Ga naar inhoud

cherryboob : 9 oktober 2014 : Dr. Lommen : Vlietland Ziekenhuis : Schiedam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een klein verslagje! Gisteren om 1 uur mij gemeld. Rond half 3 naar de holding. Een leuke verpleger die t infuus aanlegde en uitgebruid de tijd nam om mn kunstwerk op mn rug te bekijken toen hij de plakkers erop ging doen :-). Heel kort dr lommen daar nog even gezien. Toen naar de ok, waar ik ze maar een beetje sago vond, maar ik was gelukkig snel onder zeil.

En toen werd ik wakker.....mijn hemel wat een pijn en wat voelde ik me beroerd! Niet te vergelijken als toen ik de 400cc kreeg.

Moest daar lang blijven omdat ik steeds onwel werd.

Eenmaal weer naar de afdeling met veel medicatie ging t weer wat beter. Mocht pas gisterenavond naar huis. Dr lommen heeft toen zelf

nog de drains verwijderd, fijn dat hij nog even langs kwam! Hij vond het zelf enorme borsten haha!

Vannacht amper geslapen en nu doet t ook nog best pijn. De laatste keer liep ik fluitend rond, nu is t echt heel anders. Maar goed maakt niet uit! Nu aftellen tot woensdag tot het tape er af mag. Zit zo strak, kan amper diep adem halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lin, ik gebruik minimaal paracetamol. Ik ken mezelf, als ik minder pijn voel ga ik weer van alles lopen doen. Kan zo moeilijk stil zitten. Gister heel de dag bankgehangen en vroeg naar bed. Jeetje wat saai! Maar goed, even deze paar daagjes doorkomen maar. Ik woon alleen met mn zoontje, die is nu bij zijn vader, maar niemand tegen aan te kletsen dus. Hoewel mijn allerliefste kat niet van mijn zijde wijkt, heel de dag zo n knorrepot op me en naast me :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag vier dagen po en t gaat al beter! Zit wel beklemmend dat tape zo strak. Maar door de zwaarte vandaag er n hm sporttopje over gedaan. Heb wel veel last van mn rug. Zou dat door de zwaarte komen of meer doordat je niet zo veel beweegt en in 1 houding ligt?

Gisterenavond dacht ik voor t eerst " jeee wat zijn ze groot" Ik ging n bikini over het tape heen passen. Echt veel te klein. Ben nu wel blij dat er geen 800cc is ingegaan waar ik toen nog over nadacht. Maar dat zeg ik nu haha...wie weet als straks de zwelling weg is en ik er aan gewend ben :-)

De rust is wel weg in huis. Mn zoontje is weer thuis en kon hem net ziek van school halen. Hij ligt nu met koorts op mn schoot. Wil als een echte man verzorgd worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn uitgepakt en ik ben zooooo blij!! Vind ze echt prachtig! Wow!!! Niet te groot en niet te klein.

Ik durfde het net bijna niet te vragen maar zou ook graag wat aan mn buik willen laten doen. Nu mn borsten zo mooi zijn past het er niet bij vind ik. Mn flanken/lovehandels begreep hij, daar kan idd wat van af. Mn buik is te weig vet en gewoon opgerekt door de zwangerschap. Maar lang niet zo erg dat er n buikwandcorrectie moet komen. Maar liposuctie had geen zin zei hij. Ook maar gelijk even over mn lippen gehad. Eigen vet is te dik zei hij en met een operatie staat hij niet achter. Lang verhaal....Voor 250,-per ml gebruikt hij een opvulmiddel wat een jaar blijft zitten. Maar goed, het duurt nog ff voor er plek was maar op 7 januari gaan mn lovehandles verwijnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel liesje!

Vandaag 1 week po en moet overmorgen weer aan t werk. Dus ik dacht om even te testen of dat gaat lukken ga ik eventjes shoppen :-)

Bij de primark leuke setjes gekocht, kostte geen drol. Met de duurdere bh's wacht ik nog wel even. Maat 75f zat gewoon gevuld!! Hopelijk blijft dit zo, zo niet dan geef ik ze wel door aan 1 van jullie :-)

Met mezelf afgesproken dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik ben wezen shoppen. Ook nog ffies taart gekocht om mn boobs te vieren haha. Vanaf morgen ga ik niet meer snoepen en als mn boobs genezen zijn meer gaan sporten. Wil nu echt strakker worden bij mn buik, heupen en benen! 7 januari de liposuctie van mn lovehandles en wat lipopvulling en dan wil ik hopelijk echt eens tevreden zijn met mezelf.

Ergens baal ik er van dat ik zelf mee doe met dat belachelijke beeld waar vrouwen aan 'moeten' voldoen, maar toch kan ik t niet laten. Echt n stukje onzekerheid ofzo...

Achteraf ben ik heel tevreden hoe dr lommrn mn klacht heeft behandeld en hoe het resultaat nu is geworden. Je leest zoveel verhalen dat pc s niet thuis zijn als je een klacht hebt. Ik ga hem dit nog wel mailen of zeggen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi. Ik heb nu 260 cc en ga voor een wissel dus dan wil ik gelijk 1 cup meer. Heb namelijk een beetje kapsel in de rechterborst. Nu had de plastisch chirurg in het ziekenhuis het over 360 cc dus 100 cc meer, vraag me af of dat echt een cup meer is. Omdat ik tenger ben past groter niet zegt hij.

helpppp haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.