Ga naar inhoud

cherryboob : 9 oktober 2014 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis : Schiedam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Hartstikke fijn meid. Gefeliciteerd met je datum. Gaat echt al opschieten lekker aftellen! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastig he....ik heb sinds kort n pony geknipt. Zie je die rimpels ook niet meer :-) Ergens vind ik t belachelijk om zo met je uiterlijk bezig te zijn, maar toch kan ik t niet laten.Bij de jansenkliniek gebruiken ze siliconenolie....heb ze gelijk maar even gemailt! Nu ik toch weer geld over hou haha ;-)

Hoe gaat t met jou booby? Hoe voel je je nu onder alles?

Je bedoelt liposuctie booby?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lipofilling ;)

Als ik het goed zeg iig.. Dat gebruiken ze ook voor rimpels, je eigen vet.. Maar heel duur grapje !

Ow hou me ff op de hoogte van de Jansen kliniek ?? Ben wel benieuwd!

Het gaat goed met me :)

Geen pijn meer, alleen af en toe moe maar dat hoort er nou eenmaal bij na 2 operaties . Volgende week controle wond en dan hoop ik dat we een datum kunnen prikken voor de terugplaatsing van de prothese.

Verder stop ik een speciale vulling in me bh's , je ziet nauwelijks dat ik er 1 mis en draag gewoon t-shirt beha's ;)

Ik ben ook veeeeeelste veel bezig met mijn uiterlijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag had ik eigenlijk mn nio boobs gekregen. Gek idee zeg! Dan was ik nu onderweg geweest in mn eentje met de trein. Nu lig ik nog lekker in mn bed! Nog 6 dagen en ik krijg mn 700 cc van dr lommen. Gisteren gebeld door de anesthesist. Kan telefonisch als je binnen een jaar weer onder narcose gaat. Hij las dat ik vorige x veel heb gehad tegen de misselijkheid en of dat hielp? Ja zeker, zet t er maar weer op :-) Ik heb echt n kotsfobie! Daar kan ik me bijna nog drukker om maken dan de operatie zelf.

Misschien maar beter ook dat t vandaag niet de dag is. Ben mega ongesteld en last van mn buik en niet fit daardoor. Zelfs n beetje misselijk blegh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh zo herkenbaar. Niet dat ongesteldheid maar wel een beginnende griep! En ik zou morgen gaan en voel mij allesbehalve top. Moet weer zo zijn lijkt mij hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik hoop dat ook niet dat de griep door gaat zetten. Het is nog een beetje druk! Maar vandaag doe ik wel even rustig aan. Het weekend zal druk zijn mt workshops en dansen...dus ik moet! dan ook fit zijn..

En alles heeft een reden he? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag te horen gekregen dat ik me donderdag om 13.00 moet melden. Wat laat!! Vorige keer was t om half 8. Hoe kom ik de ochtend door haha!! Word nu al gek. Vannacht amper geslapen, ben zo benieuwd hoe t gaat worden!

Succes cherry! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.