Ga naar inhoud

Lies89 : 23 september 2014 :Dr. Nio : Parkkliniek Rotterdam.


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Hier ben ik dan.. 24 jaar en vandaag mijn eerste gesprek gehad bij de chirurg voor een borstvergroting.

Sinds mijn 18e twijfel ik al of ik het door zou zetten of niet.

Doordat ik alles zo super eng vind heb ik dat (tot vandaag) nooit gedaan.

Opeens had ik me bedacht dat ik het nog voor mijn 25e verjaardag wou doen (in november jarig dus op vrij korte termijn)

Zoals ik al zei vandaag dus mijn eerste gesprek gehad bij Bergman Clinics in Den Haag.

Mijn afspraak staat gepland op 23 september!! Aftellen is dus begonnen.

Ik krijg 310 en 330 cc nog meer mensen hier ervaring mee? of met de Bergman kliniek?

Super spannend allemaal natuurlijk en ik lees graag met jullie mee over jullie ervaringen.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik weet niet of ik hier nou goed zit maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Afgelopen zaterdag heb ik een consult gehad bij Dr. Koopmann in de Bergman Kliniek.

Ik heb toen alles doorgesproken en ook een afspraak gemaakt voor de ingreep.

Ik heb nu 80A en zou graag een Volle B of kleine C willen hebben.

Er is afgesproken dat ik 310 en 330 cc krijg (Ben ongeveer 1.63 en weeg 65 kilo).

Nu 2 dagen later slaan opeens mijn twijfels toe.

Heb ik niet te snel mijn afspraak gemaakt? Ik heb verder bij niemand een gesprek gehad.

Ik had na het gesprek wel een goed gevoel maar ik vond het wel een beetje een norse man en het gesprek was zo kort.

Nu lees ik hier wel goede verhalen maar soms ook slechte.

Wat raden jullie me aan? Toch nog een gesprek bij een andere kliniek? en zo ja welke dan?

En is het niet gek om mijn afspraak voor de operatie dan toch te annuleren als ik iemand anders fijner vind?

Misschien stom dat ik nu opeens wel twijfels heb maar zo'n operatie is natuurlijk niet niks.

Zijn er mensen toevallig ook bij dr. Koopmann geweest die mij weer gerust kunnen stellen dat ik een goede keus heb gemaakt?

Sorry voor al die vragen.. dringt nu pas echt tot me door dat ik dit door ga zetten geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je twijfelt is het echt niet gek om ergens anders 'n consult te nemen.

Ik heb geen ervaring met Dr. Koopman, maar als je hierboven zoekt op zijn naam komt ie wel te voorschijn.

Succes en neem je tijd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii Lies! Als je zo twijfelt dan is het misschien beter om eerst nog andere consulten te plannen ..

Ik ben zelf bij Koopmann op consult geweest en vond hem echt een botte arrogante man.. Mjah dat is ieder voor zich natuurlijk. Ik denk altijd maar zo.. Je leert iemand pas kennen wanneer er iets mis gaat en als je iemand van te voren al arrogant of iets dergelijks vindt dan voelt het niet goed.

Staan hier inderdaad hartstikke goede verhalen over hem :) dus ik zou zeggen volg je gevoel en een extra consult ergens anders kan nooit kwaad. Dan kun je het vergelijken :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Ik vind het nu vooral lastig omdat ik dus al een datum heb gepland.

Ik vond hem niet erg subtiel (zei meteen toen ik mijn bh uit had dat het inderdaad wel erg weinig weefsel was).

Ben jij uiteindelijk ergens anders gegaan RZ1989?

Als ik zo aan het rondzoeken ben weet ik ook echt niet wat nou goed is enz. er is zoooo veel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!!

Wat leuk dat je al een datum heb meid. Door wie zal de operatie worden uitgevoerd?

Ik zal je titel dan even aanpassen voor je ;)

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig he! Kun je het evt nog wel annuleren?

Ik ga in januari bij dokter Straten. Met hem klikte het direct. Verder ben ik nog naar Nio geweest en Demeyere. Beiden erg aardig, maar had het beste gevoel bij Straten. Ook om de manier van plaatsen etc :)

Ja tegen mij zei hij ook dat soort vreemde dingen. Bijvoorbeeld "ik ben gewoon de beste" haha en dat ging er gewoon eff niet in bij mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als ik snel ben kan ik het wel annuleren.

Dat had ik al gevraagd omdat ik nog vrij moest regelen op mijn werk.

Mijn moeder stuurde me vandaag een smsje omdat ze toch nog even langs wou komen om het een en ander te bespreken, daardoor begon ik ook opeens te twijfelen.

Ookal vond ik hem best bot had ik wel het gevoel dat die wist waar hij het over had.

Pff wat een gedoe zo opeens, wat kan je toch twijfelen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Koopmann zal mijn chirurg zijn.

Ik heb ook al een topic geopend omdat ik opeens begin te twijfelen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt met deze dokter.

Ik vind alles doodeng en opeens slaan de twijfels toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja..

Jaa stom he! Slaap er anders even een nachtje over :) en gewoon doen wat je gevoel zegt!

