Ga naar inhoud

Consult voor wissel bij Plovier: BE Clinic 29 September 2014


Gast

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

17 november toch nog maar een consult gepland bij De meyere ondanks ik mijn operatie al zo goed als vastgelegd had bij plovier.

Mijn eerste borstvergroting ben ik maar naar 1 pc op consult geweest en ging er dan ook klakkeloos van uit dat wat hij zei helemaal klopte en in mijn plaatje paste. Nu wil ik het graag anders doen en ook eens de meningen van verschillende pcs horen voordat ik gelijk besluit onder het mes te gaan.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben echt helemaal enthousiast over de boobs die plovier maakt! Vond het een hele sympathieke man die echt gaat voor wat je wil en dat probeert ie ook te bereiken. Anderzijds heeft ie toch 2 fouten gemaakt bij mij tijdens het consult en die heb ik zelf moeten corrigeren. (Uhp en coh 2 bijv) meerdere malen aan de telefoon gezeten om af te spreken hoe nu verder.. dat btw verhaal zit me ook niet lekker. Ik kan er zoiezo niet omheen dus betalen moet ik toch wel, maar bij de Meyere gaat mij dit ruim 600 euro schelen in kosten met de btw erbij. Zijn resultaten vind ik ook echt super, en als hij ongeveer met hetzelfde advies komt als plovier is dat alleen maar mooi meegenomen.

Dit schopt mijn planning wel aardig in de war, maar wil er toch zeker van zijn de goede keuze te maken en daar wil ik deze keer toch de tijd voor nemen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi lieve dames!

Had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik heb mijn operatie gecanceld..

Iets wat in mijn hoofd zit gaat er normaal gesproken niet zo snel meer uit, maar ik heb toch geprobeerd de voors en tegens tegen elkaar op te zetten..

Ik ga namelijk in 2015 weer beginnen met studeren en daar gaat ook veel tijd en kosten inzitten.

Daarna wil ik toch graag gaan sparen aangezien mijn vriend en ik binnen nu en 3 jaar toch wel aan kinderen willen beginnen.

Dan hoor ik jullie denken, ja maar dan kan je toch nog 3 jaar plezier hebben van je boobs.. dat klopt, maar toch..dan doe ik het liever straks na de zwangerschap.

Ook zat ik met zo'n brok in mijn maag over het werk, hoe ze zouden reageren als ik binnen 2 jaar 2x onder het mes ben geweest. De eerste keer ging al erg moeilijk en niet zonder tegenspraak,

Daarnaast heb ik ook een hele actieve baan, en zie ik het niet echt zitten om weer 3 weken niks te kunnen/pijn te hebben.

Ik vind grote boobies nog steeds om te kwijlen, en dat zal ook wel zo blijven.. maar voor nu de stap genomen om toch tevreden te zijn met mijn "kleinere" boobies.

Als ik mijn bh uitdoe zit er een opening van hier tot Tokio, maar met bh zijn ze zacht genoeg dat ik met de juiste bh's wel een spleetje kan creëren.

Apk van de auto zit er aan te komen, koelkast gisteren kapot gegaan.. Auto radio er vandaag ook mee gekapt.

Dus Boobievrienden.. over een paar jaar kom ik echt wel terug met dikke kanonnen, maar voor nu ga ik genieten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed besluit meid! Snap dat het moeilijk is maar probeer voor nu tevreden te zijn met je boobs en met al het andere wat er de komende tijd op je pad gaat komen!

Je hebt je hele leven nog voor je dus geniet van je vent, je huisje en je toekomstige kinders. Die boobies kunnen nog wel even wachten. Succes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dear Prinses....:-)

Wat een moeilijke beslissing heb jij gemaakt...proud of you!!!

Geniet van alles in je leven en focus je op wat voor jou nu echt belangrijk is....

De nieuwe borsten kunnen altijd nog....

Veel succes met achter je dromen te gaan en have fun met het creeéren van jullie liefdesbaby'tje....

Je weet wat ze zeggen he...Practice makes Perfect....hihi....dus veeeel oefenen he... :1:

Tot gauw....

