Ga naar inhoud

Lea87 : 30 juni 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben bang, want ik vind dat het een beetje op die 'dubble bubble' lijkt.. :-/

hey meid

Bel gewoon verdonck op zijn gsm nr, die stoor je daar niet bij hoor

weet niet of het erg is

maar dan ben je in ieder geval zeker!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gebeld en hij zei dat het wss door de verteerbare hechtingen komt en het wel zal wegtrekken.. Ik mocht langskomen vrijdag als ik me daar beter zou bij voelen.. Ik zou echt vrij moeten nemen daar voor.. Dus stelde hij voor om foto's door te sturen en dan zal hij me terug bellen.. Dat heb ik gedaan..

Ik maak me vast zorgen om niets..

Het ziet er gewoon raar uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gebeld en hij zei dat het wss door de verteerbare hechtingen komt en het wel zal wegtrekken.. Ik mocht langskomen vrijdag als ik me daar beter zou bij voelen.. Ik zou echt vrij moeten nemen daar voor.. Dus stelde hij voor om foto's door te sturen en dan zal hij me terug bellen.. Dat heb ik gedaan..

Ik maak me vast zorgen om niets..

Het ziet er gewoon raar uit..

en Lea nog nieuws of ga je vrijdag langs?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft me vandaag gebeld en gerustgesteld dat het niets is.. Hij zei ook dat de band mijn borsten op hun plaats moet houden en dus niet naar beneden drukken.. Er mag zelfs geen echte druk op staan.. Tegen mij zei de verpleegster 'zo strak als je kan verdragen' ... Dat is toch niet hetzelfde? Of ligt dat aan mij? :-)

Hij zei dat ik altijd mag bellen met vragen of langskomen.. Ik vind hem echt wel erg 'charming' :-D Hij neemt echt de tijd om je gerust te stellen.. Ik ben fan :-)

Mijn borsten staan nog steeds wel ongelijk, maar dat trekt nog wel bij.. De harde stukken komen dus door mijn littekens en zullen de komende week nog wel erg veel verbeteren.. Ik mag smeren als de korstjes helemaal weg zijn en dat zou ook al veel moeten helpen.. Nu had ik wel begrepen dat ik mijn sportbh en martelband zes weken moest dragen, ik dacht dus tot week 6.. Blijkt dat het na het verband nog 6 weken moet.. Dus tot week 8! Boe! Zo streng!! :-D en dan met die hitte! Maar ja, beter te streng dan te laks he.. Hoe gaat het met jullie hier?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn voor je Lea!

Ik ben ook fan!

Ja, tegen mij had hij idd ook gezegd, 2 weken verband en dan nog 6 weken sport bh en martelband, pfff, maar idd beter te streng dan te makkelijk!

Weet je wanneer die korstjes ongeveer weggaan? Dan mag je ook weer douchen zeker?

Wil je ook foto's plaatsen? Ben stiekem wel heeel erg benieuwd!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dan! Ze staan er op.. Wel veel werk om de bestanden klein genoeg te maken met de iPhone :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH fijn Lea, ja hij is wel echt streng maar ook goed, yep in totaal 8 weken die martelband maar ja het zal zeker zijn nut hebben!!

en ja hij mag niet te strak gedragen worden, gewoon om alles mooi op zijn plaats te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lea fijn dat t goed voelt, afwachten dus.... En tja charming is ie wel! Ik heb je als vriendje toegevoegd...maar kzie niets;)

Ka je t makkelijk uitleggen hoe je het doet met de phone? Ik snap er geen snars van en wilde een voor foto plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens zin om écht uit te slapen.. Zo wakker worden in mijn bed en gewoon weer in slaap vallen :-) 's morgens zijn ze echt erg stijf.. En ze zijn dan ook meer gespannen, ik voel dan meer druk.. Dus als ik wakker word voel ik ze echt en dan moet ik opstaan :(

Maar het is natuurlijk al veeeeeeel beter dan in het begin.. Die band is wel echt niet gezellig met dit weer.. Ik raad dan ook aan voor de meisjes die dat kunnen: laat het in de winter doen!! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die band is echt een ramp met dit weer he lea..!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren middag een middagje overgeslagen heb met de band.....

heb m verder echt 24/7 aangehad tot nu toe, maar werd me gewoon even te veel met dit vieze plak weer.

en om je eerlijk te zeggen.. wat een verlossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, ik heb hem thuis ook al eens uitgedaan.. Maar dat voelt toch wel raar :-/

Mijn vriend zei dat ik op mijn zij lag deze nacht en ik word ook veel lager wakker dan ik ga slapen.. Volgens mij woel ik echt veel.. Mss daarom dat ik zo stijf wakker word? Hebben jullie dat ook 's ochtends?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, Die band is vreselijk met dit weer, af en toe doe ik hem ook af, soms zelfs ook mijn bh, gewoon ff luchten haha.

Slapen gaat bij mij ook al stukken beter, maar dat echt lang doorslapen kijk ik ook erg naar uit! En douchen, bah, voel me steeds zo vies met dit weer!!!!!

Winter is idd een betere tijd, maar ja... Al met al ben ik BLIJ!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag drie weken PO! Hoera! Ik tel af naar de dag dat ik die rotte sportbh en &@"~>band mag uit doen! Maar ik ben vooral die constante 'druk' beu.. Ik voel mijn borsten echt nog heel de tijd.. Niet dat ik echt veel pijn heb.. Maar ik voel ze echt de hele tijd.. Ik heb dat toch wel onderschat..

Maar komt goed.. :-) nog vijf weken..

Hoe gaat het met de andere dames hier?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lea 3 weken alweer time flies! Duurt erg lang ja!

Ik wordt 1 sept geholpen, weer is dan alweer wat minder denk ik.

Lijkt me idd. Verschrikkelijk in deze hitte, maar vandaag was t hier vooral erg regenachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lea 3 weken alweer time flies! Duurt erg lang ja!

Ik wordt 1 sept geholpen, weer is dan alweer wat minder denk ik.

Lijkt me idd. Verschrikkelijk in deze hitte, maar vandaag was t hier vooral erg regenachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.