Ga naar inhoud

watermannetje : 1 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Ja hij is gaaf geworden he!!

Alleen bij mn knokkels was het niet echt prettig maar was te doen!!

In december had ik er 1 op mn schouderblad laten zetten en die was erger als dit.

Ik heb behoorlijk wat hoor nu 4/5 tattoos ( ligt eraan hoe je die op mn arm nu telt als 1 of 2) ook kwa piercings heb ik er zat neus, tong, navel, tragus en dan 1 oor vol met oorbellen en 1 oor 3. Heb er geen angst voor vind infuus prikken erger hahahahaha.

Wel mooie plek waar je man de tattoos heeft!!

Ja de boobs werken ook goed en snel mee de linker blijft wat achter kwa grote e hoogte maar ja nog maar 8 dgn po!!

Top dat je wat minder pijnstilling kan gebruiken. En dat je het morgen met nog minder durft te proberen. Maar als dat niet gaat gewoon weer meer innemen hoor!! Goed luisteren naar je lichaam!!!

Slaap lkkr voor straks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat t meeviel mariette, scheelt veel welke plek he.... Maat op je pols zit ook niet veel vet dus lijkt me vrij pijnlijk iig.

Heb de tragus piercing even moeten googelen, dacht wat is dat nou voor spannende plek? Maar t viel wel mee, weer wat geleerd...

Betekend het dat je linker iets groter en hoger is? Bij mij is dat iig wel. Vandaag stiekem het verband naar beneden gerold, kon t niet laten... Whoop whoop heb best een aardig spleetje jehaaaa! En snel weer naar boven gerold. Ik ben blij!

Ook een betere dag weer, heerlijk! ( 2 maal pijnstilling) Nu lekker in de douche en mandje weer in.

Truste x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha toch handig google ;)

De ergste tattoo die ik heb laten zetten was mn 1e op mn onderrug die heeft het meeste pijn gedaan met zetten ging toen ook bij knock out!!

Mn linkerborst is aan de onderkant lager en nog best wat groter als mn rechter borst. Maar ja de rechter zal niet groter meer worden denk ik. Dus hoop dat mn linker goed wil herstellen en meer gaat lijken op mn rechter!! Donderdag op controle dus kan dan lkkr gaan vragen.

Leuk dat je even hebt gespiekt en snap best dat je het niet kon laten. Zolang je ze maar weer goed hebt toegedekt ;)

Ik ga ook zo mn mandje in best drukke dag gehad en voel me nu wel aftakelen!!!

Truste

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES YES YES kreeg net een mailtje van de juf van mn zoontje het douche na de gym ging goed!!! Zijn juf schreef erin mn complimenten voor je zoon.

Hoe heerlijk om dat te lezen.

Sorry moest het even kwijt hoor.

Zeker omdat ik nu toch best wel ff in de rats zit. Ik heb t idee dat mn linker prothese lager geplaatst is dan mn rechter. Dus ongelijk linkerborst hangt lager en kwa grote blijft hij nu ook wel behoorlijk hangen. De onderkanten van mn borsten voelen zo verschillend de rechter voelt goed en bij mn linker heb ik het idee dat ik gewoon mn prothese voel. Maar ja nog ff volhouden tot donderdag dan op controle.

Ga vanavond weer ff foto's maken ;)

Hoe gaat ie bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij kwam helemaal trots thuis want hij had een sticker verdiend heeft hij trots op zn broodtrommel geplakt de schat.

En hij vertelde ook dat hij helemaal alleen was gegaan en dat de juf helemaal niet dichtbij hem hoefde te staan.

Echt zo'n overwinning voor hem niet te geloven hij straalde helemaal en dat doet een moeder goed ;)

Ahhh info avond ik heb er deze week 1 en volgende week 1 voor dochterlief zijn we ook uitgenodigd omdat ze de info avond volgende week hebben en dan gaat ze 2 ochtenden oefenen en de week erna mag ze voor het echie 2 dgn naar school daarna gelijk weer 3 dgn vrij ivm studiedag en feestweek hier. Dus de week erna volle bak voor haar. Maar ze heeft er zin in!!

