Ga naar inhoud

watermannetje : 1 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen hier wat rondgeneusd en toch maar eens besloten om me aan te melden. Oei spannend allemaal.

Ik ben een 34 jarige mama van 2 prachtige dochters van bijna 8 en 1,5jr. en woonachtig in het altijd gezellige brabant.

Voor 11 jaar gelukkig samenwonend met mijn "verkering". ;)

We hebben een eigen bedrijf en ik werk zelf 24uur als persoonlijk begeleidster op een instelling met verstandelijk beperkte pubers/adolecenten.

Gisteren - na jaren van dromen, en wikken en wegen- de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt in de welness kliniek in Genk voor het intake geprek op 14 juli.Ik heb bij mijn weten een 80-( hele kleine) B maar na 2 x bostvoeding is daar ook niet heel veel meer van over.

Ik heb het intake gesprek met meneer Verdonk.

Ik hoop hier vooral veel informatie te vinden, ervaringen te lezen en gezellige babbel maatjes om eea. te delen.

Nou ik ga snel verder rondsnuffelen op het forum!

Greetz Watermannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes op je consult ...

Ik kan je helaas geen tips geven heb namelijk een bvk gehad .

Maar genoeg meiden hier die wel voor een BV zijn gegaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, Jeanette!

Ja al veel gelezen en gezien hier, fijn forum.

Ps. Heb mijn afspraak kunnen vervroegen want had er geen rekening mee gehouden dat t hier volgende week al vakantie is, vandaar dat de intake eigenlijk op de 14e stond maar nu dus al vandaag is.

Ikke niet erg vinden;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes watermannetje!

Hoe laat mag je?

-heb je je vragenlijst klaar liggen
-Heb je voorbeeldfoto's van wat je mooi vind?

-neem je camera mee, dan kun je foto's maken vd pas prothesen,

Meer kan ik even niet verzinnen..

Veel plezier :-)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12.00 opgehaald....Wat een leukerd die verdonck! Direct goed gevoel erbij. Goede uitleg, met geduld en duidelijkheid mijn vragen beantwoord.

2 weken band/tape, 4 weken sportbeha. Oplosbare draadjes, mag daar gecontroleerd worden maar ook bij eigen h.arts.

Het gaat 380 cc achter de spier worden. Was ook wel de max. Wat nog past bij mijn lijf.

Nog 7 weekjes, 1 september operatie vastgelegd. Jippieeeee!

Heb fototje gemaakt maar moet nog ff uitvogelen hoe ik dat vanaf de iphone plaats;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed!

Gefeliciteerd met je datum!!!

Ik vind het ook echt een fijne man. Vanmorgen toen ik hem aan de telefoon had hielp hij me ook weer met veel geduld!

Echt nog geen moment spijt gehad dat ik voor Dr. Verdonck ben gegaan. Hoop dat het nog het geval is als ik ze gezien heb, want daar gaat het natuurlijk om! :1big_boobs:

Alleen heb ik begrepen na het verband nog 6 weken een sport bh...

Dan ga je hetzelfde als mij krijgen :-)

Ben benieuwd naar jou voor situatie!

Hoop dat ik na het weekend van mijn nieuwe situatie foto's heb. Ben zo nieuwsgierig! Kun je ook meteen gluren wat 380cc doet.

Wat is jou borstomvang?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi vlietje,

Ik heb begrepen dat 2 weken band, 4 weken bh. Na 6 weken zou ik alles weer kunnen doen. In en uit bed tillen kleine mag, maar of ik het aandurf?

Top dat hij ook telefonische correct bleef. Ik heb zelfs gezegd dat als hij om de een of andere reden het niet kan doen op die dag ik geen andere wil ( bv. Zelf ziek)

Mijn omvang is 80. Bij 176 lengte en 79 ( hopelijk dan nog wat eraf) kg.

Leuk dat we hetzelfde krijgen....( nou ja kopen) maakt me nog nieuwsgieriger naar jou resultaat.

Ik heb fotos op mijn phone staan maar moet me er nog in verdiepen. Komt goed!

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook altijd bh maat met omvang 80, voor de sport bh heb ik nog even met een centimeter gemeten, dan kwam ik op 85 cm.

Ik ben 1,74 lang en weeg 65 kg.

Heel fijn als je met zo'n goed gevoel naar de chirurg de operatie in kan gaan!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi, nou ik heb ze hoor....

1-9-2014 dokter Verdonck wellness kliniek 425 cc

Kan eigenlijk alleen maar zeggen dat iedereen heel lief en aardig was.

Extra dekentje, mocht nog blijven als ik dat wilde, goede uitleg en rustige lieve verpleegsters die bij ieder oudje of blik naar manlief vroegen of t wel ging.

