Ga naar inhoud

Lea87 : 30 juni 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Ja, de ibuprofen nam ik al eerder voor spierpijn. Misschien dat ik daar aan gewend geraakt was.

Na een 11 tal dagen heb ik uiteindelijk het verband er af gedaan.
Ik schrok me rot! Zo groot, het was echt niet wat ik er van verwacht had.

Ik heb een paar dagen spijt gehad, omdat ik ze echt niet bij mij vond passen. Ik moest er aan wennen.

Uiteindelijk zag ik wel in dat ze enerzijds nog moesten zakken en en anderzijds nog heel opgezwollen waren.

Je kan dit op mijn foto's zien. Ik vind dat je heel veel verschil ziet tussen de verschillende weken.

Ik vind ze nu nog helemaal anders dan de laatste foto die ik gepost heb en nu zijn ze echt perfect!

Dus ja, ik heb er echt aan moeten wennen en dit heeft wel even geduurd.

Na de operatie wil je zo snel mogelijk resultaat zien, maar na een halfjaar kan je pas het echte resultaat zien denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik moest ook wennen!! 1 borst was enorm gezwollen en de andere niet, ik dacht 'komt dit ooit goed?!' Maar vandaag 3 weken po, en ja!! Langzaam gaan ze bij me horen. Ik keek pas een voor-foto en ik ben nu zooooo blij!! Wat was ik ongelukkig met mijn borsten zoals ze waren. Langzaam worden de borsten gelijk en ben er inmiddels trots op! Komt bij jou ook goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de foto's van jullie mooi! Ik ga het gewoon raar vinden als ik het bij mezelf zie.. Maar ik ben blij dat ik al weet dat het niet abnormaal is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht geprobeerd om wat platter te slapen, maar dat ging toch niet goed, om 12 wakker geworden van de pijn.. Had wel een pijnstiller ingenomen voor ik ging slapen.. Heb daarna nog tot vijf geslapen en op de bank daarna ook.. Dus voel me uitgerust, de meeste pijn heb ik als ik juist wakker word.. Gisteren en vandaag geen pijnstillers in de dag.. Enkel nog de ontstekingsremmer, want je moet heel het doosje uitnemen.. Mijn maag is iets beter, ik eet rijstekoeken en soep.. Ik drink nog steeds liters thee.. Het vocht in mijn buik is ook beter.. Het gaat de goede kant op!

De dochter van mijn vriend mag het niet weten, of nog niet.. Zij komt volgend weekend. Ik heb gisteren met de wellnesskliniek gebeld en ik mag vrijdag mijn band eraf halen en een sportbh aandoen, die maandag (14de) gaat mijn huisarts de draadjes eruithalen en dinsdag terug naar het werk..

Ik ben echt zenuwachtig om ze te 'bevrijden' :-D

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lea,

Toch al fijn te horen dat je al iets beter kan slapen, ik kon ook maar max 5 uurtjes slapen hoor, dan stond ik terug op, nam ik een dafalgan bruis tablet en probeerde ik terug te gaan slapen

de ontstekingsremmers heb ik niet volledig uitgenomen, eten gaat al veel beter :-D

heb je dan niet met Verdonck zelf gesproken? Als je het verband kan omhouden zeker doen hoor, maar het kon geen kwaad

ben ook wel benieuwd naar jouw resultaat eigenlijk

hoe groot en slank ben jij?

ik had ook een aatje plus nu 330cc hihi

oh spannend he meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lea goed om te horen dat het de betere kant op gaat. Spannend om ze dan ook echt te mogen gaan bewonderen!

Hier ook een dochter waarvan ik niet weet of en hoe ik het moet gaan vertellen, want een " geheim" bewaren is ook weer wat. Heb echter geen zin dat het het hele schoolplein rondt gaat...en geheimen waren is voor een kindje van 8 denk ik een hele zware verantwoordelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bhtje: nee, niet met hemzelf, maar de dame zei dat die dag de draadjes er in principe al uit mogen, dus de band mag dan zoiezo uit..

@watermannetje: zijn dochter is 14, en soms druk en speels.. Vooral met mij, dan doen we gek in de zetel.. Nu mag dat niet, maar dan moet ik wel een rede geven.. Ik denk dat we het beter vertellen ipv een excuus te verzinnen en dat ze dan achteraf de waarheid ontdekt..

