Ga naar inhoud

cherryboob : 9 oktober 2014 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis : Schiedam


Aanbevolen berichten

Ooh arme jij!

Een dag vol honger en idd piekeren..

maar scheelt wel van dat wachten krijg je zo'n honger dat je niet meer aan tieten denkt maar aan vette big tasty's

Erg spannend!

Zal vast prachtig worden, ik ga je zeker volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Aaaaah vandaag is de dag meiden!!!! Half 1 komt mn vriendin me ophalen. 1 uur moet ik me melden! Tot die tijd ben ik alleen thuis.....hoe overleef ik het?! En ik heb honger haha. Zo ff op mn gemakje douchen en mn tas inpakken. Laat de 700cctjes maar komen!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx ladies....nog 2 uurtjes en dan word ik opgehaald. De minuten kruipen en ik heb trek in een boterham met chocopasta :-) Net en gedoucht en mn benen geschoren, dat leken wel cactussen! Kan je ze niet aan doen op de ok natuurlijk. Mn nieuwe zwart met witte stippjes hotpants broekje aan, nog ff mn haar fohnen en stylen en ik ben er klaar voor! Het is heel erg maar ik neem mn make up echt mee. Als ik bij ben moet er gelijk wat op....lijk wel een spook zonder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk dat ik nog wel n keertje wil afspreken. Maar ik ben zo moeilijk met mannen. Ik val toch vaak t meest op n beetje alternatieve jongens. Beetje rockabilly, tattoos. En t liefst moet hij vega zijn, lang en een baan hebben. Dit exemplaar ga ik dus nooit vinden. Dit was gewoon n normale jongen die elke dag vlees eet! Aaah! Maar ja, misschien moet ik t een kans geven want hij was best leuk!

Hij was wel siliconendeskundige want zn ex had ze ook. Vandaar dat hij t dus zag op mijn opgepushte foto.

klinkt super toch? Als jij u goed voelt bij die jongen, ervoor gaan! En het feit dat hij siliconeborsten al gewoon is, is ook al goed meegenomen vind ik! Hier bij ons zijn de mannen er zo geen voorstander van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meis! Ik zit ook te wachten..ben na 12 uur aan de beurt...spannend! En mijn buikje lust ook wel wat eten...;)

ik ben trouwens bij nio i het slaz ziekenhuis. Amsterdam. Jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaah vandaag is de dag meiden!!!! Half 1 komt mn vriendin me ophalen. 1 uur moet ik me melden! Tot die tijd ben ik alleen thuis.....hoe overleef ik het?! En ik heb honger haha. Zo ff op mn gemakje douchen en mn tas inpakken. Laat de 700cctjes maar komen!!!!!!!!

Aaaaah vandaag is de dag meiden!!!! Half 1 komt mn vriendin me ophalen. 1 uur moet ik me melden! Tot die tijd ben ik alleen thuis.....hoe overleef ik het?! En ik heb honger haha. Zo ff op mn gemakje douchen en mn tas inpakken. Laat de 700cctjes maar komen!!!!!!!!

Succes meid! Net heel je verhaal gelezen, exht chapeau van je meid! Je bent een voorbeeld voor velen. Ik duim alvast mee x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh thanx liesje dat is lief!!

Oeh mm wat spannend ook voor jou! Fijn zeg door nio! Ik had eigenlijk 2 okt bij hem staan. Mn arts kwam toch met een heroperatie aanzetten, dus vandaar niet meer bij nio maar bij mn 'eigen' arts. Hij gaat me vandaag voor de 3e keer opereren, 3 maal scheepsrecht zullen we maar zeggen :-) Veel succes meid!!! Ik leef met je mee haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben wel tevreden, maar geduld hebben is moeilijk!

Ze zitten nog erg hoog en kan niet wachten om het eindresultaat te zien.

Waarschijnlijk komen we op ongeveer dezelfde maat uit, want ik had al een lege B/C-cup van mezelf.

De pijn valt heel goed mee. Ben nu 9 dagen PO en neem geen medicatie meer (behalve de antibiotica).

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.