Ga naar inhoud

Spekkie : 22 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn naam is Spekkie en ik lees al een poosje mee.

Ik ben 35 jaar.

Om heel eerlijk te zijn; ik zou niet eens mijn cupmaat kunnen noemen.

Ik denk een lege a/b.

Mijn borsten zijn nooit groot geweest.

Toen ik zwaarder woog, leek het op zich nog wel wat.

Nu na gewichtsverlies en het geven van borstvoeding, ben ik zeer ongelukkig met wat er van over is.

Dat er een borstvergroting komt, staat voor mij vast.

Op het moment lees ik heel veel over klinieken, methodes etc.

Ik maak nog geen afspraak omdat ik nog wel even moet sparen en als ik op consult ga, wil ik ze ook! :-)

Ook wisselt het per dag waar of door wie het zou moeten gebeuren.

Ik had eigenlijk dr. Moojen op het oog, maar zij heeft specifieke voorkeur voor anatomische prothese en dual plane methode en ik wil het liefst dat iemand wel puur kijkt naar wat voor mij goed zou zijn.

Plus ik vindt de prijzen nogal uiteenlopen. Kliniek Amstelveen is bijvoorbeeld zo 1000 tot 2000 euro goedkoper dan Velthuis.

Nu weet ik wel dat geld geen belemmering zou moeten zijn in je keuze, maar het scheelt veel!

Op het moment verdiep ik me in Refaat Karim, Amstelveen, maar hij lijkt juist weer voorkeur te hebben voor voor de spier.

Om een lang verhaal kort te maken;

Het gaat nog wel even duren, maar zou het leuk vinden om tips te krijgen wat betreft pc's die open staan voor alle soorten protheses en technieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Spekkie,

Ken het probleem van gewichtsverlies en borstvoeding gegeven hebben. Bij mij ook leeggelopen. Over een paar weekjes hopelijk geen probleem meer bij mij... Als ik tips voor je heb laat ik het weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad aan om bij Medisch Centrum Waalre te gaan kijken. Ik ben daar geopereerd door Dr. Hawinkels en hij opereert zowel dual plane als voor de borstspier. Hij meet je borsten en percentage vet + plaatsing spier op en beoordeelt vanaf daar wat bij jou het mooiste zal zijn.

Ik heb ze zelf dual plane en had ook een A/B cup. Ik wilde dit sowieso heel graag omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wou en aan de bovenkant van de borst weinig volume had; Dr. Hawinkels gaf me het advies wat ik zelf dacht - zonder het hem in de mond te leggen ;)

Het is daarbij een heel prettige kliniek en aangezien je het over prijzen hebt...... Zij zijn een stuk goedkoper dan Velthuis of Bergman maar staan wel in de top van de lijst :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Laura kijkt echt goed naar je postuur en wat het mooiste zou worden =).

Ik vroeg ook waarom ze bij mij dual plane zou doen en toen kon ze goed beargumenteren dat ik te weinig vetweefsel had om voor de spier te opereren. Daar is het echt van afhankelijk. Ik heb overigens wel meiden op het forum gezien die ook door haar zijn geopereerd voor de spier. Kan alleen zo 1,2,3 niet op de namen komen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laura heeft bij mij niet dual plane geopereerd hoor, dus dat ze daar een voorstander van is is echt onzin. Ze kijkt per persoon wat bij je past!

Laura kijkt echt goed naar je postuur en wat het mooiste zou worden =).

Ik vroeg ook waarom ze bij mij dual plane zou doen en toen kon ze goed beargumenteren dat ik te weinig vetweefsel had om voor de spier te opereren. Daar is het echt van afhankelijk. Ik heb overigens wel meiden op het forum gezien die ook door haar zijn geopereerd voor de spier. Kan alleen zo 1,2,3 niet op de namen komen....

Ik dus onder andere haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgens mij op haar eigen site gelezen dat ze het meest voor dual plane kiest ;-)

Vind het alleen maar positief dat ze inderdaad naar de persoon zelf kijkt en wat het beste zou zijn.

Ik wil het liefst wel minimaal bij 2 klinieken op consult, ben nu dus op zoek naar een goede tweede na de Velthuiskliniek om te vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

24andcounting; heb je daar ook de keuze voor anatomische protheses in Waalre?

Op de website staat er nl maar 1 prijs genoemd, ik had begrepen dat anatomisch altijd duurder is dan rond.

Sorry, lees dit nu pas!

Kan wel hoor :)

Ze werken met 2 prijzen, 3400 en 3600.. Ligt eraan welke prothese het wordt wat de prijs wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in Veldhoven geweest bij aesthetic beauty clinics geweest.

Ik word 15 sept geopereerd door dr. schiettecatte.

Heel erg goed te spreken over, erg vriendelijke mensen en kijken echt heel goed naar wat er bij jou lichaam past.

Ze hebben me zowel geïnformeerd over anatomische en ronde protheses.

