Ga naar inhoud

Tweede jeugd : 1 augustus 2014 : Dr. Ulens : Beaucare


Aanbevolen berichten

wauw wat vervelend zeg !

ik hoop echt dat het bij mij allemaal goed gaat verlopen.

ben nu 4 weken po.

heb rechts ook wat meer last als links.

maar moet het nog afwachten aangezien ik pas net po ben

ik wil je alvast heel veel succes wensen ! en knap van je dat je de stap heb genomen om het te laten herstellen !

en van harte gefeliciteerd met je zoontje!

liefs

angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Angela,

Dat is heel lief! Dank je wel! Maak je vooral geen zorgen om je herstel hé! Na 4 weken gaat er nog zoveel veranderen!! Komt helemaal goed joh! Maar misschien ben je rechtshandig en is die borst wat beter ontwikkeld, waardoor je daar wat meer pijn ervaart?!

Nou, vanmiddag en morgen gaan weer eerst onze kleine man maar eens lekker in het zonnetje zetten. Als dat achter de rug is, op naar het volgende!!

Fijne dag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Allereerst sterkte met je herstel!

Ik heb zeker twee maanden last van mijn linkerborst, vorige week ook van mijn rechterborst..

Zaterdagochtend stond ik onder de douche en voelde enorme knobebels in mijn bovenborst zo groot als eieren in beide borsten. Pijnlijke klieren en zijn opgezwollen

9 jaar geleden heb ik cohesieve implantaten laten zetten boven de borstspier geplaatst.

Woensdagmiddag in ziekenhuis geweest en hoogstwaarschijnlijk is er een prothese kapot en veel kapselvorming.

As donderdag een MRI om te kijken wat de schade is, na deze uitslag weet ik meer...voorlopig onzekerheid maar 1 ding is zeker ze moeten er uit...

Spannende tijden dus...

Fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me nog af hoe het ondertussen gelopen was.

Dus toch terug onder het mes. Niet leuk maar wens je wel alle succes en hopelijk komt het nu wel allemaal in orde! X

Ha die Ruitje!

Ja, over twee dagen is het zover...Niet leuk, maar ik ben ergens natuurlijk ook wel blij dat het nu eindelijk hersteld kan gaan worden!! Ik wil heel graag eens naar de sauna en tot op heden durf ik dat nog niet, omdat die rechterborst zo "misvormd" lijkt....

En hoe gaat het met jou allemaal??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Allereerst sterkte met je herstel!

Ik heb zeker twee maanden last van mijn linkerborst, vorige week ook van mijn rechterborst..

Zaterdagochtend stond ik onder de douche en voelde enorme knobebels in mijn bovenborst zo groot als eieren in beide borsten. Pijnlijke klieren en zijn opgezwollen

9 jaar geleden heb ik cohesieve implantaten laten zetten boven de borstspier geplaatst.

Woensdagmiddag in ziekenhuis geweest en hoogstwaarschijnlijk is er een prothese kapot en veel kapselvorming.

As donderdag een MRI om te kijken wat de schade is, na deze uitslag weet ik meer...voorlopig onzekerheid maar 1 ding is zeker ze moeten er uit...

Spannende tijden dus...

Fijne avond

Hoi Alice71,

Oefff, lijkt me schrikken als je dat onder de douche ontdekt. Hoe is de uitslag van de MRI gegaan? Ik wens je in ieder geval ook veel sterkte toe!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ,het is achter de rug hoor! Ik ben gisteren geopereerd en de reden daarvoor was dat de prothese rechts te hoog was geplaatst en de pocket iets te klein, waardoor 1 borst onnatuurlijk hoog zat en aan de zijkant geen bolling had. De arts dacht zelf aan kapselvorming, maar ik dacht zelf te kleine pocket. Achteraf bleek er geen kapselvorming te zijn, dus de ingreep was vrij "eenvoudig". Iets lager geplaatst en pocket een klein beetje wijder gemaakt.

Het viel me achteraf zo mee...Ik loop nu al rond en doe voorzichtig wat dingetjes thuis die mogen.

Ik heb net stiekem gespiekt en het verschil is nu al zo zichtbaar en voelbaar!!! Geen gekke hoge "bobbel" meer aan de bovenkant!

Ik zag er erg tegenop om de hersteloperatie te laten doen. Angst om van de regen in de drup te belanden....Maar ik ben nu achteraf wel heel blij dat het achter de rug is en vast en zeker de moeite waard is!!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal nu achter de rug is,en dat je het verschil nu al goed kunt zien en voelen, moet echt een super gevoel zijn!