Wat zei je moeder ervan? Ook beter meer consulten of ging je juist door haar twijfelen haha

Hij weet volgens mij wel waar hij het over heeft ja.. Absoluut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He lies,

Ik ben ook door dr. Koopmann geholpen en het ook gelijk het eerste consult een operatie datum geprikt...phf en toen sloeg de onzekerheid bij mij ook toe!! Vervolgends weer een afspraak gemaakt omdat hij een beetje kort van stof was en idd hij is niet echt tactisch. Bij dat gesprek was hij echt heel aardig en was hij veel losser en deed er alles aan om mijn onzekerheid weg te nemen ( snap ik ook wel, want het kan hun geld kosten ;-)) ik heb toch doorgezet en ben ontzettend blij met me boobs!! Miss toch een 2de consult plannen of even verder kijken... Je moet echt zeker zijn van je keus. Maar aan de andere kant hij hoeft niet sociaal te zijn om mooie borsten te maken...

Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er niet zeker over bent zou ik zeker nog ergens anders een consult inplannen. En het is echt niet zo raar als je je operatiedatum afzegt als je het ergens anders prettiger vindt, het is jouw geld en jouw lichaam!

Aan de andere kant is het wel logisch dat je onzeker bent, het wordt allemaal zo echt nu! Maar deze twijfel zou je niet moeten hebben over je pc! Een tweede consult inplannen kan natuurlijk ook nog.

Denk er goed over na, het is niet zomaar even wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou na een tijd met mijn moeder gekletst te hebben hebben we besloten om de operatie toch even te cancelen.

Aan ene kant baal ik wel omdat ik nu kon gaan aftellen maar aan andere kant is het wel beter.

Ik wil toch nog even verder kijken en wil nu even meer informatie zoeken over Velthuis kliniek en ook meer informatie of dr. Blecourt.

Toch maar even aankijken of zij mij hetzelfde vertellen of dat zij toch wat anders aanraden.

Ik heb inderdaad ook wel dat hij niet sociaal hoeft te zijn om een goede chirurg te zijn maar ik wil toch even aankijken of ik bij een andere chirurg een ander gevoel krijg.

Nu even afwachten of ik nog op tijd ben om mijn afspraak te cancelen maar dat zou denk ik wel moeten kunnen omdat die pas 23 september gepland staat.

Het is allemaal zo spannend! maar 1 ding weet ik wel zeker: IK ga dit doorzetten!! Over een paar maanden kan ik ook eindelijk trots zijn op mijn lichaam.

Bedankt trouwens voor jullie reacties. Ik heb veel aan dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb toch besloten om de operatie even te cancelen om nog even wat consulten te plannen zodat ik 100% achter mijn beslissing kan staan. Had toch mijn twijfels dus kan ik het beter even verder uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh echt waar kan ik die vinden? :D ga ik meteen kijken!

Ik kom uit omgeving Rotterdam.

Als ik wat verder zou moeten rijden voor een goede kliniek heb ik dat er ook voor over. Als ik uiteindelijk maar borsten krijg waar ik trots op kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lies ik kom zelf uit omgeving Dordrecht en heb een gesprek gehad bij kliniek Veldhoven en bij Diana gabriels...

Ik kwam bij deze twee klinieken terecht omdat ze goed beoordeeld worden en het vele malen goedkoper doen dan bergmann..

Ik zelf word geopereerd in Amstelveen door Drs koeijers en heb hier een heel goed gevoel bij..

Intake was bij Diana gabriels in Barendrecht..

Het moet je wel aanstaan het is ren snelle duidelijke tante maar je kan gelijk passen..

Ik vond het een fijn gesprek en je hebt na zo'n intake toch vaak nog vragen die kun je dan mooi aan je pc stellen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had rechtsboven gezocht op koeijers en dan in forums omdat er hier relatief weinig mensen geopereerd zijn door hem...

Ik kwam toen meerdere berichten tegen waarin hij toch wel genoemd word als vakkundig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. ja ik zoek me rot.

Kan bijna geen tieten meer zien nu joh.. zoveel soorten en maten en zoveel chirurgen :kez_11:

Ik ben nu aan het kijken naar Velthuis Kliniek en naar dr. Blecourt. Een vriendin van me werkt in het Vlietland ziekenhuis waar hij ook werkzaam is en zou even navraag voor me doen. Ik zal ook eens kijken naar jouw chirurg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk zou zeker een prijs kwaliteit check doen..

Wat is er nou bij bergmann beter dat het zoveel duurder is?

En ga ook eens naar een goedkopere kliniek..

Je kan trouwens ook gewoon naar het ziekenhuis hè.

Mijn tante heeft het gewoon in het Albert sweitzer laten doen in dordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ga ik ook zeker doen.

Morgen bellen om mijn afspraak te cancelen en hopen dat dit nog mogelijk is.

Ik ben nogal een muts die bang is voor naalden, bloed en al die dingen. Zelfs als ik een ziekenhuis binnenloop word ik al naar.

Daarom gaat mijn voorkeur toch uit naar een kliniek. Zit misschien wel tussen mijn oren? Ga nu dan ook kijken naar die dr. Blecourt in het Vlietland ziekenhuis.. is ook goedkoper dan Bergman.

Zoals je ziet heb ik nog een hoop uit te zoeken.

Nu maar is naar bed en er een nachtje over slapen.

Morgen gaat mijn zoektocht weer verder!

In ieder geval super bedankt voor alle informatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh ja snap dat het eff balen is! Ben wel heel benieuwd hoe je de andere consulten ervaart :)

Ja dat is sowieso een fijn idee he! Die boobs gaan er gewoon komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.