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit echt supergoed van je prinsesje. Je hebt prachtige borsten en ik denk dat 200/300cc echt niet zo veel zal doen voor je gevoel zeg maar. Bij mij zijn ze voornamelijk breder geworden. Maar op t gezicht met kleren aan groter, nee. Niemand die t verder ziet. Achteraf ben ik blij dat ik niet t volle pond opnieuw heb betaald. Want zoveel geld in korte tijd is toch niet waard. De vorm is beter maar ik vind ze nog steeds niet zo groot als op de plaatjes die ik voorbij zie komen. Dat gevoel van ik wil groter blijft...Omdat er bij jou ook niet meer in kon dan dat je zou willen denk ik dat dit een goed besluit is. Richt je lekker op je toekomst en geniet van je boobs. Vind t echt heel dapper!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow maar dit is toch juist een heel goed besluit!

ik vroeg me eerlijk gezegd al af of dat je nog geen kinderen wou.. zou zo zonde zijn dat je nu die wissel doet en ze dalijk minder mooi zijn door je zwangerschap! kan je straks nog een keer onder het mes.....

zal ik een geheimpje vertellen?? het begint bij mij de laatste tijd ook te kriebelen :44: maar ik weet het allemaal nu nog even niet...

tieten komen heus wel hoor!! Geluk is niet te vinden in je tieten maar juist in de dingen waar je nu voor gaat!

wie weet past er over een paar jaar nog meer cc in :45: dan is het helemaal mooi :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes met achter je dromen te gaan en have fun met het creeéren van jullie liefdesbaby'tje....

Je weet wat ze zeggen he...Practice makes Perfect....hihi....dus veeeel oefenen he... :1:

Tot gauw....

:53:

Haha dat oefenen zit wel goed hoor ;) gheghe! Thanks babe

Ik vind dit echt supergoed van je prinsesje. Je hebt prachtige borsten en ik denk dat 200/300cc echt niet zo veel zal doen voor je gevoel zeg maar. Bij mij zijn ze voornamelijk breder geworden. Maar op t gezicht met kleren aan groter, nee. Niemand die t verder ziet. Achteraf ben ik blij dat ik niet t volle pond opnieuw heb betaald. Want zoveel geld in korte tijd is toch niet waard. De vorm is beter maar ik vind ze nog steeds niet zo groot als op de plaatjes die ik voorbij zie komen. Dat gevoel van ik wil groter blijft...Omdat er bij jou ook niet meer in kon dan dat je zou willen denk ik dat dit een goed besluit is. Richt je lekker op je toekomst en geniet van je boobs. Vind t echt heel dapper!

dankjewel :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

ow maar dit is toch juist een heel goed besluit!

ik vroeg me eerlijk gezegd al af of dat je nog geen kinderen wou.. zou zo zonde zijn dat je nu die wissel doet en ze dalijk minder mooi zijn door je zwangerschap! kan je straks nog een keer onder het mes.....

zal ik een geheimpje vertellen?? het begint bij mij de laatste tijd ook te kriebelen :44: maar ik weet het allemaal nu nog even niet...

tieten komen heus wel hoor!! Geluk is niet te vinden in je tieten maar juist in de dingen waar je nu voor gaat!

wie weet past er over een paar jaar nog meer cc in :45: dan is het helemaal mooi :P

Haha nies jij kan me toch alles zeggen en vragen :P daar heb je wel een punt, wie weet past er over een paar jaar zomaar 800cc in :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Zo en we zijn weer thuis :) Leuke vent zeg die plovier! hij was lekker rustig, maar ik zat overal door heen te ratelen, echt erg haha.. maar voelde me er goed op mijn gemak en er werd zeker geluisterd naar wat ik te zeggen had.

Ben samen met mijn vriend en een vriendin daar heen gegaan.

Kwamen er binnen en ik kon gelijk mijn verhaal doen. Nou doe dat maar haha..

Vertelde dat ik zat te twijfelen tussen 590-650 of 650-700..

Hij ging alles opmeten etc, en kwamen al snel tot de conclusie dat 700 niet gaat passen helaas. Tenminste zoiezo niet in Mentor.