Ik heb net weer foto's geplaatst ben benieuwd wat je ervan vind ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hey niet te veel in de rats zitten hoor, er veranderd nog zoveel. Ik zie op t forum vaak foto's waarvan ik denk mooi, maar dat wordt vaat nog veel mooier. En ben blij dat ik dat gezien heb want denk dat bij mezelf ook. Mijn linker zit ook hoger dan rechts, maar kga ervanuit dat dit nog helemaal goed komt. Gezien de ontwikkelingen die ik hier zie. Dus maak je nu nog niet te druk.

Top dat hij zelf ook helemaal trots was!

Spannend eerste x echt school, weer een mijlpaal.... Vindt dat veels te hard gaan.

Vandaag voor het eerst auto gereden en een stad verder even de livera opgezocht en een sportbeha gekocht, jeeeehaaa 80d. Verband naar benden even gepast en perfect. T liefst zou ik m nu al gaan dragen

Kzal vanavond eens ff verder gaan kijken bij je foto's want kleine wilde niet slapen dus daar ga ik nu eerst ff mee spelen.

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja dat zeggen meerdere tegen me maar ja toch onbewust gaat het door je hoofd nou heb ik wel een maatregel heb mn bh band op het middelste gaatje gezet ipv de laatste en heb mn bh band links wat strakker gedaan. Dat is het enige wat ik kon bedenken om te doen. Het zit niet super maar ja voor een goed doel denk ik dan maar.

Ja de 22e is het de grote dag voor mn meissie. Maar ja ze is er aan toen wil het liefst nu al hahahaha.

Wauw wat een maat kwa sport bh TOP!!! Snap dat je hem het liefst al wil dragen maar nog even geduld ;)

Ik heb kwa sport bh maat 75C aan maar kwa bh's heb ik weer 75E dus vind dat ook wel een behoorlijk verschil maar ja hij zit goed strak en dat moet.

Goed dat je hebt gereden!! Hoe vond je het?

Ik heb afgelopen vrijdag al een stukje gereden maar vond het toen drama en zondag ging het al beter maar moet er nog niet aan denken om een heel stuk te moeten rijden. Maar ja vrijdag over 2 weken moet ik wel dan ga ik ff lkkr stappen!!! Heerlijk naar the night of the stars in ahoy heb er nu al zin in!!

Ga nu ff relaxen want heb denk teveel gedaan!! Heb de hele was weg gewerkt en ook de vaatwasser gedaan en de kleine meid aangenaam bezig gehouden ben nu helemaal op!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi mariette,

Je doet snel te veel he of wordt overmoedig ( als ik voor mezelf spreek dan) 1 groter ding doen bv boodschap en auto rijden merk ik gelijk aan mijn consitie.

Maar alles gaat ook gewoon door he...

Het rijden ging goed, hoewel ik wel merk dat de koppeling in zijn achteruitzetten, meer kracht kost en lastiger durf. ( indrukken en duwen)

Wow dat je het aandurft al echt te gaan stappen! Niet te veel schudden he.... Alle eerste xren weer spannend en leuk! Veel plezier met de voorpret.

Naar school zijn ze pp een gegeven moment echt aan toe ( en de mama's vaak ook) heb je ineens veel tijd over:)

Ik heb daarnet een mooie bos bloemen bezorg gekregen van mijn collega 's sow lief!

Ik zag idd een heleboel mooie bh's hangen die nu in de uitverkoop waren, maar zoals jij zegt durft ik dat niet te lopen omdat er nog zoveel kan veranderen .

Ik heb 2 foto's van vandaag neergezet ( wel met shirtje hoor;))

Vanavond de mylene party ( ik heb afgesproken dat ik binnenkort een lady's night organiseer ) heb er zin in.

Dinsdag Weer aan het werk, zin in maar ook spannend.

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja heb ik ook hoor dat ik snel te overmoedig word. Maar ja toch beetje rustig aan proberen te blijven doen.

