Ga naar inhoud

Babbelaar : 23 maart '10 : Dr Laban : Bergmankliniek


Gast babbelaar

Aanbevolen berichten

In België (Beaucare) betaal je beduidend minder dan in NL. Zeker de BWC. Ik betaald € 2450,00 voor de BV en € 3250,00 voor de BWC.

Bij Boerhave ben ik wel een stuk duurder uit, als ik het daar laat doen. € 3000,00 voor de BV en € 4150,00 voor de BWC (maar die rpijzen heb ik van de site, zaterdag pas consult daar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Inderdaad, wat een prijsverschil seg!

Ik ga het in België laten doen dus hang ook rond die prijs, wel spijtig dat het zo veel centjes zijn. Maar het zal het waard zijn hoop ik. Kijk al uit naar de bikini

Wat is er bij jou gezegd van pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn consult was heel kort; 10 minuten ongeveer. Er is niet over de napijn gesproken. Maar ik haal veel van het internet af. Ik ben niet zo bang voor pijn; ik hoop wel dat ik me na 2 weken weer goed genoeg voel om (administratief) werk te doen. Daar maak ik me nog wel wat druk om. Ik bedoel: het zijn wel twéé operaties tegelijk!!! En daarbij moet ik ook nog stoppen met roken van mezelf, wat tot nu toe niet echt lukt. Ik ben echt bang dat ik door het roken complicaties krijg. Ben wel flink gaan minderen (rook er nu +/- 6 per dag).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

haai....

jah ik heb 7 weken vrij.

ik heb erg lichamelijk zwaar werk..dus ik kan gewoon pas na 6 weken aan de slag.

daarna hebben mn kinderen 1 week vakantie..dus heb ik die erachteraan geplakt!

vandaar 7 weken...

maar ik zie er als een berg tegen op!

zo lang!!!

maar de arts vertelde me dat ik echt niet eerder aan de slag moet gaan!!!

dus ik zing ze wel uit..

laat het lekkere weer maar komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga binnenkort terug naar de chirurg ben benieuwd hoeveel hij mij gaat zeggen dat ik nodig heb. Gelukkig ben ik wel student dan heb ik heel die problemen met vrij nemen niet.

Maar zeven weken rust is wel lekker, ben je geheel hersteld om terug te beginnen.

Ik maak me ook druk om de pijn, als je hier soms leest hoe hard mensen afzien van een borstvergroting... dan denk ik wat is het met een borstlift en een bwc extra

En prinsesje stopen met roken zal je zeker lukken! Denk gewoon aan het sneller genezen op zich en met het geld dat je bespaard kan je zoveel nieuwe en leuke kleding kopen v :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

kom he...stoppen met roken.

tris mij ook gelukt...nou ik ben echt een verslaafde ......was~~~~!haha..

doe het voor je herstel~!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog je laaste 2daagjes babelaar

jeetje,wat zul je zenuwachtig zijn,begrijpelijk

toch knap van je,deze zet die je gezet hebt.

en dat prijzenverschil,jee wat ligt dat ver uit elkaar

nu wist ik al dat het in NL onderling al een prijzenverschil is,maar met belgie samen nog groter merk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge, ik ben jaloers Babbelaar! Nog maar twee! Spannend wel hoor! Maar komt helemaal goed!

Over dat elektrische bed enzo: ik heb 3 jaar geleden een keizersnee gehad, wat wel enigszins vergelijkbaar is met de wond van een bwc (lijkt me). Ik had in het ziekenhuis héél veel baat bij zo'n driehoek boven je bed, om je aan om te trekken. Na een dikke week ongeveer kon ik met wat pijn zonder dat ding uit bed komen (thuis).

Ik zit er dus ineens aan te denken, misschien wel handig iets dergelijks boven je bed te hangen! Maar hoe.. :142:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

nou ik ben nog vrij relax!

ik denk elke keer dat t morgen is...maar nog 2 nachtjes wachten...haha

t schiet in iedergeval op!

groetjes babbelaa@R

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

nou ...nog 1 nachtje slapen...

ik ben tot nu toe...de rustheid zelfe :75: knap he!

mss dat ik morgen ochtend...op ben van de zenuwen!

maargoed dat zie ik wel...

groetjes van babbelaar...met een kleine cup en een blubberbuik!!!

unt moarn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey babbelaar,

Veel succes voor straks, is niet van de poes wat je zult ondergaan maar is dubbel en dik de moeite waard. Een goed herstel ook toegewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast babbelaar

kort berichtje...

het gaat goed hoor 280 cc erin!

buikie is prachtig!

t valt allemaal wel mee.

sra nu wel bol van t vocht en lig met drains...

maar ik had echt erger verwacht!

t ziet er mooi uit hoor,wat ik gisteren heb gezien!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey babbeltje

lekker dat het achter de rug is! alvast gefeliciteerd met je nieuwe lijf, ik hoop dat je er heel blij mee zult zijn

herstel ze!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.