Ga naar inhoud

watermannetje : 1 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Met mij gaat het lekker hoor, alles gaat weer gewoon door. Merk wel starchmeting nig heel gevoelig is, niet prettig. Links totaal geen last.

Nu weer in mijn bed op t werk :)

Hoe was je controle? Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hadden..,

Zelf kijk je daar toch anders tegenaan he, vindt die van jou ook echt heel mooi.

Die van mezelf ook. En ben er ook heel tevreden mee. Maar sluit niet uit ooit groter te gaan ;)

Truste

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey,

Ja de controle ze is niet standvast want wat ze voor mn bv zei en dinsdag spreekt ze zichzelf alleen maat tegen.

Heb gisteren de boerhaave gebeld en word nog terug gebeld door de assistente van de chirurgen maar wil een second opinion gaan doen bij dr van der weij.

Heb deze tip van BB gekregen omdat die arts veel met anatomische protheses werkt.

Maar heb gisteren ook nog op internet zitten zoeken en omdat het bij mij aan de bovenkant vrij leeg is ben ik bang dat ze ipv de ff de fx had moeten nemen van natrelle met bijna dezelfde grote kom ik dan ook op een betere projectie uit. Maar heb mn borsten op 19 september gemeten (de omvang) en gisteren weer en ben gewoon 5 cm kwijt. En er was gezegt ja het slinkt wel iets nou dan ga ik uit van 1 a 2 cm maar niet 5 cm vind dat echt heel veel.

Maar ga nu wachten op het telefoontje van de boerhaave en kijken wanneer ik daar dan terecht kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry sorry sorry

Vort mijn erg late reactie, ik krijg helemaal geen melding oid bij een nieuwe reactie.

Ik lees in een ander topic dat er wat meer gaande is nav je je consult. Maar kan t niet terug vinden.

Hopelijk wordt je wel serieus genomen en wimpelen ze je niet zo af, met een komt wel goed mevrouwtje geef t de tijd. Je hebt er zo lang naar uitgekeken en veel voor betaald, t moet gewoon goed zijn! Echter vind ik je foto's echt wel mooi, is er san zoveel veranderd?

Echt balen meid, kan niet anders zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ken het dat je geen meldingen krijgt heb ik ook heel iri maar ja niks aan te doen.

Op de foto's zie je het minder dan in het echt.

In het echt is het veel beter te zien en ja baal er elke dag meer van en ga me niet af laten wimpelen hoor.

Heb alles duidelijk aangegeven van te voren.

Hoe gaat het bij jou nog steeds helemaal happy met de nieuwe boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey.

Thanks voor je begrip :)

Ik vindt t soms juist op foto's anders overkomen dan dat in ze vindt ( juist minder mooi)

Ik ben blij hoor! Veranderd zoveel de laatste weken. Mooi zacht, en het über gevoelige rechts is weg aan t trekken en mijn gevoel in de tepel is terug. Jippie.

Heb wel een verschil maar had dit Van te voren te voren ook, en kan hier prima mee leven.

Nog 2 daagjes en dan 6 weken po. Volgende week bh's shoppen ( als ik de tijd vindt)

Is jou ook t advies gegeven geen beugel? Of push up?

Heb trouwens ook 2 leuke babydolls besteld.,. Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.

Hoop echt dat ze je snel reactie geven .

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sientje whoop whoop gefeliciteerd! Hopelijk is het goedgegaan, en nu maar lekker uitrusten, para nemen en aansterken.

Nog even je je mag lekker shoppen. Nu ff bikkelen meid, maar komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.