Ja heb echt zin in het feestje en dan vlak daarvoor ff shoppen voor nieuwe bh's heerlijk. Want voor een avondje moet ik wel een normale bh aankunnen ben wel van plan te feesten maar zonder drank want ik ben de bob en ben niet van plan om mega te gaan lopen springen enz... Moet er toch rekening mee houden.

En de dag ervoor met de kids naar de efteling maar heb er heel veel zin in . Efteling hebben we heel erg lang geleden al beloofd aan de kids. Hun hebben dan vrij van school ivm feestweek hier dus de perfecte timing om daar heen te gaan want dan is het lkkr rustig en heb je waar voor je geld want is toch duur de efteling.

Je foto's zagen er goed uit hoor had er ook al op gereageerd.

Nou de controle verliep ook perfect. Nu wel wat last van mn borsten maar komt gewoon omdat ze eraan heeft gevoeld en toch een beetje lopen kneden om te kijken hoe de protheses zaten.

Mag nu gaan smeren op de littekens met vitamine E creme ( litekencrem van kruidvat merk)

Zal morgen of het weekend ff foto's plaatsen van mn littekens. Ze vond het er mooi uitzien en vond het verbazend hoe goed ik eraan toe was en hoe snel ik zonder pijnstilling liep. Maar ben achteraf ook een proefkonijn geweest doordat ze wat extra's in mn lichaam hebben gespoten tegen de pijn maar ze zitten nog met welke dosering goed is maar ze zei ook dat de hoeveelheid die ik had gekregen dus voldoende is geweest om de napijn te verminderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi!

Top dat je littekens er goed uitzagen en lekker dat je mag beginnen met smeren.

Bijzonder dat je proefkonijn was , mmmm kweet niet of ik dat op prijs zou stellen zonder dat ik het wist, maar hey fijn dat t goed uitgepakt heeft.

Ik belde gisteren de H. Arts om een afspraak voor maandag te maken heeft die beste man vakantie tot maandag, dus hoop maar als ik bel dat ze die dag gelijk plek hebben Andes wordt t pas woensdag omdat ik dinsdag weer aan het week ga.

Een feestje tussendoor is altijd leuk en beha' 's shoppen natuurlijk nu helemaal. Goed dat je de Bob bent, en tja met de Kids moet je altijd rekening houden. 1 van ons blijft altijd ( redelijk) nuchter omdat als er toch snachts iets is je wel moet kunnen handelen/auto rijden je weet maar nooit.

De Efteling gaaf, ik blijf t een mooi park vinden. Wij bezoeken hem ook 1 x per jaar. Als je lid worst van de tros kost je 6€ per jaar... ( niet de tros gids) dan hebben ze 1x per jaar een actie voor geloof 12.50 kaartjes bestellen dit probeer ik altijd te doen. Gedurende het hele jaar zijn er andere hele leuke acties, bv. K3 of Andere concerten ( ook niet voor Kids) wellicht een tip.

Mijn sport beha zat toch te strak onder dus helaas.., nu maar weer 1 online besteld en hopen dat die op tijd binnenkomt en wel past.

Moet mijn oude eens gaan opruimen, ff kijken wie ik daar blij mee kan maken;)

Manlief had voor zijn verjaardag vanij. zus een Hunkemöller bon gehad om voor mij wat leuks uit te zoeken... Lief he?!

Ik merk trouwens dat mij. Rechter tepel gevoelloos. Is, (is een aparte gewaarwording) hoop dat dit nog terug komt. Maar als ik hier zo de verhalen lees, kan dit nog terug komen.

Morgen speciale dag, manlief gaat met de luchtballon mee en zondag op kraamvisite, heerlijk kleine baby's knuffelen. Tssss worden veel te snel groot!

Fijne dag, greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb gisteren foto's erop gezet ook van mn littekens en moet zeggen ben echt tevreden!!

Ja proefkonijn ze zijn net begonnen om het te gebruiken dus is nog een beetje aftasten van hoeveel ze moeten gebruiken bij mensen maar zijn natuurlijk al wel wat ervaringen mee maar is nog beetje zoeken voor ze.

