Ga naar inhoud

watermannetje : 1 september 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi dames,

Fijn dat je herstel goed gaat marrietje, mijn jongste is 11 mnd en gaat deze week wat meer als normaal naar het Kdv. Manlief regeld alles mbt de Kids ( oudste is 8)

Vandaag heb ik een iets mindere dag merk ik....

Na 2 nachten al zonder pijnstilling, Wow!

Vlietje dank je wel! Om de 4 uur wel wakker (vannacht 5) voor mijn shot para... Merk echt goed als ik m nodig heb.

Vandaag zit t me allemaal niet zo lekker... Maar veel slapen en rusten.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Watermannetje,

Ja was zelf ook echt verbaasd erover en mn man ook hoor.

Maar voel nu ook dat ik moe begin te worden dus zo weer ff lkkr plat op de bank.

Balen dat je een mindeere dag hebt.
Heb je dan echt nog zoveel pijn?

Hoe waren ze bij jou geplaatst dan bij mij achter de spier!!

Groetjes Mariette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Watermannetje!!

We zitten in een vergelijkbare levensfase, lees ik ;-)

Ik ook 34 jaar, bijna 20 jaar samen met mijn man, 2 kindjes (6 en 2 jaar), eigen onderneming en werk nog 24 uur als psychiatrisch verpleegkundige én ook Brabantse ;-)

Maar ik ben inmiddels bijna 5 weken PO a.s. vrijdag. Ik moet zeggen, het was heel heftig en je hebt nu een mindere dag, maar over een dag of 8 zul je je echt al veel beter voelen hoor!! Ik moet zeggen, de eerste week kroop voorbij...vooral de nachten met veel pijn...Maar nu vliegen ze inmiddels voorbij!!

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(en)!!! Dat je herstel maar spoedig mag verlopen en probeer zoveel mogelijk alle richtlijnen in acht te nemen, zoals tillen. Is lastig met kleintjes, maar je wordt wel inventief! En de oudste vindt het misschien wel heel leuk om mama extra te helpen?!! En fijn dat je man ook extra zorgt thuis!!

Geniet er straks van, elke dag meer en meer...! En die martel BH gaat ook steeds prettiger zitten hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweede jeugd wat leuk om te lezen....

Inderdaad veel overeenkomsten. Thanks voor je op peppende woorden , doet goed.

Kzie trouwens in mijn post dat er iets mis is gegaan, kleine wordt in nov . 2 is nu 21 maanden ipv 11;)

Oudste doet erg haar best, is nu lekker uit spelen en papa gaat dalijk met haar pannenkoeken maken.

( echt koken kan ie niet hihihi)

Je wordt idd inventief... Laatje van keuken open met je voet.

Maar mbt verzorging zal ik mijn draai weer ff moeten vinden. Ben echt een lijfelijke knuffel mama en merk dat mijn jongste ook doorheeft dat dit nu anders is.

Marrietje hier ook achter de spier, begrijp dat ze dit veelal doen in wk.

Pijn is een heel groot woord... Heeeeel erg onplezierig/ ongemakkelijk met momenten . Niet de hele tijd.

Nou tot straks maar weer;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Gelukkig is het beter gegaan.

Ik heb zelf gelukkig geen tape maar word nu af en toe wel kriegel van de hechtpleisters en het jeukt ook heel erg op het moment, maar ja goed teken is het aan het genezen. Maar wel iri.

Zit jij dan helemaal ingetaped bij de borsten?

Yep, ik zit helemaal ingetaped ( zie mijn foto)

Maar probeer stiekem van boven te spieken hoor hihihihi.

Zeker een goed teken dat ze kriebelen, had ik vanmiddag ook, yes! Een breinaald is nu mijn beste vriend, ff tussen de tape en mijn huid wrijven.

2 dagen lekker vanaf de navel gedouched en vandaag veelal beneden geweest. Verder ging t lijfelijk weer beter vandaag gelukkig. Maar op tijd op de bank gezeten. kleine wat meer proberen te verzorgen, want oeffff wat mis ik dat. Echt afkicken. Verschoonkussen op de grond en hoppa zo gaat t ook. Manlief wast ze en tilt ze uit bad, ik droog haar af...

Manlief boodschappen gedaan, ik gekookt en halve tafel gedekt ( rest staat te hoog) maar emotioneel had ik ff een jankbui daarstraks.....( en die heb ik niet vaak) voel me zo waardeloos als ik niks/weinig kan doen he)

Wil morgen weer ff een rondje buiten gaan lopen....