Kan me zo goed voorstellen dat je er tegenop zag,en de angst voor weer van de regen in de drup te komen parten speelde.

Nu lekker rustig gaan herstellen, en laat je maar goed verwennen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alice71,

Oefff, lijkt me schrikken als je dat onder de douche ontdekt. Hoe is de uitslag van de MRI gegaan? Ik wens je in ieder geval ook veel sterkte toe!

Groetjes!

Ja best schrikken, vorige week donderdag mijn MRI scan gehad met contrastvloeistof, even een week geduld hebben voor de uitslag.

Pijn wordt alleen maar erger, vooral s'nachts veel steken in beide borsten, mijn armen verliezen kracht, alsof ik een zware workout heb gehad. Erg vreemd..enn zoooo moe, alles vreet energie denk ik.

Fijn dat bij jou alles goed is verlopen! Sterkte met je herstel

Groeten Alice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, nu 2 dagen na hersteloperatie. Blij, euforisch, amper pijn....oké...ik ben aardig voor mezelf door wel gewoon de pijnmedicatie in te nemen. Antibiotica ook. Toch wat angstig geweest dat er een ontsteking zou ontstaan. Hier is vooralsnog geen sprake van. Vandaag lekker gewandeld in het bos. Heerlijk!! Dat was vorige keer wel andere koek...toen kon ik na een paar dagen onze straat door lopen....en moest weer huiswaards gaan.

Vanochtend gedoucht. Ik zie het verschil al. Geen ongelijke borsten meer...gelijke hoogte. Oké, er is nog vocht, maar dat gaat ook verdwijnen. En volume zijwaards, wat er eerst totaal niet was.

Ik ben blij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker een heel groot verschil met vorige keer.

Ja je moet ook zeker even aardig voor jezelf blijven, door de pijnmedicatie en zeker de ab te blijven slikken, alleen wel "beetje "oppassen dat je daardoor niet teveel gaat doen :6:

super dat je zo blij bent meid, geniet maar lekker van dat euforische gevoel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik merk dat ik mega onzeker begin te worden hier. Vorig jaar augustus een borstvergroting gehad (330cc dual plane). Na 4weken al de vraag of de rechterborst ook wel zou gaan zakken. Helaas ging dat niet meer gebeuren. Pocket leek iets te klein gemaakt en prothese iets te hoog geplaatst. Bij controle zag arts direct het probleem en een hersteloperatie werd gepland. Nu 23 oktober j.l. was het zover...

Dat kun je verder allemaal bij mijn andere topics en operatie verslagen lezen. Foto's zijn daar ook te zien van voorsituatie en na 1e operatie.

Inmiddels ben ik 8 dagen PO en het gaat me super, maar als ik naar mijn borsten kijk, vraag ik me af wat er veranderd is en of het deze keer dan wel zal gaan zakken...

Ik ben zo benieuwd welke meiden ook een hersteloperatie aan 1 borst hebben moeten ondergaan en hoe dat verlopen is? En wat is normaal om te zien..het verschil lijkt nu nog groter dan voor de herstel operatie...Oeff.....ik hoop zo dat het allemaal wel de moeite waard is geweest!!!

Meiden, ik hoor jullie graag...Heb een beetje moed nodig hier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje meid wat heftig! ik moet nog mijn bv krijgen, dus ik heb niks meegemaakt wat lijkt op jouw verhaal, maar wil je toch even wat moed en sterkte wensen.

ik lees verder altijd wel dat geduld een schone zaak is en van wat ik heb gelezen duurt het zakken echt langer dan 8 dagen. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liefje,

Ja, al die verhalen net voordat je zelf zoiets gaat doen, is niet altijd fijn om te lezen hé! Ik hoop dat het all

jeetje meid wat heftig! ik moet nog mijn bv krijgen, dus ik heb niks meegemaakt wat lijkt op jouw verhaal, maar wil je toch even wat moed en sterkte wensen.

ik lees verder altijd wel dat geduld een schone zaak is en van wat ik heb gelezen duurt het zakken echt langer dan 8 dagen. Succes

Hoi Liefje,

Ja, al die verhalen net voordat je zelf zoiets gaat doen, is niet altijd fijn om te lezen hé! Ik hoop dat het allemaal direct goed zal verlopen bij je en dat het herstel voorspoedig zal zijn!

Geduld is een schone zaak inderdaad....Vorige keer zag ik het verschil na zo'n 3 weken tussen de twee borsten. Dus binnen drie weken zou ik ergens ook wel verschil moeten zien nu??!!

