Ga naar inhoud

Consult voor wissel bij Plovier: BE Clinic 29 September 2014


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,



Zoals een aantal van jullie weten heb ik 10 Oktober 2013 een borstvergroting ondergaan bij Frans Straten via Diana Gabriels.


Ik ben toen van een B cup naar net een D cup gegaan. Heb toen 300 en 350 cc gekregen HP Mentor dual plane, meer paste er ook niet in.


Er werd gevraagd wat ik wilde; doe maar een grote c, kleine d (dacht namelijk dat dat erg groot was), en het liefst zo natuurlijk mogelijk..



Nu bijna een jaar verder, lach ik om mijn antwoord want ik ben tot de conclusie gekomen dat ik voor GROTER, en vooral RONDER wil gaan. En de wens voor het natuurlijke resultaat wat ik toen zo graag wilde, is verdwenen.. :)



Eindelijk de knoop doorgehakt voor mezelf om opnieuw op consult te gaan voor een wissel, (helaas ging die niet zonder het nodige commentaar van anderen)


29 september ga ik naar jawel: Plovier :D :D toch wel benieuwd wat hij met zijn ''gouden handen" bij mij kan fixen..



Hoop vooral richting de 500/600cc te kunnen gaan en het liefst nog ultra high profile,


Dit omdat ik veel bolling/volume aan de bovenkant mooi vind, en ze mogen deze keer ook velen malen ronder en groter..



Op naar de 29e, heb er zin in!


Groetjes Prinsesje


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes!! Ik vind m geweldig:D hij heeft mij van n hele slappe hangende e naar n prachtige volle 70h geholpen, zonder lift, dushij is echt n kunstenaar hihi xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff van mij mogen de dagen een beetje opschieten zodat ik het consult achter de rug heb, word gek van mezelf. Heel de dag weer bezig met maten etc etc..

Was zo standvastig dat ik opnieuw voor mentor protheses wilde gaan, maar ben nu aan het vergelijken met motiva en sebbin..en ik weet het echt even niet meer :P

Hoop dat plovier straks gewoon zegt die soort krijg je, want ik kan er maar niet tussen kiezen :P

ben dagenlang catalogussen aan het doorspitten, qua diamater/projectie/cc haha en een keuze maken ho maar :)

Blij als het straks 29 september is geweest (al duurt het nog even -_- )

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee helaas niet :( ik vroeg kan het een andere datum? zegt ze vrolijk oh 8 oktober kan ook hoor, ik zo nee dat bedoelde ik niet maar laat 29 september maar staan :P weet het niet zeker maar volgens mij was ie op vakantie en ook enorm volgeboekt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist zoiezo niet dat je niet kon kiezen aangezien er op de site staat sat ze met meerdereverschillende soorten werken daar, en zonde van mijn tijd vind ik het zoiezo niet want ookal kan je niet kiezen is het wel fijn om je ergens in verdiept te hebben voordat je er aan begon...en te weten wat er in je lichaam komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht gelezen te hebben dat je 19 augustus bij Dr. Nio op consult ging gaat dat nog door.

Hoe gaat het met het knobbeltje is het al iets minder?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Ank! Maar vond hem in parkkliniek toch wel erg duur. Had nog resultaten van hem bekeken, maar is toch niet echt waar ik naar zocht. Dus we gaan het bij plovier proberen..alleen nog zo lang wachten grrr... Knobbeltje is uiteindelijk helemaal weggetrokken. Lief dat je dr naar vraagt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames weet een van jullie of plovier met pasprotheses werkt tijdens consult? Of alleen aan de hand van foto's die meegenomen worden? Ik dacht ergens te lezen dat hij het namelijk geen reeel beeld vond geven (klopt ook wel een beetje) maar zou toch wel een beetje willen kijken wat nou staat..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh oke :), jij vroeg je toch af of er veel verschil in zat met breede/projectie verhouding per verschillende merken? ik heb dit tabelletje gemaakt voor mezelf zodat ik meer duidelijkheid kreeg over de verschillende verhoudingen per prothese...tussen deze twijfel ik.. zowel de maat als de merken.. wat denken jullie dames, welke gaat het mooist staan? graag wel gewoon een normaal antwoord want kiezen ga ik zoiezo tussen een van deze (als het past) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope....geen pasprotheses bij Plovier...je moet goed aan geven welke maat je in gedachte hebt en eventueel foto's mee brengen of mailen van het gewenste resultaat!!

vreemd ik ken toch een verhaal van iemand die daar kwam de tafel vol met diverse maten protheses lag,die zou je dan toch mogen passen?

maar idd hij kijkt op de dag van de operatie wat erin past enzo...verassing dus haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha inderdaad...ach vraag wat de max gaat worden en dan denk ik dat ik die maar neem...over een jaar weer terug voor een wissel, worden dan wel hele dure memmen haha :P...nee moet het er maar mee doen hierna (tenzij ik complicaties krijg dan)..en vlinder ja inderdaad, die protheses zullen er dan vast niet voor de sier liggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd de tafel ligt daar helemaal vol van klein naar groot hahahahaha....maar passen doet hij niet aan mee hoor!!

Haha alleen kijken niet aankomen lolol. :45:

Haha inderdaad...ach vraag wat de max gaat worden en dan denk ik dat ik die maar neem...over een jaar weer terug voor een wissel, worden dan wel hele dure memmen haha :P...nee moet het er maar mee doen hierna (tenzij ik complicaties krijg dan)..en vlinder ja inderdaad, die protheses zullen er dan vast niet voor de sier liggen :P

Gewoon ff stiekem in je shirt duwen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het zelf ook heel vreemd dat ik niet heb moeten passen,maar hij vindt dat dit een vertekend beeld zou geven want dat het uiteindelijke resultaat toch heel anders is dan met zo een vulling in je bh...

Maar khad het toch liever wel eens gezien hoor want heb hier


heb hier al zitten sukkelen met boterhamzakjes gevuld met water hahahahaha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geef ik hem ook wel een beetje gelijk in, wat ik nu heb is verre van wat ik toen gepast heb zeg maar...tenminste zo lijkt het. Alleen lijkt het me ondanks je veel fotos hebt meegenomen toch wel handig om enigzins nog iets te passen.. ach maak me ook veel te druk haha, komt omdat het zo lang duurt :P maar barb wire ik denk dat als je vraagt of je mag passen hij het wel doet hoor of niet? hij zal in ieder geval dan eerst naar de foto's kijken :) haha zijn ze heel gebleven ;)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.