Ik kon kiezen tussen Sebbin en Mentor (Motiva was voor mij geen optie aangezien ik met die 50cc verschil zit en boven de 600 worden die stappen te groot)

Wilde graag voor Mentor gaan dus ik ga 590-650cc Ultra high Dual plane krijgen.

Hebben er wel voor gekozen om cohesive 2 te pakken want Plovier was erg bang voor rimpeling bij mij.. Dus allemaal prima :)

Volgens hem trokken mijn spieren nog te erg met aanspannen (dacht dat het normaal was, maar schijnbaar is het bij mij iets anders dan normaal) dus gaat hij ze verder insnijden. Zou daar ook na de operatie geen last van krijgen want hij ging genoeg verdoving gebruiken hahaha.

Ga dus een mooi spleetje/decolleté krijgen, dikke boobies MET volume aan de bovenkant. YEUY!

Hij gaat mijn oude litteken gebruiken, waarvan hij een deel gaat wegsnijden..aangezien ik te eigenwijs ben geweest met amper insmeren er van na de operatie..wat heeft geleid tot dikke vette strepen..

Gaat goed komen denk ik, 2 juni 2015.. tot aan december zat ie toch al vol, en dacht als we toch moeten wachten dan maar later, kan ik het straks mooi van mijn vakantie geld betalen :)

Vandaag zou ik eigenlijk mijn wissel hebben gehad, nog even er aan terugdenkend.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey,

Ik kan even niet goed volgen, je ging nr plovier vr een wissel, maar dat is tot op heden ng niet gebeurd?

Dus die fotos dat er nu staan, daar ben je niet tevreden mee?

Vandaar dat ik niet kan volgen omdat ik ze supermooi vind!

Waarom ben je dan niet tevreden als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lizz,

Klopt heb je goed begrepen. Snap dat het verhaal een beetje verwarrend is als je niet het hele topic hebt gelezen hihi.

Ik heb hiervoor al geschreven waarom ik het uiteindelijk heb gecancelled, en dat heb ik gedaan omdat ik begin dit jaar toch de stap heb genomen om weer naar school te gaan (gaat heel veel geld in zitten) dus had ik zoiezo mijn operatie nooit optijd bij elkaar gespaard kunnen hebben, tenzij ik alles op alles zou gaan zetten maar dat leek me geen goed plan. Ook willen mijn vriend en ik graag kinderen binnen nu en een paar jaar en ik zou het zonde vinden om dan weer terug te moeten in het geval dat ze er niet meer uit zouden zien dan. En als laatste, sparen voor een koophuis. Dus het leek me toch verstandig om te wachten.

Wat ik er niet mooi aan vind? Ik vind ze wel mooi, maar het was uiteindelijk niet het plaatje wat ik voor me zag voordat ik mijn operatie onderging.

Mijn borsten staan zonder bh nog best uit elkaar (vind ik) en had achteraf toch wat meer volume willen hebben. Ik draag nu de helft van de tijd weer push up bh's en daar wilde ik eigenlijk juist graag van af.

Maar het is niet zo dat ik ze lelijk vind ofzo of er spijt van heb. Als ik iets of wat vulling draag met de juiste bh vind ik ze echt prachtig!!

en zonder kleding ook hoor, het is meer dat ik het gevoel heb dat je ze moeilijk ziet in kleding en ze nu met een normale bh een beetje hetzelfde eruit zien als met push up voor de operatie. Behalve dat ze nu gelijk zijn dan, en eerst niet.

Maar ik heb ze nu geaccepteerd hoor, blijft wat dat betreft een psychisch dingetje denk ik. Duurde gewoon even :) Zie dat jij trouwens een operatie gepland hebt staan bij Plovier, wat ga je krijgen :)?

Hey,

Ik kan even niet goed volgen, je ging nr plovier vr een wissel, maar dat is tot op heden ng niet gebeurd?
Dus die fotos dat er nu staan, daar ben je niet tevreden mee?
Vandaar dat ik niet kan volgen omdat ik ze supermooi vind!
Waarom ben je dan niet tevreden als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.