Ga naar inhoud

Consult voor wissel bij Plovier: BE Clinic 29 September 2014


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste Reactie

Thanks lieve barb! Ik ook, zou tevreden zijn met 590/650 maar het liefst zou ik 650/700cc willen...ben alleen bang dat dat zoiezo niet gaat passen. Protheses die ik nu heb zijn 11.1 en 11.7 breed. En de 650 en 700, 13 en 13.4 maar miss overtuigd ie me wel om een ander soort prothese te nemen. Gelukkig weten we vanmiddag meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo en we zijn weer thuis :) Leuke vent zeg die plovier! hij was lekker rustig, maar ik zat overal door heen te ratelen, echt erg haha.. maar voelde me er goed op mijn gemak en er werd zeker geluisterd naar wat ik te zeggen had.

Ben samen met mijn vriend en een vriendin daar heen gegaan.

Kwamen er binnen en ik kon gelijk mijn verhaal doen. Nou doe dat maar haha..

Vertelde dat ik zat te twijfelen tussen 590-650 of 650-700..

Hij ging alles opmeten etc, en kwamen al snel tot de conclusie dat 700 niet gaat passen helaas. Tenminste zoiezo niet in Mentor.

Ik kon kiezen tussen Sebbin en Mentor (Motiva was voor mij geen optie aangezien ik met die 50cc verschil zit en boven de 600 worden die stappen te groot)

Wilde graag voor Mentor gaan dus ik ga 590-650cc Ultra high Dual plane krijgen.

Hebben er wel voor gekozen om cohesive 2 te pakken want Plovier was erg bang voor rimpeling bij mij.. Dus allemaal prima :)

Volgens hem trokken mijn spieren nog te erg met aanspannen (dacht dat het normaal was, maar schijnbaar is het bij mij iets anders dan normaal) dus gaat hij ze verder insnijden. Zou daar ook na de operatie geen last van krijgen want hij ging genoeg verdoving gebruiken hahaha.

Ga dus een mooi spleetje/decolleté krijgen, dikke boobies MET volume aan de bovenkant. YEUY!

Hij gaat mijn oude litteken gebruiken, waarvan hij een deel gaat wegsnijden..aangezien ik te eigenwijs ben geweest met amper insmeren er van na de operatie..wat heeft geleid tot dikke vette strepen..

Gaat goed komen denk ik, 2 juni 2015.. tot aan december zat ie toch al vol, en dacht als we toch moeten wachten dan maar later, kan ik het straks mooi van mijn vakantie geld betalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zeker! hij moest lachen bij de vraag of ik mn oude implantaten mee kon krijgen :P maar stiekem baal ik wel een beetje dat die 700 niet gaat.. hij zei dat ie zoiezo nog gaat meten tijdens de operatie dus je weet maar nooit, maar hij wees het nu eigenlijk al zo goed als af. Maargoed, wat niet past, past niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik ook wel van overtuigd. Hij was zo eerlijk en hij klonk ook echt alsof tie het maximale er uit gaat halen. Maar hij zei als ik 700 zou nemen het maar de vraag is of mijn huid het wel gaat trekken.. dat leek me een eng verhaal haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik dus net achter kwam.. er is met plovier afgesproken dat ik UhP ga krijgen en dan van mentor (dit omdat ik dat graag wil) dual plane, daarbij zei hij: we zullen een andere cohesief moeten pakken ivm met rimpeling. Hij schreef dit alles op en dit is wat er met me afgesproken is.. nu zit ik op de site van mentor te kijken maar uhp is er helemaal niet in cohesief 2?? Klopt dit? Weet gewoon niet wat ik moet doen nu, want weer op consult gaat duur grapje zijn met benzine.. maar zit ook niet op plooien en rimpels te wachten. High profile is ook geen optie want die worden te breed.. Best Boobie kan je me helpen haha?

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt.. uhp heeft geen coh 2...

maar ik heb net me kop gestoten tegen het keukenkastje misschien ligt het daaraan..

nee maar ff serieus, mail hem inderdaad ff.. ze gaan je maximaal vullen en als plovier al bang is voor rimpels ga jij echt niet blij zijn met coh1.. dus ff vragen :) misschien bestaat coh 2 wel maar staat het niet op de lijst? maar lijkt me sterk want die lijst in eigenlijk voor chirurgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En gaat het niet goed komen met een mailtje ga je er nog een x naar toe. Als je een bv wilt moet je alles goed weten. En daar hoort rijden, mailen en bellen ook bij.

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.