Ja dat feestje heb ik echt veel zin in. En ik ga 22 september ff lkkr shoppen voor nieuwe bh's bij de hunkemoller dan hebben ze leuke aanbiedingen. En de mensen hier bij de hunkemoller zijn zo lief voor me 1 vrouw helpt me nu overal bij dat is degene die ik de 1e keer ook had. Gister toch daar nog even binnen gelopen voor ee sport bh erbij maar die ik had zat goed maar toen ik hem uit had oei dat waren mn littekens dus maar niet gedaan.

Okey thnx voor de tip van de efteling ;)

Ik hoop dat hij snel binnen komt voor je zou wel prettig zijn.

Bij mij is mn linker gevoelloos(verdoofd gevoel) en mn rechter mega gevoelig.

Wat een leuk kado zeg kan hij zeker wel wat leuks uitkiezen voor je ;)

Hoe was de ballonvaart? Ow leuk kleintjes knuffelen ja gaat idd heel hard!!

Morgen is het de 1e oefendag al van dochterlief ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Oefen ochtend er bijna op, mama droog gehouden ? En hoe vond de kleine meid het?

De ballonvaart was super leuk geweest en hij had er heerlijk weer bij, beter kon niet.

Mijn hechtingen zijn vanochtend verwijderd, of mou ja 4 knoopjes eraf gehaald, de huisarts Zei dat hij het er heel mooi uit vond zien. Vanavond ff lekker douchen en de plakzooi verwijderen. Heb zelf maar weer even nieuwe tape gekocht want mijn bh is nog niet binnen.

Fijn dat je zo goed geholpen wordt, daar kunnen ze bij sommige winkels nog iets van leren .

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja ze vond het helemaal geweldig der oefen ochtendje ze gaf de juf zo een hand ging op onderzoek uit, nog ff samen een boekje gelezen mocht zo de klas uitlopen toen nog ff voor het raam zwaaien en ze zat lachend en enthousiast naar me te zwaaien dus ben tevreden weggelopen.

Was wel stil in huis maar heb het helemaal droog gehouden een 2e is toch makkelijker als de 1e ;)

Ja was idd mooi weer zaterdag mooi dat hij het leuk heeft gehad.

Lkkr hoor de hechtingen eruit ben wel benieuwd hoe het eruit ziet.

Balen dat je bh nog niet binnen is hopen dat hij vandaag nog wil komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi,

Super dat je dochter het gaaf vondt en dat het afscheid zo soepel veeliep, dat scheelt al enorm. Deze week nog oefenen en volgende week volledig?

Bh is gisteren binnen gekomen gelukkig, en zit fijn. Wel nog op de hechtings plek een wattwnschijfje want de druk is soms toch niet prettig.

Vandaag 1e werkdag gehad, goed gedaan. Leuk om al mijn lieve collega's weer te zien.

Merk wel dat mijn boobs strakker staan, dus morgen rustiger aan proberen te doen.

Ik zal een nieuw foto plaatsen van de hechtings plek. Zojuist heerlijk mijn eige haar gewassen, heerlijk weer helemaal on de douche.

Morgen avond nog een slaapdienst en Dan zondag pas weer gelukkig.

Fijne avond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja liep heel erg soepel.

Vanmorgen is ze ook weer wezen oefenen en ging ook goed afscheid wel ff iets moeilijker maar daarna had ze al snel lol dus ging ook weer goed.

Volgende week hebben ze hier maar 2 dagen school op woensdag studiedag dus zijn ze vrij en donderdag en vrijdag zijn ze ook vrij ivm feestweek.

Gelukkig dat je bh is binnen gekomen. Ik heb dat ook af en toe wel dat het nog iriteerd op mn hechtingen.

Ik zal ff kijken of het vandaag nog wil lukken om foto's te plaatsen maar ja moet ook naar de info avond op school.

En ben nu al behoorlijk moe dat blijf ik toch nog wel een beetje hebben.

Hoop dat de laatste 3 weken lkkr snel gaan kan ik ook langzaam weer gaan sporten.

Ga ff spieken bij je foto's ben wel heel benieuwd hoe het geneesd.