Wanneer ga jij op controle en ga je bij de kliniek of je eigen h.arts?

Greetz

Truste, tot morgu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das wel jammer dat je helemaal ingetaped zit.

Gelukkig dat je vandaag aan de betere hand was. En ja de kids niet echt kunnen doen mis ik ook vooral de jongste dan de oudste doet alles wel zelf die is 8.5jr.

De jongste kwam vanmiddag tegen mn boobs aanzitten dus ik zo nee schat kan niet mama heeft daar pijn. Zegt ze zo ja maar mama jij prikje in je arm niet daar dus ik zo ja maar wel een pleister. Toen was het gelukkig goed.

Idd goed naar je lichaam luisteren. Ik heb nu het voordeel dat als ik wat doe ik er gelijk 1 op mn nek heb wat ga je doen wat wil je doen nee ik doe het wel. Of wel hij zorgt goed voor me en doet ook alles voor me. Dus zal maandag wel ff pittig worden als hij naar zn werk is.

Ik mag volgende week donderdag ochtend voor controle ik ga naar contour kliniek toe vind ik zelf prettiger dan naar mn huisarts toe.

Ik hou het nu ook voor gezien lkkr mn bedje in en 1e nacht proberen te slapen op 1 kussen ipv 2 das echt een straf voor mn rug.

Truste tot morguh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha marriet heel herkenbaar, hier gaat er geregeld een kusje op van de jongste als ik puf of er iets over zeg van bv. Mama pijn aan de borsten voorzichtig doen. Ze zijn zooo lief he, love it!

Fijn dat je mannetje ook goed zorgt, en dat moet ook he...

Oudste van ons is ook 8, maar das ( helaas) niet zon knuffelkindje, en bovendien is t veel stoerder om mama te helpen en jezelf te doen dan lekker rustig bij haar te liggen knuffelen;)

Ik ga denk ik wel naar de huisarts en als er iets uitkomt wat minder is dan rijdt ik alsnog wel 1.20 minuten maar als t niet hoeft dan liever niet. Is jou kliniek een beetje in de buurt?

Ik slaap op mijn voedingskussen,ligt heerlijk om me heen achter mijn rug, half hoog. Op 2 andere kussens, helemaal plat ligt nog niet lekker.... En ben een echte buikslaper,

Zo mijn laatste schot paracetamol erin en zzzzzzz Truste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oudste is ook geen knuffelkont hoor is een jongen en ja dat is niet stoer als je in groep 5 zit hahahaha.

En hij heeft ook pdd-nos en adhd dus hij zit behoorlijk in zijn eigen wereld, en hij is atijd wat afstandelijker geweest dan onze dochter.

Maar heel af en toe als hij het dan moeilijk heeft komt hij toch wel naar me toe om ff een knuffel te halen. En hij heeft ook al behoorlijke zware tijden gehad dus alles staat in verband met elkaar maar hij krabbelt steeds meer op word stapje voor stapje ook wat opener naar ons toe hij is heel erg gesloten en wat hij op school doet hoorde we eigenlijk nooit van hem maar nu vertelt hij ook af en toe dingen uit zichzelf gelukkig.

Ja hij zorgt goed voor me hoor en idd moet ook andersom gebeurd het ook ;)

De kliniek is in Bussum is ongeveer een uurtje rijden ligt ook aan het verkeer, maar manlief rijd volgende week ff heen en weer.

En voor de 2e controle ga ik ook gewoon naar Bussum toe en dan kan ik zelf weer rijden alleen moet hij dan wel thuis zijn omdat we maar 1 auto hebben.

Hoef er ook geen 2 want kan hier alles op mn nieuwe fiets doen en is ook gezonder ;)

Ik heb vannacht heerlijk een verdieping lager geslapen scheelt een hoop voor mn rug. 1 kussen ligt lekkerder dan op 2 en ben vannacht ook op mn zei gedraaid dus das een goed teken. Ook al probeer ik gewoon op mn rug te slapen maar ja ben van nature buikslaper en zijslaper als buik niet kan. Plat lag voor mij ook niet lekker maar dit ging nu goed heb geen pijn gehad vannacht doordat ik lager ben gaan liggen en had mn andere kussen naast mn bed gezet voor als het nodig was.

