Ga naar inhoud

Spekkie : 22 januari 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Pffff, even van me afschrijven.

Ik heb gelukkig de afgelopen tijd gelezen dat het erbij hoort, maar heb echt even een dipje!

Nu ik de datum heb gepland, wordt het ineens echt, gaat er zoveel door m'n hoofd heen.

Wil ik dit echt? Vind ik het echt nodig? Zou het wel positief bijdragen aan mijn zelfbeeld?

Moet ik wel zo veel geld aan mezelf uit willen geven?

En dan daarnaast zit ik ook met mijn ouders in mijn maag...ik lees hier verhalen dat ik denk, ja ik ga het dus ook gewoon vertellen, dan slaat ineens de twijfel weer toe, sommige vriendinnen zeggen dat ik het beter wel pas achteraf ga vertellen omdat ze zullen proberen me te weerhouden....

En alles bij elkaar denk ik dan, wat haal ik mezelf op me hals?

En dat voor de vroege maandagochtend, sorry meiden!

Helemaal eens met Barb !

Meis jou verhaal is zo herkenbaar , die twijfels ... Gek word je ervan ..

Het is jou keuze en beslissing ga daar voor !

Succes ! En vertrouw op je zelf !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Je doet dit juist om de allerbeste reden die er is..je doet het voor JEZELF.

Juist voor jou. Jij.je ik.

Jij bent de persoon die ermee leven moet. Niet je omgeving.

En het wel of niet het geld aan jezelf uit te geven.ik herken dat. Als moeder van 3, doe ik nooit iets voor mezelf. Maar weet je, soms moet je juist! Dit is letterlijk levensveranderend. Het geeft je iets nieuws iets waar je innerlijke blijdschap van krijgt.

Ik zag dat je naar Nio gaat. Hij is heel eerlijk en hij zal goed bij je passen.

Knuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg er nu ineens zo'n zin in als ik al die mooie Nio boobs jullie zie.......nog ff geduld :-)

Hoi Meis

De maanden vliegen zo voorbij hoor en trouwens gaat (Moeder) ook op 22 januari bij Dr.Nio maar dan voor een wissel.

Kunnen jullie elkaar steunen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nio is gewoon goed én eerlijk, dat zijn veel pc niet, die praten in hun eigen straatje,iTS all About The money...

Je zit goed bij hem en niet weer gaan twijfelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bij Nio zit je goed, erg veel mooie dingen gezien van hem.

En de twijfels herken ik wel hoor, had ik de eerste keer ook.

Helaas bij mij dan niet goed gegaan maar spijt heb ik niet, ja dat ik daar ben geopereerd.

Nu dan nog een keer een bak geld uitgeven maar ik weet dat het de moeite waard zal zijn.

Dat is voor jou ook zo en probeer dat in je achterhoofd te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bij Nio zit je goed, erg veel mooie dingen gezien van hem.

En de twijfels herken ik wel hoor, had ik de eerste keer ook.

Helaas bij mij dan niet goed gegaan maar spijt heb ik niet, ja dat ik daar ben geopereerd.

Nu dan nog een keer een bak geld uitgeven maar ik weet dat het de moeite waard zal zijn.

Dat is voor jou ook zo en probeer dat in je achterhoofd te houden.

Thnx JaneDo!

Maar hoe zit dat nou bij jou? Ga je wel nog iets ondernemen richting kliniek? Er is toch overduidelijk vastgesteld dat t gedraaid zit....daar kunnen ze zich toch niet uit lullen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zodra ik hersteld ben ga ik er verder mee aan de slag, ik wil Nio vragen om op papier te zetten hoe hij mijn prothese aantreft in mijn linkerborst.

Hopelijk heb ik dan wat meer om hun om de oren te slaan.

Maar ze proberen zich aan alle kanten eruit te lullen dus heb er een hard hoofd in.

Maar ze zijn nog niet van mij af en in uiterste geval zet ik mijn ervaringen op oa hun facebook pagina etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien kan nio foto's maken? En je kan de prothesen meekrijgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vanmiddag nog een keertje geweest en besloten om er toch nog íets bij te doen. Ik had voorbeeld mee van L-girl en een ander foto met iets kleinere en met 450 kom ik daar ongeveer tussenin, dus prima!

Vanaf nu geen getwijfel meer! Nog ruim 4 weken, dan is het zo ver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah wat zei ie van m'n boobs?

alles nu door gesproken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O zo druk was het? Nou jammer, was wel ff benieuwd ;)

Maar gaat goed komen, je kent de resultaten van hem ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.