Zo dalijk visite van mijn 1e bbf om ze mijn 2 nieuwe( weliswaar ingepakt ) te Laten zien.

8.10 meldden check betaling / bewijs

9.20 naar afdeling ( meerdere bedden met gordijnen) badjas, sloffen en sexy short aan + papieren invullen+ Before foto maken.

10.30 naar de operatie kamer,1 maat groter besproken dit kon maar zou er wel minder natuurlijk uitzien ...toch voor gegaan.

En voor ik het wist was ik afgetekend en in slaap.

11.30 uit de uitslaapruimte ( flink klappertanden en bibberen) naar eigen verdieping

Heerlijk bij vriendlief, kwam het er ff uit even emotioneel.

Verder ging t goed ( wel zeer maar niet misselijk) en om 13.00 zat ik in de auto naar huis.

Vriendlief heeft super voor mij en de meiden gezorgd, top!. Zou dit echt niet alleen kunnen. Pffffff heftig en ben geen watje.

Om de paar uur paracetamol, ibuprofen en 3 x antibiotica ( voor allen recept mee gekregen) snacht slecht geslapen maar afijn dat wist ik. De martelband en tape grrrrrr tis voor een goei doel he!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is niet niks. Ik ben nu drie weken verder en low energie.....rusten is echt belangrijk! Kijk je uit met de ibu? Heb ik de eerste x en maagwandontsteking van overgehouden......goed eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden!

Voel me redelijk goed, maar merk wel als ik weer een schot moet hebben;)

Nu weer in mijn bedje met tablet, phone, pijnstlling en groene thee en niets doen. Net ff lekker beneden geweest en vriendinnetje ff op visite gehad. Aardappels vast geschild voor mankief straks, maar verder helemaal niets.....moeilijk zeg!

Nonky goed eten zal ik idd. Op letten ja, thanks. Maagwand ontsteking krijg je het gevoel als flinke buikpijn? Hoe gaat het met jou? Alweer terug aan het werk?

Ps. Probeerde een nieuwe foto te plaatsen maar geeft een fotmelding helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!

Fijn dat je zo lief bent geholpen in de kliniek!!!

Ben benieuwd naar je resultaat!!!

Ik heb ze vrijdag gekregen.

Hoop dat je snel opknapt en idd goed eten.

Ik word nu gewoon volgestopt door manlief want die werkt nu thuis zodat hij de jongste ff voor zijn rekening kan nemen.

Maar ik voel me heel erg goed beter dan verwacht.

Als je een foto wilt uploaden kijk dan naar de grote had ik ook in het begin en moet ze allemaal verkleinen voordat ik ze kan posten.

Mijn foto's kan je alleen zien als je vrienden bent met me dus als je wil kan je me toevoegen!!!

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meiden!

Voel me redelijk goed, maar merk wel als ik weer een schot moet hebben;)

Nu weer in mijn bedje met tablet, phone, pijnstlling en groene thee en niets doen. Net ff lekker beneden geweest en vriendinnetje ff op visite gehad. Aardappels vast geschild voor mankief straks, maar verder helemaal niets.....moeilijk zeg!

Nonky goed eten zal ik idd. Op letten ja, thanks. Maagwand ontsteking krijg je het gevoel als flinke buikpijn? Hoe gaat het met jou? Alweer terug aan het werk?

Ps. Probeerde een nieuwe foto te plaatsen maar geeft een fotmelding helaas.[/quote

Ik ben niet aan t werk om een andere rede, had ik trouwens nog niet gekunt nu..ik herstel gewoon langzaam...]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marriette,

Dus jij bent ook nog vers van de pers.;)

Sterkte met herstel. Gaat het je goed af?

Heb je toegevoegd. Kzal idd. Eens proberen om het kleiner te maken....inmiddels zijn ze natuurlijk wel zo groot dat ze veel mbs in beslag nemen hahahahaa....

Noncky tja ieder hersteld op zijn eigen manier he....en het is inderdaad niet niks. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi watermannetje,

Ja ik ben ook nog heel erg vers van de pers ja vandaag 5 dgn po.

Kwa herstel gaat het bij mij eigenlijk wel lekker, heb maar voor 2 nachten pijnstilling ingenomen en daarna helemaal niks meer.

Heb vrijwel geen pijn alleen als ik toch iets teveel heb gedaan dan voel ik het wel.

Maar manlief is deze week nog thuis voor de kids heb er nog 1 volledig thuis tot 22 september en 1 zit al in groep 5.

Maar ik ga nog wel slapen smiddags omdat ik dat aan mn lichaam voel dat die daar om vraagt.

Voor derest probeer ik wel wat lichte dingen te doen in huis maar alles op mn gemakkie en als ik merk dat het niet gaat laat ik het liggen.

Hoe gaat het bij jou met het herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.