Ga naar inhoud

watermannetje : 1 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen hier wat rondgeneusd en toch maar eens besloten om me aan te melden. Oei spannend allemaal.

Ik ben een 34 jarige mama van 2 prachtige dochters van bijna 8 en 1,5jr. en woonachtig in het altijd gezellige brabant.

Voor 11 jaar gelukkig samenwonend met mijn "verkering". ;)

We hebben een eigen bedrijf en ik werk zelf 24uur als persoonlijk begeleidster op een instelling met verstandelijk beperkte pubers/adolecenten.

Gisteren - na jaren van dromen, en wikken en wegen- de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt in de welness kliniek in Genk voor het intake geprek op 14 juli.Ik heb bij mijn weten een 80-( hele kleine) B maar na 2 x bostvoeding is daar ook niet heel veel meer van over.

Ik heb het intake gesprek met meneer Verdonk.

Ik hoop hier vooral veel informatie te vinden, ervaringen te lezen en gezellige babbel maatjes om eea. te delen.

Nou ik ga snel verder rondsnuffelen op het forum!

Greetz Watermannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes op je consult ...

Ik kan je helaas geen tips geven heb namelijk een bvk gehad .

Maar genoeg meiden hier die wel voor een BV zijn gegaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, Jeanette!

Ja al veel gelezen en gezien hier, fijn forum.

Ps. Heb mijn afspraak kunnen vervroegen want had er geen rekening mee gehouden dat t hier volgende week al vakantie is, vandaar dat de intake eigenlijk op de 14e stond maar nu dus al vandaag is.

Ikke niet erg vinden;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes watermannetje!

Hoe laat mag je?

-heb je je vragenlijst klaar liggen
-Heb je voorbeeldfoto's van wat je mooi vind?

-neem je camera mee, dan kun je foto's maken vd pas prothesen,

Meer kan ik even niet verzinnen..

Veel plezier :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites