Ga naar inhoud

Lies89 : 23 september 2014 :Dr. Nio : Parkkliniek Rotterdam.


Aanbevolen berichten

Ik ben ook eerst bij Koopmans geweest omdat het dichtbij mijn huis was vond het net of ik een paar nieuwe banden kwam bestellen. Hij zei datvef niet meer ik kon dan 420 cc Nou dat leek echt nergens op kon dan net zo goed mijn super push van 12,50 aan houden dan leek het nog meer. Ik heb wel een datum vast gezet maar toch naar nio in het slaz gegaan voelde mij op mijn gemak en nam de tijd. Afspraak Bergman afgezegd en nu wordt ik donderdag geopereerd door nio in het slaz voor 3100 euro en krijg boobs die ik wil. Dus doe niets overhaast neem de tijd je moet er weer een aantal jaar mee lopen! Ik zeg dus niet dat Koopmans niet goed is want hij zet wel mooie borsten alleen vind hem niet echt begrijpend succes met je zoektocht ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi meis, ik had dokter Rooijens bij Bergman. Als iemand sociaal is is hij het wel! Hij heeft al mijn vragen beantwoord ik denk dat ik wel 6 leer bij hem ben geweest om nog te passen en na de operatie want ik vond alles eng. Hij maakt mooie natuurlijke borsten. Plus iedere keer zei hij weer en als je ergens mee zit gewoon bellen en langskomen! Dat gaf me echt een super fijn gevoel! :). Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koopman is erg direct. Hier moet je tegen kunnen denk ik. Ikzelf hou daar wel van, ben zelf ook zo, vandaar de klik gisteren denk ik. Bij mij was hij echt super aardig en moest een aantal keer lachen. Ik was ook een beetje aan het pushen van meer , meer. Toen zei hij ook dat het wel gaat passen, maar dat hij dat niet mooi vind want dan ga je borsten zien vanaf de achterkant (oftewel ze gaan naar buiten staan).

Ik was juist wel blij dat hij dat eerlijk zei. Ook keek hij echt goed wat bij mijn postuur paste , maar omdat ik zelf zei, kom maar op met grof geschut, schoot hij zelf in de lach iedere keer ;)

Maar als ik me niet op me gemak gevoeld had dan was ik meteen naar een andere chirurg gegaan hoor! Dus ik begrijp je volkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jou gevoel bij deze PC niet goed zit moet je het niet doen ...

Kijk verder en maak eventueel bij andere klinieken een afspraak ..

Ik zelf ben bij PC Straten geweest , het voelde ook meteen goed , en wat een resultaat zo mooi !

Zo trots !

Succes bij je keuze .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat jullie er allemaal een goed gevoel over hebben.

Mijn zoektocht gaat ook gewoon nog even door zodra ik iemand gevonden heb waar het mee klikt laat ik het zeker weten! Ik hoop wel een beetje in de omgeving van Rotterdam te kunnen (zeker voor als er complicaties zijn) maar als ik me pas goed voel bij iemand verder weg ga ik daar gewoon heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mhh baalmomentje! Was er na weer een hoop onderzoeken uit dat ik een afspraak wou maken met dr. Blecourt in het Vlietland ziekenhuis. Vandaag maar weer de telefoon gepakt en gebeld. Kreeg helaas te horen dat hij 16-07 op vakantie gaat en dat ik pas 12-08 op consult kon komen. Het vervelende is dat ik fulltime werk (van 8.00 tot 17.00) en dus niet altijd kan bellen.. moet dan toch een plekje zoeken waar mn collega's me niet kunnen horen haha. Maar goed, verder zoeken en zo snel mogelijk nieuwe poging doen om afspraak te maken ergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar heb ik ook aan gedacht en denk dat dat de volgende is die ik ga bellen! Lees hoop goede dingen hier.

Ja idd! Hele relaxte man ook; legt veel uit en neemt daar ook de tijd voor :) ben benieuwd! Houd ons op de hoogte :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net als BoHo bij de haaglanden kliniek geholpen maar door dokter Braam wel voor een bvk. Maar ze verricht goed/mooi werk wat betreft borsten (werkt ook bij haga ziekenhuis met wachttijd van een jaar). Ik voelde me bij het consult en de operatie super op mijn gemak bij haar en de verpleegkundige vanuit de Haaglanden vind ik ook erg prettig. Dokter Braam is alleen ook vanaf eind volgende week op vakantie dus weet niet of je bij haar nog op gesprek kan. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha zo jammer die vakantie tijd.

Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik eerst dr. Nio bellen maar zal ook zeker de Haaglanden kliniek in gedachte houden :)

Nu maar hopen dat straks niet alle chirurgen opeens op vakantie zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeej.. Net gebeld en heb de 22e een consult met dr. Nio. Lees hier zoveel goede dingen dus heb er zin in! Meteen gevraagd of ik dan eventueel in september voor de echte ingreep kon en dat zou geen probleem zijn. Spannend weer! Kan niet wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo meis check mijn foto ben gister geweest alleen nog geen verslag gemaakt maar ben daar super verzorgd en geholpen. Waren allemaal super lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Braam is idd ook goed heeft mijn moeder hasr borsten gereconstrueerd maar idd lange wachttijd en ze wilde bij mij er niet meer in zetten dan dat ze mooi vond dus daarom ben ik uiteindelijk voor een snelle afspraak toch ergens anders gegaan succes meid nio is echt een schat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh en hoe voel je je nu? Ben je ook in Rotterdam geweest? Fijn om te horen dat het een schat is.. Ik ben nu weer helemaal hyper en heb er zin in! Hoop zoo dat ik me goed voel bij hem en een afspraak kan maken.. Dan kan ik gaan aftellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je foto niet zien :(

ik ben in t slaz geweest heb je toegevoegd als vriend ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedzo wijfie! Super ik hou je in de gaten! Wel leuk Rotterdam wonen we vlakbij elkaar hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.