ben gerust gesteld!

Wat spannend dat je de 29e een bvk krijgt! Waar laat je het doen?

Ik vond t ook heeel spannend vooral het resultaat nog niet eens zozeer de operatie zelf..

Maar echt had niet blijer kunnen zijn met het resultaat!

De operatie is me 100% mee gevallen simpelweg omdat ik er niks van mee gekregen heb alleen de volgende ochtend ineens met het aankleden misselijk geworden en in die 2 dagen paar keer overgegeven.. Of t van de narcose of de diclofanac was ik weet t niet maar op aanraden van de kliniek gestopt met de diclofanac en daarna was t over..

Veder weinig pijn gehad heel goed te doen heb de eerste 2 weken níks gedaan maar heb 2 kleine kinderen dus na 2,5 week moest ik weer zelf voor ze zorgen dat gaat prima ik probeer nog steeds zo min mogelijk te tillen..

Voel me prima herstel gaat goed alleen wel erg snel moe!

Ben benieuwd na jou operatie en als je vragen hebt stel ze gerust!

Welke cup heb je en welke zou je graag straks willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy,

Nu een 75G/H en het wordt een 75C/D ongeveer. Zojuist wezen shoppen voor de sportbhs en alvast verlekkerd gekeken naar wat ik straks allemaal kopen kan, wat is er toch veel keus in de gangbare maten zeg, heerlijk!

Ik wordt geholpen in het ziekenhuis, MCA door Dr Huisinga. Leuke vent vind ik en hij schijnt heel goed te zijn hoor ik steeds.

Kon jij de eerste week al gewoon zelf eten maken enzo? Ik woon alleen, er komt iemand om te stofzuigen/bed verschonen e.d. en verder doen er een paar vrienden boodschappen voor me. Vooraf stort ik de koelkast, vriezer en voorraadkast vol, wel zo handig. Maar nu dacht ik ineens misschien moet dat maar met allemaal kant en klaar spul, want ik weet eigenlijk niet of het me wel gaat lukken om een bloemkool te slachten of een salade te maken.

Alle belangrijke dingen uit de hoge kastjes heb in ieder geval alvast lager geplaatst, ik moet wel bij de chocolade kunnen wanneer ik dat wil :)

groetjes

Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mandy,

heb even je foto bekeken en zag er bij mij ook zo uit.

Ik heb telkens twee keer per dag gedoucht

Ik heb het eerst telkens laten drogen maar dat hielp niet echt. Toen met natte gazen er op dit werkte beter. Maar douchen en daarna gaasje met l-mesitran zalf op het wondje werkte het allerbest met drie dagen was aan beide borsten het drielandenpunt dicht,

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder

Ik moet zeggen dat ik zelfs na 1 a 2 weken niet vrolijk werd van een bloemkool snijden dus misschien niet dat soort dingen eten.. Wel handig om eerste week kant en klaar maaltijden te doen en zorg dat je bijvoorbeeld wat biscuitjes beschuitjes en andere licht verteerbare dingen in huis hebt voor t geval dat je misselijk bent dan kun je toch iets kleins eten wanneer je weer wat opknapt of een soepje ofzo..

Hellen

Bedankt voor de tip maar slaap nu al paar nachten zonder bh dus er zit al een laagje overheen en groeit steeds meer dicht dus komt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja vandaag voor t eerst beetje gesport Pff m'n hele conditie is weg maar was heerlijk om weer even een beetje in beweging te zijn!

Ik sportte voor de operatie 3 a 4 keer pw dus miste het heel erg!

En SALEEEE bij de Hunkemöller dus morgen op pad voor wat leuks wat ik over 2 weken aan mag!! Zo blij dat ik eindelijk die leuke setjes ook pas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hier gaat t goed! Inmiddels alweer 2 maanden po.

Herstel en genees goed

Af en toe wat steken bij de littekens maar veder geen last!

Ik wou nieuwe foto's uploaden maar kan geen nieuw album aanmaken weet ff niet meer hoe dat moet!

Dus probeer t maar in dit bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat was t ook niet maar als ik wil uploaden stond er ook dat je nieuw album kan maken en nu staat er bij upload alleen maar selecteer een album of categorie

Dus kan geen nieuw album maken

Kan iemand me vertellen hoe dat moet?

Kan bij dit bericht wel foto doen maar nu zit die op de kop:s

Maar dam hebben jullie in iedergeval een idee van hoe t nu is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.