Ga naar inhoud

Spekkie : 22 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee barbje! X alles goed? Las dat je nog niet klaar bent met je boobies-reis?! Ze zijn echt mooi joh'!! En ja, hier aftellen! X

Heeey sweety!!!thankx... :1:

Klopt...ik denk erover om nog 'iets'groter te gaan...maar staat nog niets concreets vast hoor...is zeker nog niet voor direct!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wiehoooooow, vandaag even gebeld met de planning; ik ben de 1e volgende week!

Vind ik echt wel heel fijn!

Wauw, wat komt het nu dichtbij!

Heb het afgelopen weekend aan mn moeder verteld, omdat ik vind dat ik voor mijn ouders geen geheimen hoor te hebben. Ze had het al verwacht....en staat niet te juichen, wat ik al dacht....maar ja, jammer dan!

Ik ga ervoor, ik wil het en mn vent en ik staan er achter, de rest....moet t zelf weten, al moet ik toegeven dat ik het fijn had gevonden als ik wat meer begrip had gekregen....

Nu hopen, met de ziekenboeg hier, dat het voor mij bij een verstopte neus blijft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk om als eerste te gaan meid!

Goed dat je toch voor jezelf kiest ook al staan je ouders er niet helemaal achter. Voor je gevoel is het natuurlijk fijner als dit anders is. Voor je ouders ben je natuurlijk ook gewoon perfect en hoeft er niet aan gesleuteld te worden ;)

Succes met de laatste loodjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker jammer dat je ouders zo lauw reageren om jouw onzekerheid, en dat vroeger niet opgemerkt hebben.

Maar ga er voor meis dan zien zij een andere dochter die heel tevreden is naar haar BV.

Ik wens je veel geluk met je BV op 22 januari bij Dr.Nio .

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent al bijna aan de beurt! Spannend!!

En je bent als eerste aan de beurt! Was ik ook, en geloof me voor je het weet is het voorbij.

De verpleging in het ziekenhuis is ook top!!

Ik was bang voor de operatie zelf en de narcose, maar is achteraf absoluut niet nodig geweest! Vondt die narcose juist heerlijk haha!

Jammer dat je moeder zo reageert, maarja jammer dan. Je doet het voor jezelf en zolang jij gelukkig bent moet je je van niemand iets aantrekken!

Succes met aftellen nog de laatste paar dagen!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 3 dagen...ik stuiter met je mee :P

Ik knijp hem ook voor 10 haha.

Maar gaaf als eerste!

ik ben jarloers :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spekkie je hebt bijna je boobies!! Hoe voel je je?

Fijn dat je als eerste bent!! Ik werd om half 11 opgehaald om het infuus enzo aan te brengen en 11uur ging ik naar de OK.

Voor die tijd ging Nio bij iedereen langs om af te tekenen.

Het gaat allemaal echt snel!

Je gaat hele mooie Nio boobs krijgen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meid!!! Nog 3 nachtjes man... nog ff-ies en je hebt je NIO-BOOBS.... yeahhhhhh... Hoe voel je je??

Ben stiekum wel n ietsiepietsie -beetje jaloers.. maar gun het je van harte!!! Allemaal hier trouwens op het forum natuurlijk.

Ik wacht nog ff mn 2 consulten in BE af en dan hak ik de knoop door en prik een datum. Zal denk ik ergens in in het 2e kwartaal worden.

Ben heel erg benieuwd naar je verslag en het resultaat!!

Liefs, Boobs2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief meiden! Er gaat van alles door m'n hoofd!!! Worden ze niet te groot? Heb ook iets verschil in grootte, wordt dat niet uitvergroot? Hoe zal het herstel gaan? Maar weet ook dat ik vertrouwen heb in Nio dat hij er iets moois van maakt! En dat verschilletje; hij heeft besloten dat het beter is om niet 2 maten te doen, dus ook dat zal wel goedkomen.

Ik moet toegeven, vind het allemaal best spannend...gezonde zenuwen zullen we maar zeggen! Nog 2 nachtjes slapen!!

En @boobs; alleen maar goed dat je niet over 1 nacht ijs gaat, als ik dat had gedaan, was ik ook niet bij Nio terecht gekomen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeeey babe.... :1:

Bijnaaaa.....nu is het echt voor echt he hahaha,the final countdown has begun!!! :101:

Niet nerveus zijn,is echt voor niks nodig,het is voorbij in no time echt waar....de narcose zelf is nog het minst van al...je krijgt het kapje voor je mond en voelt je zelf heel zwaar worden en hoppa...weg ben je maar zelfs dat merk je niet want het volgende dat je ziet is dat je terug in je bedje ligt en denkt,huh....beginnen ze er nou nog aan???

Dusssss...no worries babe....komt heeeeeelemaal goed met jou!!!

Jij krijgt pracht boobies!!!!

Nog heel eventjes wachten...'Tik'Tak'Tik'Tak'Tik'Tak'

Dikke knuffel :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, idd tik tak tik!!

Heb er nu ook wel zin in hoor!

Vandaag nog even met mn moeder gebeld, had haar niet meer gesproken sinds ik het had verteld.

Gelukkig een normaal gesprek en ze vroeg nog wanneer ik nou precies moet enzo...ze accepteert t uiteindelijk wel denk ik, t ligt gewoon buiten haar ideeën enzo en dat is ook aan mij om dat te accepteren. Vooralsnog ben ik blij dat ik het gezegd heb, ook omdat ik aan de woorden van bb moest denken; tis toch een operatie en stel in het ergste geval dat er iets ergs gebeurd en ze wisten niet eens dat ik op de operatietafel lag....dat kan niet!!

En verder kijk ik heel erg uit naar de periode erna, ga nog een paar kilootjes eraf werken voor juni en dan heerlijk op vakantie naar de zon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Heel veel succes morgen he!! Niet alleen met je operatie, maar ook misschien met die stuiterbal die misschien wel bij je op de kamer ligt :45:
Ik las net het topic van moeder en die is hyper! haha :P

Maar wie weet zorgt het wel voor een hele hoop lol morgen ;)

En goed dat je het je moeder verteld hebt :) Ze hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ze moest het gewoon weten, toch?

Komt helemaal goed morgen!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen!!! Ben erg benieuwd naar t resultaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.