En de borstspier is natuurlijk al ruim een jaar uitgerekt, dus volgens mij moet het dan ook wel sneller gaan?

Het is de gedachte dat het misschien allemaal voor niets is geweest...en die gedachte helpt me nu niets.

Dan maar afleiding zoeken...dat wordt de Voice zodirect!!

emaal direct goed zal verlopen bij je en dat het herstel voorspoedig zal zijn!

Geduld is een schone zaak inderdaad....Vorige keer zag ik het verschil na zo'n 3 weken tussen de twee borsten. Dus binnen drie weken zou ik ergens ook wel verschil moeten zien nu??!!

En de borstspier is natuurlijk al ruim een jaar uitgerekt, dus volgens mij moet het dan ook wel sneller gaan?

Het is de gedachte dat het misschien allemaal voor niets is geweest...en die gedachte helpt me nu niets.

Dan maar afleiding zoeken...dat wordt de Voice zodirect!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag heb ik weer wat meer ruimte voor geduld en laat het maar weer even op me af komen. Fijn dat die zorgelijke gedachten weer even wat op de achtergrond zijn nu...

Fijn weekend meiden en lekker griezelen vandaag voor alle halloween vierders onder ons!!! :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kunnen wij vrouwen toch lekker piekeren he

Mannen lijken altijd tegen afleiding aan te lopen op de een of andere manier, terwijl vrouwen het altijd moeten "zoeken", haha

Goed dat het je wel is gelukt, ik hoop dat je je nog steeds rustig voelt.

enne lief dat je zegt dat t niet fijn is om zulke verhalen te horen, maar ik ben liever voorbereid op wat zou kunnen gebeuren qua negatieve verhalen.

Fijn weekend meid!

maak je niet te druk daar bereik je toch niks mee (altijd zo makkelijk om tegen een ander te zeggen he)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tweede jeugd,

Ik heb hetzelfde en heb dus een hersteloperatie aan mijn linkerborst gehad twee weken geleden.

Het was niet dat ik ontevreden was na mijn 1e operatie, het was velen malen beter dan mijn begin situatie en was ook velen malen gelukkiger met mijn borsten als voorheen. Maar iets klopte gewoon niet helemaal en de arts zag dit ook gelijk en stelde een hersteloperatie voor. Dit was wel even schrikken natuurlijk. Heb daarom ook vaak getwijfeld ook ik het wel zou doen..ik was er immers al blij mee en het herstel van mijn eerste operatie was hels, ook heb ik momenteel nogal een challenging persoonlijke situatie waar ik al mijn krachten bij mij nodig heb. Ik stond daarom op het punt om het af te blazen maar heb voordat ik dit zou gaan doen de stoerste vriendin uitgezocht (zij heeft ook een bv gehad) om mee te praten en om goede raad aan te vragen. Zij zei: zeker wel doen voordat het verschil tussen je borsten je steeds meer gaat opvallen en je altijd zal afvragen wat de potentie zou zijn geweest is van zo'n hersteloperatie.

Dit heeft me zodanig beïnvloed dat ik maar had besloten om ervoor te gaan. Alles verliep de dag van de operatie een stuk fijner en sneller waardoor ik weinig tijd had om erover in te gaan zitten. Zelfs mijn lievelingsbroeder was weer aanwezig om fijne gesprekken mee te voeren na het ontwaken uit de narcose. Dat we waren uitgepraat voelde ik me eigenlijk wel prima en ben daarna gelijk opgestaan en vertrokken naar huis. Ik verwachtte thuis dat de golf van pijn nog zou komen maar deze bleef uit en is ook niet meer gekomen , na 3 dagen besloot ik dus al te stoppen met pijnmedicatie. Eerste dagen zag ik weinig verschil. Na twee weken eigenlijk ook weinig verschil, totdat ik naar de arts ging om de pleister eraf te laten halen en de hechtingen er ook uit te laten. Toen ik daarna in de spiegel keek dacht ik echt Wowww ik snap echt wat de bedoeling van dit alles is geweest en had niet gelukkiger kunnen zijn. Overigens zei de arts dat de komende weken mijn borst in een nog mooiere vorm zou komen te vallen. Ik zit opnieuw na bijna een jaar na mijn eerste operatie weer op een roze wolk want er is niet veel verandert maar datgene wat niet helemaal klopte is weg en het plaatje is helemaal compleet!!

Heel veel succes, herstel en geduld toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.