Ga naar inhoud

Lies89 : 23 september 2014 :Dr. Nio : Parkkliniek Rotterdam.


Aanbevolen berichten

Pff zit niet echt mee.. Word ik net gebeld dat de afspraak dinsdag niet door kan gaan :( moest verplaatst worden en dat kon dan naar de 25e of 29e maar dan kan ik allebei geen vrij krijgen dus kan nu pas 1 augustus :( en ik had er juist zo'n zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Hihi ik blijf schuiven maar heb vandaag maar weer gebeld dat ik 1 augustus toch wel erg ver vond dus heb hem toch verplaatst naar aankomende vrijdag :D dan maar een keer geen rekening houden met mn werk.. Collega gaf me groot gelijk dus toch weer wat dichterbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik heb een datum!! 23-09-2014 zal ik eindelijk dat lichaam krijgen waar ik al jaren op hoop! Vandaag op consult geweest bij dr Nio in parkkliniek in Rotterdam. Super super lieve man die echt de tijd voor je neemt! Meerdere maten gepast en het word 400cc (en andere kant 375) voor de spier ronde protheses die half zacht zijn ofzo.. Eindelijk aftellen :D nu helemaal hyper nog paar uurtjes werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zweer bij dr. Koopman. Vind het een topvent. Weet waar hij over praat en je komt niet om slap te ouwehoeren maar voor een paar nieuwe tieten dus zakelijk! Als ik ooit een wissel moet of wil ga ik weer bij hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou voor mij ook dichterbij zijn. Kan dan bijwijze op de fiets haha. Maar heb 3 maanden geleden een wissel gedaan waar ik niet tevreden mee ben. Dus 2maal kosten. Vandaar toch maar naar het slaz, scheelt veel. Zeker met protheses boven de 500. Maar is in jouw geval niet nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@cherryboob ik heb nu 80a maar denk dat 85 fijner zou zitten! Mja waar vind je 85a.. Ik hoop dat ik een C krijg haha maar d is ook niet erg ;) heb jij ook voor de spier?

@boho Jaa eindelijk aftellen! Kan nu al niet meer wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat top meis! Gefeliciteerd ! Nu aftellen was ook bij nio afgelopen maandag voor controle en het is gewoon een lieve man! Eerlijk zakelijk en luisterd naar je wensen. Op naar de real nio's! Dat zei ik toen ik op de ok lag en hij mij vroeg wat gaan we doen? Zei ik 600 cc hi profiel of groter igv mijn eigen real nio boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik sta echt nu al te trappelen hahaha het is dat mijn ouders in september op vakantie gaan en ik in augustus geen vrij kan krijgen maar anders had ik het echt al eerder gepland! Maar goed er moet ook iemand voor je zorgen he.. Even paar daagjes terug naar mn ouders :P

Whahaha hoe kom je erop real nio's :45:

Maar je heb gelijk.. wat is die man aardig zeg!

Ik heb ook nog eens een trechterborst (kuil in mn borst..) en hij zat meteen ja daar kunnen we ook wat aan doen dat heet dan lipofilling (Beetje jammer dat die dus aan mn buik voelde en daarna zei dat ik genoeg vet heb....) Maar goed dat is iets waar ik altijd nog over na kan denken haha eerst die boobies maar :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa heel fijn! Eigenlijk meteen een goed gevoel toen ik binnenstapte.. erg duidelijk met zijn informatie en nam gewoon rustig de tijd voor me :) M'n moeder had beetje veel vragen maar vond die ook niet erg. Heeeel anders dan bij Koopmann dus :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

HahAga ja eerst de boobs daarna de rest. Iedereen heeft vetweefsel schat zelfs de slankste hahA.;) idd slim ff bij je ouders zit er nog steeds Maar dat is meer omdat ik t gezellig vind en makkelijk en dan hoef ik nog geen auto te tijden en koken . Ik had allang na een week naar huis gekund alleen niets geen huishouden doen en haar wassen enzo dat kan en mag ik niet zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat is zo maar ben paar maanden terug 5 kilo afgevallen en daar was ik zo blij mee :P ik zie wel hoe het straks bij mij gaat maar denk dat ik er ook veel zal zijn en dan vooral met eten enzo haha ik woon 10 minuutjes lopen bij ze vandaan dus kan altijd nog heen en weer. Geeft me wel een hoop rust dat ik nu die datum heb hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij dr. Koopman geweest en in maart 2014 geopereerd. Het is een man van weinig woorden, heel direct.

Voor mij was het vooral belangrijk dat het een vakman was (werk zelf ook op de plastische chirurgie maar wij doen geen cosmetische ingrepen), dus vandaar mijn keus.

Ik denk toch dat je gevoel heel belangrijk is, dus even rondkijken kan zeker geen kwaad !

Succes met je keuze en als je vragen hebt schroom niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.