Ga naar inhoud

Lea87 : 30 juni 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Na heel lang twijfelen (ik heb hier al vier jaar een profiel) en jullie verhalen mee te lezen, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt bij de wellnesskliniek in Genk.. Ik ben 27 jaar en de niet erg trotse eigenares van een A-cupje.. Nu ik richting de dertig jaar ga, vond ik het toch eens tijd om een definitieve beslissing te nemen in mijn eeuwige twijfel.. Ik vind het allemaal heel erg spannend! Ik ben 1m65 en weeg 53kg.. Ik zou graag een C hebben, maar dat zal ik nog bespreken met de pc.. Eerst ga ik me nog 2 weken ontspannen in Italië (en daar hopelijk voor de laatste keer rondlopen in mijn kleine bikini's) :-D

Ik wil hier nog aan toevoegen dat ik het forum hier echt top vind en jullie bedanken voor al jullie verhalen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Lea, welkom hier, en fijn dat je nu de knoop hebt doorgehakt

heerlijk nog eerst even op vakantie, zou ik zeker van gaan genieten :beach:

wel is het altijd verstandig om een aantal consulten te plannen bij verschillende pc's, zodat je kan vergelijken en bepalen waar jij je het prettigst voelt

prettige vakantie en succes op je consult

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Het is inderdaad verstandig om meerdere pc's te spreken om goed je opties te bekijken.

Wanneer is je consult? Het is altijd spannend zo'n eerste consult :D

Heel veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo!

Bedankt voor jullie reacties! Ik was van plan om nog meerdere consulten te plannen, maar ik heb dan toch voor dr.Verdonck gekozen. Hij gaf me een heel erg goed gevoel en ik heb meteen mijn operatie gepland op 30juni.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin nu wel heel erg zenuwachtig te worden.. Ik word er 's nachts zelfs wakker van.. Hij heeft me ook gevraagd om niet meer te roken, dat doe ik ook, maar dat helpt niet zo voor de stress :-D ik kijk al uit naar gewoon weer thuis te zijn na de operatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, ja snap het helemaal!
En dat stoppen met roken helpt niet echt voor de stress nee :unsure:

Ik ben nu 3 dagen gestopt, als tussen oplossing aan de elektrische sigaret om het iets makkelijker te maken.

Maar ook daar wil ik volgende week vanaf zijn! Moeilijk moeilijk!

Hoe lang ben jij al gestopt? Hoeveel rookte je? en hou je het een beetje vol?

Na dit weekend nog maar een weekje voor jou! Spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rookte een pakjes per dag en ben sinds vorige dinsdag gestopt

Hoe dichter de datum van de operatie, hoe moeilijker.. :-D

Ik droom ook enkel nog over mijn borsten nu! Haha! Mijn vriendje ziet echt af met mij nu.. Ik heb van die extreme moodswings (ik schommel van 'hoera! Ik ga het doen!' naar 'oh nee! Ik ga het echt doen!' )Hahaha!! Ik ga echt blij zijn als het volgende week maandagavond is en ik lig te creperen op de zetel.. Geduld is niet mijn sterkste kant..

Lukt het bij jou wat met de stress? Ik lees me ook helemaal suf over hoe ik me best voorbereid op het herstel enzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik jullie dames op de hoogte kan houden van mijn ervaringen

mijn operatie werd vorige vrijdag uitgevoerd door verdock

ben wel blij maar heb het onderschat

heb vreselijke pijn

hopelijk morgen beter

kan wel dingen doen hoor , gisteren bbqtje al geweest wel als eerste naar huis vertrokken

helemaal onder de pijnstillers

tot hoors

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BHtje! Ik krijg ook 300cc.. Hoe groot ben je en hoeveel weeg je (als ik dat mag vragen)

Toch al wel oké dat je buiten kon gisteren? Ik had me al voorgenomen dat ik een week op de zetel moest.. Ik heb al een voorraad films, series en boeken ingeslagen.. Gelukkig heb ik een lief vriendje dat verpleger wil spelen.. Hij heeft ook de eerste dagen vrij genomen..

Ik heb vooral schrik voor het slapen.. Lukt dat wat bij jou?

Het wordt vast beter vanaf nu? Veel succes nog en tot hoors!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gefeliciteerd BHtje met je nieuwe boobs!