Eind van de middag weer ff foto's maken wil toch ff gedoucht zijn voordat ik naar mn beauty workshop ga heerlijk ff ontspannen met een vriendin.

Fijne dag vandaag en tot later ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen marriette,

Ik herken de omschrijving van jou mannetje, mijn zus heeft ook een zoon met pdd.

(inmiddels 15) eigen wereld - veel licht en geluid (dj)en met knopjes maken, bezig met handen en in hoofd en met een grote boog om ons heen als we een afscheidskus gaan geven - doen we dan ook niet;))en ook werkgerelateerd ervaring, duidelijke, eerlijke creatieve, en soms ingewikkelde voor zichzelf en de andere belevingswereld.

Wat goed dat hij zich al wat meer openstellen kan, en lekker van genieten! T zijn echt de kleine dingen die het doen........

Verzorging: kweet zeker dat ze hadden liggen piepen hihihi. Binnen kort (17e) krijgt manlief een kleine operatie. Dus tja wie nu goed doet.....hahaha.

Fijn dat t slapen beter is gegaan op 1 kussen, scheelt zoveel he. Gebruik je snachts nog medicijnen? Ik wel.

Op zij en buik ligt hier ook ( nu nog niet) het lekkerst. Denk dat ik een matras met 2 gaten erin ga bestellen whahahaaa

Ik werd vannacht wel wakker van 1 gruwelijke steek, maar het is er bij 1 gebleven.

Hoe ga jij dat doen met fietsen dan? Ik vindt fietsen ook heerlijk en prima, maar zou niet weten hoe ik de kleine voorop en eraf krijg.

Zou de achterstoel erop, innen zetten en dan via een stoel erop, maar buj de winkel oid. Dan altijd vragen om iemand haar eraf te halen! Hoe doe jij dat?

Een beauty avond, wow stoer zeg dat je dat al aandurft! Hoop dat je het goed vol kan houden. Volgende week heb ik een mylene party staan, hoop dat ik er naar toe kan. Ik ben de deur nog niet echt uit geweest. Wilde eigenlijk naar de kapper om mijn haar eens te laten wassen, ( is heel lang) maar voel me nog niet helemaal top. Wellicht straks...... Maar wel weer voor 12 want andes staat grote dame weer voor de lunch klaar.

Veel plezier vanavond!

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd hun eigen wereldje maar dat geeft niks zolang hij gelukkig is met zijn leven vind ik het goed we helpen hem zo goed als waar we kunnen.

Vanmiddag moet ik ook op school komen want vanaf deze groep moeten ze na het gymen douche en hij wil dat absoluut niet en waren ze eind vorig schooljaar mee ingestemd dat hij dat niet hoeft, en nu moeten we toch op school komen omdat ze het daarover willen hebben. Dus ben benieuwd zo en dan gelijk door naar de klas van dochterlief om afspraken te maken wanneer ze mag oefenen!!!

:3:

Ja slapen is perfect gegaan. Ik heb zelf maar 2 nachten voor de zekerheid pijnstillers ingenomen en daarna niks meer. En heb vanaf het begin overdag niks hoeven te gebruiken kwa pijnstillers.

Ik ben net al op de fiets naar de ha geweest om de brief in te leveren en ging echt goed heb nergens last van gewoon als een omaatje gefiets alles op mn gemakkie gedaan. Daarna was ben ik door gegaan naar dorp en kon het niet laten ben de hunkemoller ingelopen en heb alvast 1 nieuwe bh gekocht. Heb ik toch wat tastbaars en iets liggen waar ik naar uit kan kijken. Het is een basic witte geworden maat 75E :3::3:

Maar die kleine meid op de fiets krijgen kan ik ook nog niet hoor dus word tot die tijd alles lopend doen met haar :6:

Ja heb heel veel zin in die beauty workshop vanavond ik mag lkkr meerijden en ik voel me goed dus ff ergens anders ontspannen is ook goed voor het herstel :6:

Zou idd wel ff lekker zijn als je haren weer ff schoon zijn!! Ik mag het zelf gewoon al wassen wel voorzichtig en mag ook gewoon douche maar dat doe ik wel rustig aan ivm de pleisters dus om de dag douche en de andere dag gewoon ouderwets wassen :6:

Hoop dat je ff puf hebt om naar de kapper te gaan!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marriette,

Meer kan je niet doen, dan hem zo goed mogelijk ondersteunen om lekker in zij. Velletje te zitten...

