Ga naar inhoud

cherryboob : 9 oktober 2014 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis : Schiedam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Je kan t proberen :-) ligt er ook aan welke arts je gaat hoor. De meeste plaatsen liever kleinere protheses. Ja ben na 8 dagen weer gaan werken. Ik werk in de psychiatrie, geen lichamelijk zwaar werk dus.

Wanneer krijg je je wissel?

Ah ok. Ik werk in psychiatrische instelling maar dan in de schoonmaak.

Ik wil liefst begin van t jaar kan ik lekker dichte kleren aan na de operatie. Maar als ik in een privékliniek moet gaan dan word het in mijn zomervakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hi ladies,

Ben op zoek naar ervaringen met kapselverwijderen. Ik heb na 10 mnd po bij 1 borst kapselvorming. Mn borst trekt rond en mn tepel gaat omhoog wijzen. Ik wil dit laten corrigeren maar mn pc zegt dat de kans op terugkoming 50% is. Ik vind het nu echt geen gezicht, en wat als t weer terug komt? Protheses verwijderen? Ik denk niet dat ik dat trek, heb niks van mezelf en er nu 700 cc in zitten.

Ik las dat ze het kapsel helemaal kunnen verwijderen of doorsnijden. Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn de protheses en het kapsel verwijderd; dat kan ik je absoluut niet aanraden. Ik moet nu 9 maanden wachten op hersteloperatie (heb as maandag afspraak bij dr. Nio in de hoop dat dat hij het sneller wil/kan doen).

Ik heb nog niet gehoord dat ze alleen het kapsel kunnen verwijderen, wel als de kapselvorming niet ernstig is een prothesewissel met kapselverwijdering, dan krijg je dus gewoon nieuwe protheses maar de hoge kans op kapselvorming blijft bestaan. Ik weet dat ook maar alles is beter dan zoals het nu is..

Ik denk dat ik dat risico moet nemen, wat ik begrijp valt kapselvorming minder op achter de spier (dat had ik al). Ik neem aan dat jouw pc heeft gezegd wat hem/haar het beste lijkt? Verwijdering of inderdaad doorsnijden, als de pc denkt dat dat nog voldoende is.

Veel succes en ik hoop voor jou dat ze tegelijk een wissel kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee water bedankt voor je reactie. Je hebt op dit moment dus helemaal geen protheses meer? Wat heftig lijkt me dat. Ik vraag me steeds af hoe dat eruit zal zien, maar dat is niet mooi dus? Ik denk in mijn geval theezakjes.

Mn pc had t over kapsel weghalen/doorsnijden en de prothese er weer in. Mn protheses zijn pas 10 mnd oud. Daarvoor had ik kleinere protheses.

Woensdag heb ik een afspraak staan bij hem. Hij zei dat t vergoed zou worden doir de verzekering. Dat hoop ik dan maar want heb nu niet de financiele middelen er voor :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cherryboob,

Gelukkig dat hij al zegt dat hij het kapsel kan weghalen en de prothese er weer in terug doen. Zitten ze bij al achter de spier? Want dan krijg je minder vervorming als ze weer hard gaan worden hoorde ik.

Bij mij is het echt erg, ik ben nu 3 weken po en kan er nog steeds niet naar kijken, ik heb zelf nog nooit zoiets lelijks gezien. Ik was door mij pc niet voorbereid hoe lelijk het kon worden en nam hem dat ook echt kwalijk. Ik hou het ook niet vol als ik zo nog bijna een jaar moet blijven, heb al protheses en een bijpassende bh gekocht mar hoop dat dr. Nio het eerder wil doen.

Fijn voor jou dat het lijkt mee te vallen bij je, ik zou je pc dan vertrouwen. Bij mij werd het vergoed zonder problemen, maar het was ook kapsel IV en pijn, ik neem aan dat jouw pc het wel goed zal hebben in gechat dat het bij jou ook wordt vergoed. Bij wie ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat erg voor je water. Ik hoop voor je dat nio het eerder kan doen. Ik kan begrijpen dat dit verschrikkelijk moet voelen. Wanneer heb je n afspraak? En wie was je vorige pc?

Mijn pc is dr lommen.

Ik hoop ook dat t niet weer terug komt. Het ziet er nu ook echt niet uit met 1 normale borst en de andere met een tepel die schuin omhoog kijkt. Ze zijn dual plane geplaatst trouwens. Hoe zaten ze bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag a.s. maandag naar dr. Nio.. dus erg veel spanning.. De naam van mijn vorige pc was dr. Blecourt.

Mocht het wel bij je terugkomen dan is het misschien minder lelijk dan dat het nu bij je is! Bij mij was het geheel achter de spier geplaatst. Laat nog eens horen wat je pc gaat zeggen, ik heb ook gelezen dat bij ernstige kans op kapselvorming ronde protheses beter zijn dan anatomische; maar dat zal jouw pc wel weten.

Ik laat je ook nog horen wat dr. Nio gaat zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh blecourt is de collega van lommen in t vlietlandziekenhuis. Waar ben je geopereerd?

Ik ga ook vragen of misschien helemaal onder de spier beter zal zijn of n kleinere prothese? Hij zei vorige x dat ik ook weinig bekleding heb....zelf geen tieten dus.

Ik ben benieuwd wat nio gaat zeggen maandag. Superaardige man in ieder geval, ben 1x bij hem geweest. Hopelijk kunnen er snel protheses bij je geplaatst worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Bergman kliniek geweest. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat als je het nu helemaal onder de spier wilt (in plaats van dual plane) je beide protheses zult moeten verwisselen, want ze moeten natuurlijk wel gelijk geplaatst zijn, denk ik.

Tot binnenkort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey babe...

Shit zeg,wat lees ik nu...kapselvorming?

Das wel het laatste wat je nog nodig had he...hopelijk weet Je pc een oplossing en moet je niet te lang wachten...

Klote zeg..ze waren zo mooi...

Valt het echt heel hard op en heb je er pijn aan?

Sterkte allesinds...

Liefs Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.