Ga naar inhoud

Consult voor wissel bij Plovier: BE Clinic 29 September 2014


Gast

Aanbevolen berichten

Ja,dat zou kunnen dat zou ik niet durven zeggen...het ging allemaal ook heel snel op het consult en van de zenuwen ben ik vanalles vergeten te vragen...en nee hahahahaha,tot 700cc waren de zakjes heel gebleven maar had er ééntje gevuld met 1000cc en helaas had ik gelijk kunnen mee doen aan een wet t shirt wedstrijd!

had het beter geprobeerd met rijst denk ik achteraf gezien!!!haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahahahaha slim :P woow maar zit je echt te denken aan 1000cc ja? klinkt groooot :D had je mn tabelletje nou al gezien? zoiets kan je ook voor jezelf maken he, dan heb je het overzicht een beetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het zo dat je met een Ultra high profile meer kans hebt op complicaties dan met een high profile? nee toch? zit namelijk op een amerikaanse site te lezen over een vrouw die 600cc uhp wil nemen en alle chirurgen raden het haar af ofzo vanwege de risico's?? terwijl ze haar wel de grootste high profile willen adviseren.. die zijn toch veel breder meestal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zo de voorbeeldfoto's zijn alvast geüpload, en een foto van mij met een dikke maximizer (grr rotdingen), en wat mijn voor situatie was voor mijn eerste operatie, en hoe ze er nu uitzien.. beetje vroeg al aangezien ik 29 september pas een consult heb maar sta nu al te stuiteren.. :63::63::63: en dan weer heel de tijd wat zou mij mooier staan, 550/600/650?? en ga zo maar door.. soms word ik wel gek van mezelf hoor :45: heb dat hele consult nog niet eens gehad :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha ja te erg, dan zou je denken dat de tweede keer minder spannend/eng gaat zijn, maar dit vind ik misschien nog wel erger :P deze keer gaan we voor GROOT, liever iets TE dan 15 jaar rond te moeten lopen met borsten die ik weer te klein vind of niet tevreden ben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een mail gestuurd en ze zeiden tot 800cc geen toeslag. Dan zou het rond de 3500 euro zijn.. boven de 800 zou er wel toeslag bijkomen werd er terug gemaild. Dus moet kloppen lijkt me. Hoeveel cc heb je gehad guzzi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.