Ga naar inhoud

Lies89 : 23 september 2014 :Dr. Nio : Parkkliniek Rotterdam.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeeej nog precies 7 weken en dan ben ik aan de beurt! Zenuwen beginnen nu al haha ene keer denk ik worden ze niet te groot? Andere keer ben ik bang dat ze te klein worden en weer op een ander moment vraag ik me af of ik dit wel echt wil en door moet zetten? Hadden jullie daar ook last van? :P ik weet trouwens wel zeker dat ik dit wil hoor maar ben denk ik gewoon een beetje bang :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja had het ook heel erg, maar uiteindelijk moet je maar denken aan het alternatief van het niet te laten doen... zit je sowieso de rest van je leven met borsten die je niet wilt. Nu heb je grote kans op supermooie boobies :-)

En ik vind het ook niet gek vd meerdere consulten. Heb er zelf ook 3 gedaan en gegaan bij diegene waar ik me best bij voelde!! Had ook ene heel sec en kort en kon me daar echt niet goed over voelen, en dat speelt toch ook heel erg mee!

Succes met aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Haha ja dat is ook zeker zo! Wat ik al zei ik twijfel gewoon zo omdat het zo eng is! Van mij mag het nu al zo ver zijn! Hoop zo dat ze super mooi worden en ik er mee kan pronken :P

Die twijfels zijn normaal hoor. Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft. Al moet ik zeggen dat ik 12 jaar geleden er zonder zorgen in ben gestapt, maar dat kwam omdat ik nog erg jong was en vooral erg "wereldvreemd" op het gebied van borstvergrotingen. Nu voor mijn tweede operatie maak ik me veel meer zorgen, net als jij, van worden ze niet te groot. En ik ben doodsbenauwd voor complicaties.. Rimpels, dubbele borsten, kapsel, hou maar op. We moeten gewoon proberen ons vertrouwen te leggen in dr. Nio en geloven dat hij weet wat hij doet. Dit forum is super door alle info die je kunt krijgen, maar het maakt je ook meer bewust van wat er mis kan gaan. Je weet nu wat je hebt, en niet wat je krijgt. Maar goed, zolang die zorgen niet de overhand krijgen lijkt het heel normaal die kriebels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me heerlijk om er zonder zorgen in te gaan haha maar is precies wat je zegt.. Ik heb zooveel aan dit forum! Maar je ziet idd ook de mindere kanten voorbij komen. Ik ben vooral bang voor rimpels.. Ik ben nu echt plat vind ik zelf maar volgens Nio kunnen ze gewoon voor de spier. Maar goed dat moet ik dan maar geloven en ik zie zoveel goede dingen over hem dat het bij ons ook vast goed komt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik lees nu zoveel over dr. Nio... ik ben ook al op de website wezen kijken. Weten jullie misschien de wachttijden eer je wordt geholpen voor een BV?

ThnXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylleke

Mijn dochter is in het SLAZ geopereerd door Dr. Nio ik dacht 6 weken.

Ik trouwens ook in 2004 voor een wissel maar toen waren de wachtlijsten heel lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in Rotterdam in het parkkliniek geweest en daar was de wachtlijst ook noet zo lang. Maar hou je er rekening mee dat je ook nog een paar weken bezig ben met herstellen en je de eerste 6 weken weinig zelf mag doen? Als je het zo druk heb moet je daar echt aan denken hoor.. Kan je misschien beter wachten tot een rustige periode

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verhuizing zal rond 1 september zin. Dus dan zit ik er al. Alles is al gedaan, dus dat zit wel goed. En mijn man is vanaf 5 september 3 weken vrij, vandaar dat ik dan wel rust kan houden. En dan heb ik een fantastische bed met 5 motoren. Ik kan mijn lichaam op allerlei manieren neerleggen. En een goed bed is wel een vereiste denk ik. En moet ik alsnog wachten, gaan we al naar de feestdagen toe. Ook geen optie. En omdat ook mijn man thuis is kan hij mij wel lekker vertroetelen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd, dat gaat wel lukken. Ben wel iemand met heel veel energie, maar mijn man kennende? Die laat mij wel liggen hoor hahaha. Daar mag ik dan niks van doen. En herstel is wel heel belangrijk. En het is ook wel, als er iets in mijn koppie zit moet het ook " direct" gebeuren..snap je? Lol

En het is echt nu of nooit, anders durf ik niet meer. Nog nooit op een operatietafel gelegen! Nog niet een narcose gehad. Dus voor alles is een 1e x blijkt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ooowh help!

Ik heb vandaag geinformeerd of ik high of medium profile zal krijgen..

Dit wordt dus HP :) Hartstikke leuk enzo.. maar nu ging ik op zoek naar de diameter en projectie van deze implantaten maar nu zie ik dit:

375cc, diameter 11,7 cm, projectie 4,9 cm

400cc, diameter 12,2 cm, projectie 4,9 cm

Nu snap ik het niet meer want krijg links 375 en rechts 400 maar dan zit er verschil in met diameter?

Oke ik weet dat het mini is haha maar is toch gek dat de projectie dan wel weer hetzelfde is? Het gaat er juist om dat het verschil weg is want de ene is nu groter dan de ander..

Nio zal er vast wel verstand van hebben maar moest het even kwijt.. snap er niks meer van :18:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ene borst groter is wel dan past jij het denk ik aan door de kleine borst wat extra diameter te geven. Maar je kan gewoon bellen en het vragen heb ik toen ook gedaan hihi. En 400 is prima hoor worden vast prachtige borsten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mhh owya.. als ik er zo wat beter over na denk snap ik het idd wel..

Ik dacht dat die ene dan toch meer projectie zou moeten hebben :P

Maar heb er wel vertrouwen in hoor! Ben helemaal blij met mn beslissing en het aantal CC's.

Nog iets meer dan een maandje en dan zie ik het vanzelf wel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Jaja nog precies een week en dan is het zo ver!

Vandaag heb ik even gebeld of mijn tijd al bekend was :)

Ik wist al dat het pas in de middag zou worden.. als ik 's ochtends wou dan werd het pas een week later haha en dat wou ik niet.

Vandaag dus te horen gekregen dat ik om 14.45 aanwezig moet zijn en dat ik om 15.45 geopereerd zal worden :)

Wordt een erg zware lange dag denk ik zo maar goed je moet er iets voor over hebben he. Mag gelukkig wel tot 9.45 eten.. denk dat ik van de zenuwen toch niks weg krijg :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa meevallerrr!! Ik word net gebeld door Parkkliniek over mn operatie.

Hij is verplaatst naar eerder op de dag dus word nu om 12.45 geopereerd :D:D

Ook nog een kansje dat het nog een kwartiertje eerder word maar dat hoor ik morgen als dat zo is..

Toch wel een heel stuk beter dan 15.45!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.