Ben je er wel blij mee? Of overheerst de tegenslag van het herstel?

Had je je er niet goed op voorbereid, of heb je gewoon pech dat het niet zo voorspoedig gaat?

@Lea, Ik ben ook al aardig aan het stressen! Ik lees ook erg veel, af en toe vergeet ik me met andere dingen bezig moet houden die ook gewoon doorgaan haha.

Ik kan ook niet wachten, maar af en toe denk ik ook Helllpp als alles maar goed mag gaan...

Ben best bang voor complicaties!

Ik rookte ook een pakje, en vind dat ik aan mezelf verplicht ben om te stoppen, maar juist nu is eigenlijk niet het goeie moment... zucht.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb vooral schrik voor die kapselvorming.. De kans is klein he, maar het moet jij maar net zijn he..

Ik kijk tegen de pijn op, maar dat gaat weer over. Daar kan je doorbijten, maar als je tien jaar complexen hebt over je borsten en dan mislukt de bv.. Dat is zwaar.. Mja, positief denken he! En luisteren naar de pc!

Voor mij lijkt alles ook even stil te staan en ik kan enkel maar over borsten praten (en kijken trouwens ook! Hahaha!!)

Een week lijkt kort, maar voor mij duren de dagen best lang :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thx meiden,

vooral teleurstellend omdat ik niet de kans gehad heb om ze (mijn boobies) te kunnen zien, ingetapet en dan kan je je er niets bij voorstellen, ze lijken zo klein.

hoge druk op mijn borstbeen

bewegen gaat beter en beter, het is nog steeds moeilijk om de zetel of bed uit te geraken maar lukt elke keer beter, toch

nog steeds met pijn

nu 3 dgn po, morgen naar de pc, ik heb vandaag gebeld en het dikke verband mag er vanaf, enkel het witte niet, mag wel nog niet onder de douche, ga straks wel een sportbh'tje kopen en mijn hopelijk mooie boobies bewonderen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je dan zo geen band om die je kan verstellen ipv een verband? Moet je terug naar PC om die eraf te laten halen? Of kies jij dat zelf? (ik zie het niet zo zitten om na drie dagen weer naar ginder te rijden..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht de band zelf losmaken en een sportbh gaan kopen maar heb toch een afspraak gemaakt de dag nadien voor een check up, alles was ok

moet de borstband wel nog blijven dragen,

vandaag 8dgn po, nog een weekje en mijn draadjes kunnen er uit en eindelijk douchen !!!! :-)

ivm draadjes, die zijn oplosbaar en je kan naar je huisarts gaan, dat is geen enkel probleem, maar ik heb toch een afspraak met verdonk gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het gevoel heb dat alles goed is, ga ik het door mijn huisarts laten doen.. Anders ga ik naar de kliniek.. Of als ik nog wat wil vragen ofzo..

Over 48uur heb ik ze.. Nu begint het wel heel erg dicht te komen.. Ik begin het nu wel heeeeel erg moeilijk te vinden om aan iets anders te denken.. Deze ochtend werd ik wakker om 7u: OMG!! Nog twee keer slapeuh!!!!!! :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet me om negen uur aanmelden :-)

Ik hoop ook dat ik wat kan slapen.. De vorige twee nachten wel goed kunnen slapen, maar vanaf het moment dat ik mijn ogen open doe, ben ik klaar wakker (al twee keer om 7u... In het weekend!!! :-D)

Maar het is wel positieve stress, na tien jaar eindelijk besloten en nu is het zo ver.. Ik ben er klaar voor! (Behalve voor de pijn wss.. :-/)

Gisteren heb ik als een ritueel al mijn bh's in een plastieken zak gestoken en afscheid genomen.. Hahaha!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hoeft je geen zorgen te maken, komt wel goed, goh al mijn bh's liggen nog in mijn lade!!! daar zou ik eens werk van moeten maken

heb wel al supér veel bloesjes etc opzij gezet voor eventueel te verkopen want ik kan ze niet meer aandoen!!

alles nieuw kopen :-)

terug sparen dus haha

veel succes meid, Verdonck doet dat goed dus .... nice boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op de laptop kan, zal ik een uitgebreid verslagje typen.. Het doet wel erg veel pijn nu :)

Alles is goed verlopen.. Ik heb me om 9 aangemeld en om 12 geopereerd en om half4 naar huis..

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.