Ga naar inhoud

Spekkie : 22 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Het zit erop!!! Of liever gezegd erin!!

Vanmorgen op tijd van huis, was er 8.15 en moest er 9.00 uur zijn.

Ik was een poos alleen, nog ff gelezen, kastje en kluisje ingeruimd.

Je krijgt dus echt een verschrikkelijke net/gaasonderbroek, hoe verzinnen ze het?!

Tegen half 10 kwam moeder ook binnen en kort daarna Nio om ons af te tekenen.

Het was heel gezellig kletsen, devoties vloog voorbij.

Op de recovery kreeg ik mijn infuus, iemand die t moest leren.....dus ik zei; bof ik even!! Maar ging in 1x goed, beetje pijnlijk maar iedereen moet t leren.

Toen naar ok, nog een x 450 gezegd omdat ze t steeds over 400 hadden.....is goedgekomen.

Ben heerlijk onder zeil geweest, snel en goed wakker geworden, niet misselijk niks!

Ik heb zelf mn vent gebeld dat ie mocht komen, bleek dat hij er al was en een teddybeer meehad, zo schattig!

Lekker gegeten en gedronken en toen kwam moeder ook al weer terug!

Nou die was ook al weer goed bij hoor! We waren alleen nog wel een beetje stoned/dizzy.

Nou nog ff gekletst, nu met de mannen erbij en rond 1500 uur naar huis.

Er lag nog een meisje bij ons die aan haar amandelen geholpen was, zo sneu, zij kreeg juist steeds meer last....en wij maar lullen! :-)

Ik heb nu ook geen pijn moet ik eerlijk zeggen. Doe wel braaf mn paracetamolletjes, maar dat lijkt ook echt voldoende.

Verder, t slaz: top!! Lieve verpleegkundigen, anesthesie etc. Echt top!

Nu ff chillen, foto's volgen later!

En bedankt voor al jullie belangstelling en meeleven!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd hoor! Wat is het allemaal smooth gegaan zeg. Helemaal niet misselijk geweest enzo en om 15.00 uur alweer naar huis. En nu ook helemaal geen pijn? Heb je voor de spier of dual plane? Wat heerlijk allemaal! Hopelijk ga je de nacht goed in. Ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nieuw hier, maar na wat Google op de Nio lees ik sinds paar dagen even mee.

Ik Ben vorige week op gesprek geweest bij Nio.

12 jaar geleden mijn 1e bv. gehad. Had zelf een a kleine b, en na 340 Cc rond high p achter de spier kwam ik op 80D. Heel tevreden, super mooi gedaan.

Nu is er 1 sinds paar jaar steeds harder geworden, vandaar nieuw consult aangevraagd en dit keer bij dr nio.

Na wat kijken en meten stelde die bij mij dus ook de 85% gevulde voor.

Klonk op zich best allemaal aannemelijk. Maar na wat zoeken,

Las ik toch dat veel mensen last van rimpels hebben , en andere weer heel tevreden zijn!

Twijfels ... Omdat ok nu zo tevreden ben. Heb best wat bolling boven op, maar nog wel natuurlijk. Heb gezegd dag ik absoluut niet kleiner wil en wel de bolling wilde houden.

Dus stelde die 400, of zelfs iets meer voor .

Ik had met de 340 al behoorlijke vind ik zelf, ben zelf 1.68 en 55 kg.

Hebben jullie ervaring met de 85% , tevreden?

Mag ik misschien iemand ze nio 85% zien .

Heb nu afspraak voor begin maart, dus heb nog even de tijd om na te denken.

Dank je wel alvast.

Gr Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Nieuw hier, maar na wat Google op de Nio lees ik sinds paar dagen even mee.

Ik Ben vorige week op gesprek geweest bij Nio.

12 jaar geleden mijn 1e bv. gehad. Had zelf een a kleine b, en na 340 Cc rond high p achter de spier kwam ik op 80D. Heel tevreden, super mooi gedaan.

Nu is er 1 sinds paar jaar steeds harder geworden, vandaar nieuw consult aangevraagd en dit keer bij dr nio.

Na wat kijken en meten stelde die bij mij dus ook de 85% gevulde voor.

Klonk op zich best allemaal aannemelijk. Maar na wat zoeken,

Las ik toch dat veel mensen last van rimpels hebben , en andere weer heel tevreden zijn!

Twijfels ... Omdat ok nu zo tevreden ben. Heb best wat bolling boven op, maar nog wel natuurlijk. Heb gezegd dag ik absoluut niet kleiner wil en wel de bolling wilde houden.

Dus stelde die 400, of zelfs iets meer voor .

Ik had met de 340 al behoorlijke vind ik zelf, ben zelf 1.68 en 55 kg.

Hebben jullie ervaring met de 85% , tevreden?

Mag ik misschien iemand ze nio 85% zien .

Heb nu afspraak voor begin maart, dus heb nog even de tijd om na te denken.

Dank je wel alvast.