Een dertienjarige haar reactie is helaas niet goed in te schatten, zeker in het begin van de pubertijd.. :-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Watermannetje,

ik heb mijn kinderen verteld dat ik "nieuwe borsten" krijg. ze zijn 10 en 6.

Nu vraag ik me idd af of het niet het hele schoolplein over gaat? Nog helemaal niet bij stil gestaan!!!

Er zijn verder wel veel mensen op de hoogte, maar dat al die kinderen en moeders over me gaan praten is ook niet de bedoeling!!!

Heb de kids net gevraagd en hebben het gelukkig nog aan niemand verteld.

Hun redenen dat ze er niet over praten op school:

"Niet belangrijk" en "anders gaan ze misschien over me praten en lachen ze me uit!"

Hoef me dus ook geen zorgen te maken gelukkig.

Denk dus dat als je het verteld aan jullie dochter dat het wel mee zal vallen en het ook gek zal vinden om er met anderen over te praten. Nou heb ik wel 2 jongens,dat scheelt misschien nog.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lea!

Fijn dat het de goede kant op gaat en dat je wat beter kan slapen!

Ik denk ook dat je het aan zijn dochter moet vertellen. Eerlijkheid duurt het langst en ze is ook niet gek!

In de pubertijd is het idd moeilijk inschatten hoe ze zal reageren. Maar aan de andere kant zijn ze in die fase ook wel heel gevoelig en als je open over je gevoel bent dan denk ik dat het wel goed uit zal pakken.

Scheelt ook of je vaker met haar serieuzere gesprekjes hebt...

Succes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we hebben wel een hele goede band met elkaar.. Dus dat scheelt.. Ze beziet me meer als een vriendin.. Ach, ik voel het volgende week wel aan..

Thx meiden

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! Ik heb vandaag van 11 tot 5 doorgeslapen! Hoera!! Daarna nog van 7 tot 9 op de bank! Zalig!

Mijn maag is beter nu, nog niet genezen, maar wel beter..

Het blauw verband begint me wel echt te storen.. De constante druk ben ik wel gewoon, maar mijn huid jeukt verschrikkelijk en ik voel me gewoon vies..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lea,

Tof he zo een beetje kunnen doorslapen, doet goed :)

ik slaap nu gemakkelijk 7 tot zelfs 8 uren :-) en nog steeds op mijn rug, had nooit kunnen denken dat dit me zou lukken

slaap wel nog steeds met drie hoofdkussens haha

wat ben ik blij dat ik af en toe die sportbh kan uit doen op me op te frissen, gisteren zelfs eventjes "nude" rondgewandeld in huis, zalig, maar was wel blij toen ik erna terug de ordersteuning had vd bh en martelband ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi...

wat fijn dat je eindelijk je boobies hebt!!

fijn he....en die vervelende eerste weken ben je sneller vergeten dan je denkt...

maar ik zie dat je ibubrufen slikt!?!

vreemd, want bij mijn kliniek werden deze vooral afgeraden omdat deze bloedverdunnend werken..niet handig dus..

zelf heb ik pijnstilling gekregen waar ik 17 euro voor 10 stuks heb betaald..echt super duur, maar ibubrufen mocht ik echt niet nemen!

raar dat bij elke kliniek ze wat anders zeggen..

ik weet wel dat ibubrufen erge maagklachten kunnen veroorzaken, dus het beste is om een maagbescherming erbij in te nemen, das wel echt belangrijk, vooral als je al last hebt!

Ik heb mijn kids van 2 en 4 wel gewoon verteld wat er aan de hand is...ze zijn misschien nog jong, maar kan ze niet tillen, kan niet stoeien en ze zien me ook vaker naakt en ga dan er niet om liegen..verder weet ook gewoon mijn hele omgeving van mijn borstvergroting en schaam me daar geen moment voor!

het interesseert me helemaal niks wat anderen denken of vinden....als ik maar tieten heb...hihihi

veel succes met je herstel, nog even en dan weet je niet beter dan dat je nieuwe boobies helemaal bij je horen, zonder pijn of wat dan ook...het gaat sneller dan je denkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel sjattie!

Gisteren ben ik met mijn vriend mee naar de winkel geweest, dat ging, maar tegen het einde (40min rondwandelen) toch wel tijd om weer op de bank te liggen..

Ik heb de afwasmachine vandaag uitgeladen (rustig aan, bordje per bordje) en ik heb een wasje gedraaid (wederom rustig aan, shirtje per shirtje)

Ik ben deze avond bij vrienden geweest, wel veel daar op de bank gezeten..