Lkkr hoor zelf alles gewassen te hebben is toch wel lekker als een ander dat niet meer hoeft te doen ;)

Fijne middag/avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

O dan ga je een rustig weekje tegemoet dan, lekker veel vrij.. Is ook wel fijn voor de kleine meid om rustig op te starten.

Dat moe zijn herken ik wel. Zat vanmiddag ergens en bleef maar aan t gapen.

( te erg)

Nu weer in bed op t werk, eerst hier zo ff een piepmug dood meppen en hopen dat ik redelijk slaap want ben mijn extra kussens vergeten tsju!

Truste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja redelijk rustig weekje kan ze weer ff nieuwe energie opdoen na de 2 dagen school.

Hmmm een mug das idd nie echt fijn hier gelukkig overal horren dus geen last van ;)

Nou vandaag is het laatste korstje ook losgekomen bij mn ene litteken dus das ook wel ff lekker dat het weg is.

Voor derest gaat het lkkr hier bijna geen pijntjes meer heel af en toe wel een steek maar is goed te doen gelukkig geen heftige steken.

Ik ga ook zo lkkr mn bedje in morgen toch het huis aan kant maken voor het feestje van dochterlief en mij zaterdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mariette,

Gefeliciteerd alvast en een zonnige dag gewenst, volgens mijn berichten 1 van de laatste nu. Ja je moet wel zeker met de Kids, huishouden kan ik ook echt niet laten liggen hoor, tempo ligt iets lager en let meer op maar ja moet ook gebeuren .... Hier een bbq. Met 2 vriendenstelletjes en Kids op t programma staan.

Fijn dat je korstjes er vanaf zijn. Ziet t er goed uit? En nu lekker smeren.

Ik gebruik de bio oil, toevallig had ik die nog in huis.

Mijn rechterborst is nog steeds gevoelig maar al minder als gisteren dus heb goeie hoop.

Ik heb nieuwe foto's geplaatst( kmoet nog altijd over een bepaalde drempel geen daarvoor hoor;))

Jou foto's zijn ook weer top!

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Sorry druk druk druk gehad zaterdag mn meisje natuurlijk 4 geworden en gisteren op een ladies day gestaan met mn magneet sieraden.

Lkkr hoor een bbq gehad hoop dat het heel erg lekker was ;)

Ja idd wel prettig dat het korstje eraf is is gelijk een stuk minder gevoelig. Ja en smeren doen we goed hoor.

Nou hier is de feestweek begonnen dus heb hem ff goed ingeluid vanmorgen ben lkkr los gegaan bij de hunemoller :)

Heb hele leuke setjes erbij nu. En een super actie 3e bh gratis :)

Nou hier gaat alles lkkr geen pijntjes meer lkkr aan het smeren en alles langzaam weer aan het oppakken. En ja nu heel stil in huis zonder kids maar ja we gaan nu gewoon weer lkkr volop solliciteren.

Ga ff snel wat doen in huis om 3 uur zijn de kids weer thuis ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marietje,

Had Ze er weer allemaal afgehaald omdat de "r" de maand Zit en ik me er toch niet helemaal lekker bij voel;)

Krijg ook ineens veel vrienden verzoeken maar geen reacties vandaar dat ik m na een paar dagen weer verwijderd heb.

Foto pb- en kan niet of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okey ik zal even gaan spieken ben wel heel benieuwd.

Hoe gaat het verder met herstel en weer aan het werk?

Ik maak me toch nog zorgen om mn linker borst dus mag vanmiddag om 3 uur even langs voor een extra controle.

Ook ben ik niet helemaal tevreden over de grote had verwacht dat ze groter uit zouden vallen.

Want heb wel een E bh maar als ik een shirt aan heb lijkt het net of ik m maximizer aan heb en had vooraf aangegeven dat ik wel groter wil dan dat.

Dus even afwachten en kijken of ze de garantie wil toepassen van natrelle met op verzoek van de chirurg en anders weer sparen voor een nieuwe ;)

Ga ff snel wat in huis doen is dat ook weer gebeurd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.