Ik heb zelf veel onderzoek gedaan naar clinics en had bij deze toch wel het beste gevoel !

Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had mijn ogen bij Bergman in Bilthoven laten doen. Dus ik weet nu hoe ze zijn daar. Ik vind het een fijne kliniek en als je ergens een goed gevoel over hebt moet je daar naar luisteren inderdaad. Ik ben benieuwd volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ 24andcounting..

Is het echt zo dat bij Medisch Centrum Waalre maar een wachttijd van 1 a 2 weken is voor een BV? Ik zie het wel staan op de site

Je moet wel eerst op controle.. Erna is inderdaad een heel korte wachttijd. Ze opereren op vaste dagen, afhankelijk van de arts die je kiest. Ik had Dr. Hawinkels, enorm tevreden over/mee, super aardige man en hij opereert de ene week op maandag+woensdag, de andere week heeft hij dan consulten en vice versa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik kom natuurlijk even het SLAZ promoten! Dr. Nio was mijn chirurg en ik vond het vooral fijn dat ik zelf helemaal mocht bepalen wat ik wilde. Hij hoefde alleen te zeggen of het mogelijk was of niet. Ik lees zoveel verhalen van vrouwen die afgaan op de mening van een arts en zich daar dan bij neerleggen, om vervolgens een tweede operatie te ondergaan. Ik was ook ontwetend de eerste keer. Dus mijn tip is, verbreedt je kennis en wees heel duidelijk in wat jij wilt en hoe jij je ideale boobies graag zou zien. Heel goed ook dat je op meerdere consulten gaat. Voor mij was er geen twijfel mogelijk over Nio, aangezien hij meiden die ik ken al van prachtige borsten heeft voorzien. En nu na mijn tweede operatie (eerste keer bij iemand anders) ook zeer tevreden met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door Hay winters in de jan van gooyen kliniek.

Ik ben zeer tevreden over hem. Ik had twee ongelijke borsten en hij heeft ze nagenoeg symmetrisch gemaakt.

Hij kijkt echt naar welk volume er bij je lichaam past en aan de hand van hoeveel weefsel je hebt of het voor acht de spier of dual plane wordt (half onder de borstspier)

Je kunt in mijn galerij het resultaat bekijken

Heel veel plezier in je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Nou, m'n topic kan aangepast!

Net bij dr. Nio geweest in het Slaz.

Inderdaad een aardige man zeg.

Hubbie en ik vonden 400 allebei wel flink en 325 op zich ok.

Toch afgegaan op wat ik hier veel heb gelezen voor de 400 gegaan, Eurosillicone 85% gevuld, op de spier.

22 januari 2015 wordt de datum!

Anesthesie meteen langs geweest, dus het aftellen gaat beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marlies,

Jij bent inderdaad een van de weinigen die ik hier lees en die voor de spier heeft gekregen bij haar.

Buiten het feit dat ik over dr.Nio veel goeds had gelezen, speelt het prijskaartje voor mij ook een rol, in het Slaz betaal ik 3100 euro en de Velthuis is 1100-1500 euro duurder volgens de prijslijst.

Super dat je in ieder geval happy bent met het resultaat, dat moet ik natuurlijk nog bezien.

Ik krijg er wel even kriebels van dat ik nu de knoop heb doorgehakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, even van me afschrijven.

Ik heb gelukkig de afgelopen tijd gelezen dat het erbij hoort, maar heb echt even een dipje!

Nu ik de datum heb gepland, wordt het ineens echt, gaat er zoveel door m'n hoofd heen.

Wil ik dit echt? Vind ik het echt nodig? Zou het wel positief bijdragen aan mijn zelfbeeld?

Moet ik wel zo veel geld aan mezelf uit willen geven?

En dan daarnaast zit ik ook met mijn ouders in mijn maag...ik lees hier verhalen dat ik denk, ja ik ga het dus ook gewoon vertellen, dan slaat ineens de twijfel weer toe, sommige vriendinnen zeggen dat ik het beter wel pas achteraf ga vertellen omdat ze zullen proberen me te weerhouden....

En alles bij elkaar denk ik dan, wat haal ik mezelf op me hals?

En dat voor de vroege maandagochtend, sorry meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oow...komt goed hoor lieve Spekkie...en dat twijfelen hoort er idd gewoon bij...heb ik ook gehad...

Maar je wil dit en je gaat dit echt doen!!!

Laat je door niemand tegen houden hoor,als je je beter gaat voelen door een bv moet je er gewoon echt voor gaan,je moet het jezelf gunnen...denk maar eens aan hoe trots je zal zijn als je je nieuwe tweeling gaat hebben!!

En hoe zelfzeker je je zal voelen dan...

En van je ouders...gewoon vertellen...er valt een hele last van je schouders als je de steun van je ouders hebt,geloof me...:-)

Effe door de zure appel bijten...

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.