Ow dat is zo'n issieu he, wat sporten die Kids nou, hier 2x een half uur per week. En zweten ja misschien, maar de hormonen hebben ze nog niet om echt te stinken, dit komt pas tegen de puberteit. Hier op school mag het haar er niet onder, en geen shampoo mee voor je lijf, dus vindt eigenlijk dat Ze dan net zo goed niet kunnen douchen.

Vorige jaar douchte jongens en meiden nog bij elkaar, maar nadat ik aan de bel heb getrokken dat ik dat op 6,7,8 jaar echt niet meer oké vindt werden er meer ouders wakker.... Dus is t gescheiden gegaan. ( werd me niet in dank afgenomen door school€

Als hij dacht moet douchen is er dan een mogelijkheid om apart in een hokje te gaan? Of is dat niet t obstakel ?

Hoop dat ze een beetje mee kunnen denken op school.

Super dat t fietsen gelukt is, en tja het tempo aanpassen moet je gewoon doen!

Knap dat jij je eigen haren al kan doen.... Zorg je hier dan bij dat je armen niet te hoog strekt?

Hier bed afgehaald, en wasje gevouwen en in de machine gestopt.

Ik heb de buurvrouw ff aangeklampt die net wegreed naar het dorp, kon ff met haar meerijden naar de kapper en deze hebben mijn haar heerlijk even goed gewassen . Ik wilde afrekenen en hoefde niets te betalen, en kom volgende week nog maar een x terug zei ze, sow lief! Kom hier wel vaker, naar was door haar nog nooit geholpen. Mijn dag is weer goed, lieve mensen zijn er toch.

Nog ff bakkie groene thee op terras met de buuf gedaan en weer richting huis waar de meiden weer terug kwamen.

Merk wel dat t weer genoeg is voor vandaag..... Nu bankgangen en hopen dat kleine Dame gaat slapen ....

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed gesprek gehad op school en ze gaven me redenen die me hebben overgehaald nu het zoonlief nog vertellen.

Zijn juffen hebben ook meer info gevraagd aan iemand en die zei van ja als je hem nu in een hokje stopt en dat hij niet hoeft te douchen word het alleen maar moeilijker want je schuift het probleem vooruit. En vond idd wel dat ze daar gelijk in hebben dus hij zal er even doorheen moeten. Maar er is beloofd dat de juffen hem dan begeleiden en het vertrouwen geven dat hij de angst gaat overwinnen maar ja das moeilijk voor een pdd-nosser. Maar wij moeten hem het goed uitleggen en de juffen moeten het goed gaan uitvoeren voor hem.

Ik waste mn haren de dag erna al en hou mn hoofd scheef en dan wassen niet echt confortabel maar ja het lukt ;)

Ja was heerlijk hoor ff fietsen ff lkkr in de buitenlucht.

Net ook ff de week boodschappen gedaan met manlief en dochterlief ook alles opgeruimd en nu ff relaxen voel t wel nu aan mn lichaam.

Maar als ik nu nog ff ga liggen ben ik bang dat ik vannacht niet kan slapen.

En de beauty workshop is net afgezegt te weinig mensen die komen dus helaas niet relaxen op die manier maar ja dan gaan we wel met gtst en the voice relaxen en flikken maastricht lkkr opnemen kan ik die van de week weer ff lkkr kijken.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey marriette,

Zal eens gauw gaan spieken dan....

Fijn dat je je kan vinden in het advies van school, hopelijk doen ze ook wat afgesproken is.

Balen, zeg de gezellige avond afgezegd hopelijk kunnen jullie t snel inhalen.

Ik heb echt te veel gedaan vanmiddag, voel t aan m'n boobs.

Niet geslapen overdag, en smiddags de Kids alleen gehad en ff op visite gegaan.

Morgen echt rustiger doen.

Truste voor dalijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja ben echt blij met het advies van school en hoop dat we idd samen tot de oplossing komen om het probleem van ons zoontje op te lossen. Maar hij is niet de enige en dat is iets wat we hem ook voor moesten houden van zijn juffen omdat hij dan merkt dat hij niet de enige is die het zo moeilijk vind.

Ja het avondje is opgeschoven de nieuwe datum krijgen we nog maar waren afmeldingen dus zouden we maar met zn 3en zijn en dat is te weinig. Dus op naar de volgende avond ;)

Heb nu lkkr zitten relaxen met GTST en TVOH en heb flikken maastricht opgenomen en er staat ook nog een moordvrouwen opgenomen klaar voor me.