Ik ben echt blij dat ik al wat meer kan..

Als je zo wat kan doen, dan slaap je ook beter, eet je beter, enz.. Heb nu echt het gevoel dat de ergste dagen voorbij zijn.. Elke dag een beetje beter..

Ik ga nog niets kopen, maar ik ben al wel aan het rondneuzen voor lingerie.. Hihi! Joepie!!

Nog 6 dagen en dan mag dat &&@"'$¥^# verband eraf!! Jeuh!!! Freedom for the boobies!! :-D en dan terug de sportbh in! Haha :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje lea, dat klinkt goed zeg! Fijn dat het slapen alweer wat beter gaat en je weer wat rustig aan kan doen. Je weet zelf wanneer het beste is om het te vertellen....hoor graag de reactie;)

Sjattie, ja terecht trots mag je ook zijn.

Vlietje hahahahaaaa dat is t eerste waar ik aan dacht. Als mensen er naar vragen zal ik er niet geheimzinnig over doen,( collegas en intimi mogen het gewoon weten) maar heb weinig zin als ik op te schoolplein loop dat alle kids mijn kant op staren. 8 /9 jaar zijn ze wel echt met man/vrouw bezig, tenmiste die van mij....al begrijpt ze nog niet alles gelukkig. We hebben een kleine school, woon 1straat er vanaf, kdv. Zit aan school dus is beetje ons kent ons.

Maar ja ik zie tegen die tijd wel hoe het vorm te geven. Ouders van school zijn ook " vrienden" geworden en hun kids gaan het zeker ook opvallen ( die hadden wel eens de opmerking gemaakt waarom ik kleine en hun moeder grote had, oei veel te eerlijk die kids)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lea wat fijn voor je! Het ergste is nu achter de rug!
Mag jou verband er vrijdag al af? Dan ben je 11 dagen PO toch?

Heerlijk dat je weer wat dingen kan doen, kan me voorstellen dat alles dan meteen beter gaat!
Nog wel aan de pijnstillers?
Lijkt me zo moeilijk om geduld te hebben tot je ze eindelijk kan bewonderen!

Tja Watermannetje, dan ligt het bij jou idd anders. Als er al zulke opmerkingen werden gemaakt (idd veel te eerlijk... :6: ) dan kan je er straks idd vanuit gaan dat het wel op gaat vallen voor ze, kleine school en ons ken ons werkt in dit geval ook niet in je voordeel.

Het komt vast goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het mag er dan al af.. Ik tel af :-) ik wil ze zien en eens met eens washandje me wat proper maken :-) ik voel me vuil..

Ik heb de eerste drie dagen de pijnstillers maximaal genomen (ook snachts)

Daarna enkel voor het slapen gaan, dat doe ik nu nog preventief.. Die ontstekingsremmers hebben ook een pijnstillende functie en dat doosje moet je helemaal uitnemen.. Na vandaag is dat nog twee dagen denk ik..

Het gaat qua pijn echt stukken beter, ik kan al veel kleine dingen terug doen, uit bed geraken enzo is al veel beter, maar ik voel alles nog.. Ik ben blij dat ik nog een week thuis kan blijven..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden! Kleine update: gisteren voelde mijn rechterwonde een beetje raar, heb het verband wat kunnen opheffen en ik voelde vocht onder de plakker uitkomen.. Er zat ook wat bloed in het compres.. Wel doorzichtig vocht, geen etter of pus.. Dus ik heb deze ochtend met de kliniek gebeld en ik mocht mijn plakker laten verversen door mijn huisarts want het is wss gewoon wondvocht (niets erg, gewoon witte bloedcellen he) En ik mocht gelijk het verband er af laten, want dat begon af te zakken..

Mijn huisarts zei datie al een aantal borstvergrotingen had gezien, maar dat de mijne wel heel erg mooi waren gedaan.. Hij zei ook dat ik heel goed aan het genezen ben, wat wijst op gezond zijn.. Hoera! Het vocht was gewoon wondvocht, heel normaal zei hij..

Ik ben meteen een sportbh gaan kopen..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lea87

Jippie de pippie!!!! even paniek en wat vind jezelf van het resultaat

ben nu ook wel benieuwd want we hebben uiteindelijk ongeveer dezelfde maten en dezelfde behandeling gekregen ;-)

CU SOON

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.