Gr Becky

Hoi hoi

Misschien is het handiger als je een eigen topic aanmaakt :) Dan blijft het hier overzichtelijk, en kunnen mensen reageren op jouw topic :) HOef je niet steeds antwoorden op jouw vraag te zoeken in iemand anders z'n topic :)

Je kunt hier: http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=56

een eigen topic aanmaken .

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee spekkie!

Was gezellig gister,

het wachten en zenuwen was zo goed als weg.

Hoe zijn ze nu bij jou?

Die van mij een keer zo dik...knapt bijna uit velletje iiiew.

Ik heb gister dr Nio al 2 x aan de telefoon gehad.

En hoe ist met je pijn?

Nog naproxen nodig gehad?

Ik ga straks ff operatieverslag schrijveb.

Mijn arm omhoog op kleine foontje doet wel pijn.

Ik kom nog wel ff beurten vandaag.

Pfff verveel me nu al!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het ook gezellig joh!!

Dat in bed liggen, verschrikkelijk!!

En dat moet echt op onze rug toch?!

Maar als je Nio al 2x hebt gesproken, dan moeten ze wel flink aan t zwellen zijn. Maakt Nio zich zorgen, of nog niet?

Qua pijn hier prima te doen, heb die naproxen nog wel erbij genomen voor t slapen.

Ik heb m'n beha nog niet uitgehad, maar als straks de rest vd wereld wakker is, wil ik zeker ff spieken en foto's maken. Ben zo benieuwd!

Hopelijk pak je nog een paar uurtjes slaap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej!!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe BOEZEMVRIENDJES.... hihihi... hoe gaat het?? Nog neurs? Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Wat gezellig dat er iemand van het forum ook moest. Eén dolle boel volgens mij hahaha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas wel op de rug hahaha.

Pfff kan bed wel de kamer uit kijken pfff.

Morgen mag ik meer van bed, joepie.

Zondag douchen verheug me er nu al op.

Voel me vies en goor.

Straks ff met babydoekjes googelen.

Hoe ist met je temp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een update; het gaat super, ik heb geen pijn en dus vandaag ook nog geen pijnstillers op.

T is allemaal nog wel strak en gespannen en aan de onderkant zijn mijn borsten momenteel gevoelloos, dat trekt hopelijk nog bij.

Doordat het zo goed gaat, is het heel verleidelijk om te veel te doen, nu dus maar weer braaf mn bed in, daar kan ik geen kwaad :-)

Morgen eindelijk douchen, haren wassen wordt een uitdaging, ik denk een schone taak voor manlief dan maar....

Maar ik voel me echt een geluksvogel met hoe het tot nu toe gaat, als het eindresultaat ook top wordt, ben ik de gelukkigste vrouw op de wereld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruim een week po!

Nog steeds gaat t goed, ze voelen wel wat branderig, maar dat is alles.

Ik kan al best weer wat doen en dat is fijn.

's Avonds spiek ik altijd ff naar mn vriendinnen, en dan vind ik het altijd ff spannend: wat nou als ze helemaal doorgezakt zijn als ik mn beha uitdoe....idioot, maar ja, waarschijnlijk nog lastig om te geloven dat ik nu 2 mooie boobs heb.

De maat is voor mij ook echt perfect, had ze zeker niet groter gewild, dus blij met mn keuze!!

Maandag op controle, ben benieuwd wat Nio er zelf van vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gaat dat snel he!

Vorige week nerveus en nu zijn ze alsweer een werk oud.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de maat,

lees vaak ook wat anders :)

Hier nog 1 rete nieuwsgierig naar maandag!

Gezellig weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat was dat!

Nio liep lekker uit, gezellig met moeder gekletst en later bleek linapinda er ook te zitten :-)

Hij was erg tevreden, ik ook, pleisters er af getrokken, geneest goed.

Beha zat te strak, mocht stuk naar beneden om ze ook de kans te geven om te zakken.

Mag weer gaan fietsen oid in de sportschool, zonnebank als ik de littekens bedek en mag ook weer wat afvallen, maar borsten vallen dan wel mee af...maar ja, paar kilootjes moet kunnen, heb mezelf zee periode iets teveel verwend ;-)

En het tikken van dit verslagje duurde langer dan t hele consult, hij had weer lekker haast! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Spekkie, ik ga je even een vriendschapsverzoek sturen.. ben heel benieuwd hoe het resultaat bij jou is geworden! Ik ben zelf de 19e aan de beurt bij Nio, 600cc! Wat fijn dat je weer mag fietsen in de sportschool zo snel, ik zie echt tegen de periode op dat ik niet mag sporten. 3 maanden mn sporten niet doen die ik nu doe.. maaarrr als ik ook na zo'n korte tijd alweer mag fietsen dan ben ik blij :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ging snel he haha.

Ik heb weer 10 vragen!

Ga ze zo ook per mail stureb.

Maar bij jou ook alles goed gelukkig,

fietsen mag dus wel?

Heb ik ook wel zin in!

He vond gezellig gister.

Heb je al afspraak voor over 3 mnd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.