Balen dat je vanmiddag toch teveel hebt gedaan en dat je je boobs gelijk zo voelt.

Hier vannacht ook lkkr in de weer geweest in bed geloof ik want voel bij de rechter borts de zijkant heel erg en vanmorgen heb ik met omdraaien bij mn rechterborst aan de bovenkant wat gedaan dat het heel pijnlijk was.

Zo ff de mensen koffie geven die nu de schoorsteen aan het maken zijn want we hebben met die hevige regen helaas lekkage gekregen en water viel zo op de ketel.

En dan vanmiddag lkkr een nieuwe tattoo laten zetten samen met manlief dus genoeg leuke dingen voor de boeg vandaag en ja de was natuurlijk maar ja dat word stond erbij en keek er naar en geef instructies. Want mag het absoluut niet doen van hem!!

Fijne dag vandaag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Heerlijk geslapen vannacht, maar 1/ wakker geworden en voor de nacht geen pijnstilling gehad.

Spannend een nieuwe tattoo! Betty boob;)?

Veel plezier.

Jeetje wat balen een lekkage, zeker op de ketel. hopelijk is t snel verholpen.

Ja in de nacht weet je niet precies hoe en wat he... Lastig is dat.

Hopelijk trekt de pijn weg.

Voor mijn gevoel is rechts ook al meer aan t zakken dan links, voorzover ik dat ingepakt kan zien.

Vandaag niet veel spannends op de planning. Met 2 Kids alleen thuis, manlief moest echt weer aan t werk. Wil eigenlijk ff gaan wandelen naar de markt om lekker vers fruit te kopen,maar ben er nog niet uit of ik t aandurft.

Fijne dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd balen die lekkage!!

Nee het word een verbintenis tattoo als ze zijn gezet post ik vanavond wel ff een foto ervan ;)

Ja idd je weet niks wat je doet snachts hoor wel van manlief dat ik op mn zei ga liggen dus misschien wat met het draaien gebeurd.

Ik word standaard 1x per nacht wakker na mn bv en dan smorgens vroeg tussen 6 en7 meestal weer wakker omdat er dan een klein meisje naast ons staat moet plassen. En ze kan nog niet bij het lichtknopje van de wc dus haalt ze ons.

Misschien dat een vriendin wel ff met je mee wil naar de markt of een buurvrouw dan kan je toch even maar hoef je ook niet alleen met de kids. Dan heb je in iedergeval een volwassen persoon bij je voor het geval dat.

Fijne dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Uitgeteld op de bank nu. Hele beproeving maar goed gegaan, oudste heeft goed geholpen. Tis weer klaar voor vandaag;)

Leuk ben benieuwd naar je foto...

Wij hadden " adje het schildpadje" dit is een schildpad lampje wat ze mee kon nemen , druk je op zijn schildje gaat hij aan. Gaat ook vanzelf weer uit na 5 of 10 min.

Want er zo vroeg uit voor een lamp knopje is niet fijn! Maar ja beter dan een nat bed;)

Lekkage opgelost?

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lkkr dat de oudste zo goed heeft meegeholpen.

Tattoo staat erop bij beide nu nog ff wachten tot het plastic eraf mag dan ff foto's maken.

Ja als het goed is is het nu opgelost ze zijn klaar dus nu de eerste echte heftige regenbui afwachten of het verholpen is.

Ach ik heb met de kleine meid mazzel want ze maakt papa altijd wakker als ze moet plassen hoor haar wel maar hoef er niet uit :)

Toen ze klein was mocht ik er tig keer per nacht eruit en nu is manlief aan de beurt ;)

Maar ga ff relaxen nu net na de tattoo laten zetten nog ff een ijsje wezen eten met de kids en ff over de boeken markt gelopen en nu ben ik ff op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marriette de tattoo is gaaf geworden! Pijnlijke plek?

Ik heb er zelf geen. ( alleen een tongpiercing) maar heb vriendlief afgelopen papa dag weer 1 kado gedaan met de naam van onze jongste dochter.

Oudste stond er al op, samen op zijn hart ( borst).

Je boobs fijn ook mooi zeg. Zakken ze allebei goed? Zien er al echt prachtig uit.

Vandaag nog maar 3 molletjes gebruikt, morgen 2 proberen.....

Truste voor dalijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.