Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben bijna 33 en moeder van 2 geweldige kids van 10 en 6 jaar.

Ben van jongs af aan al ongelukkig met mijn kleine borsten, maar na 2 bevallingen en borstvoeding is er helemaal niks meer van over gebleven :102:

Al heel lang zeg ik tegen iedereen als ik het geld had zou ik zo een bv laten doen.. maar ja dat geld had ik niet, en lag ook niet in mijn bereik, dus dan probeer je het toch een beetje los te laten en te laten rusten,

Ondertussen hebben we wat meer financiële mogelijkheden dus ging ik me alvast een beetje verdiepen. Toen ik de aanbieding bij de Wellness kliniek tegen kwam die t/m 31 mei geldig is, stond ik er ook niet echt bij stil, dat was wel heel snel ineens, durfde er ook nog niet aan te denken... Toen m'n vriend dat hoorde had had hij zoiets van dit wil je al zo lang en waarom dan nog wachten als er nu een mooie aanbieding voorbij komt! Dat had ik even nodig...
Ik afgelopen vrijdag meteen gebeld voor informatie en meteen een consult en operatie gepland. Het gaat nu echt gebeuren!! Een Droom die eindelijk uit gaat komen!

Vanaf toen belande ik in een rollercoaster van adrenaline, blijdschap, ongeloof, spanning en heel veel vragen.. Was echt even de controle over mezelf kwijt :5:

Gelukkig Inmiddels wat rustiger, maar wat een informatie allemaal! Afwegingen, risico's, nog meer vragen die opkomen. pffff...

Maar zo fijn dat ik dit forum ben tegen gekomen! Wat een informatie en ervaringen kun je hier allemaal vinden! Helemaal super!!!!

Whaaa kan het gewoon bijna nog niet geloven dat ik het nu echt ga doen!!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

wat spannend meid!! heel leuk voor je :)

Ik ben zelf nu ook na jaarenlang wensen echt actief bezig met informatie zoeken, morgen een consult en heb al een datum in gedachten en gedacht aan hoe ik de tijd erna moet gaan indelen.... spannend he!

Ben jaren geleden ook bij de wellness kliniek geweest en het gaf me een heel goed gevoel, nette kliniek verder. met wie heb je en consult?

Ik heb morgen mijn consult in Nederland en moet zeggen.. hoop dat ik na morgen wat meer 'rust' krijg in mijn hoofd als het allemaal rond is, want ik blijf maar dwalen op internet en het forum hahaha! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!
Zeker spannend allemaal! Komt ineens zoveel op je af als je de knoop doorhakt!

Mijn vriend heeft lang geleden bij de wellness kliniek Galeatomie ondergaan (preventie haarverlies). Dit is toen goed bevallen, vandaar dat ik daar nu terechtgekomen ben.

Mijn afspraak is bij Dr. Damen. Hier heb ik dan weer gemengde gevoelens bij. Lees veel positieve, maar ook wel negatieve verhalen over hem. Ook kwam ik erachter dat hij niet meer in NL mag/mocht opereren ivm teveel medische missers, kan alleen niet meer terugvinden waar ik dat gelezen heb en hoe lang dat geleden is.
Maar daardoor wel wat twijfel over hem.

Ik probeer maar een beetje op de recente berichten af te gaan, en als het echt niet goed gaat voelen dan overweeg ik of ik voor een andere PC zal gaan kiezen.

Succes morgen bij je consult! Spannend hoor!
Waar ga je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen Nath58!

Ik heb het idee dat ik over Verdonck alleen maar positieve verhalen lees!
Helemaal happy met het resultaat? Wat voor implantaten heb je en hoe zijn ze geplaatst?

Ik heb 20 juni het consult en 11 juli is de operatie!


Zijn er hier dames die mij wat meer vertrouwen kunnen geven in dokter Damen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook vrij veel research gedaan alvorens ik mijn consult plande en ben daardoor bij dokter Verdonck terecht gekomen.
Van dokter Damen zie ik hier de laatste tijd nog weinig voorbij komen. Je kan misschien ook meerdere consulten inplannen?

Ik ben heel blij met het resultaat, helemaal wat ik wilde!
Kheb 300cc Monobloc Softone implantaten achter de spier geplaatst.
Bij de Wellnesskliniek werken ze met dit merk. Je hebt er de siliconen implantaten, die ik heb, en de hydrogels, ook veel over te vinden op dit forum.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was zo enthousiast, dus heb alles meteen gepland, eigenlijk sindsdien pas veel bezig met info verzamelen.

Misschien beetje de verkeerde volgorde haha.

Ik heb alles rond die data geregeld, dus voor nu hou ik het even zo, maar mocht ik na het consult geen goed gevoel hebben dan ga ik zeker nog een consult regelen bij een andere chirurg

Waarom heb je voor de monobloc softone gekozen? en waarom achter de spier?

Ik heb net even je foto's bekeken, ziet er goed uit, denk dat ik ook zoiets wil!
Maar ook dat is moeilijk inschatten en afwegen.. Op welke maat zit jij nu?

Zag dat je van 75a komt, gek is dat, ik draag altijd maximizers in maat 80b, maar als ik ze vergelijk met jou voor de operatie en ook met andere die a of soms zelfs aa hebben, dan lijken die van mij kleiner terwijl het qua maat groter zou moeten zijn? snap niks meer van die cupmaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dokter Verdonck enkel met deze implantaten werkt binnen de Wellnesskliniek en hij plaatst ook enkel achter de spier.
Ben ik ook pas echt achter gekomen na het consult en het inplannen van de operatie. Enthousiasme he ;)

Toen ik echt begon te lezen was ik ook wel overtuigd van het achter de spier te plaatsen.
Over de Monobloc implantaten las ik hier al wel wat negatief. Maar ik heb ze nu dus maak me er maar niet te veel zorgen over.

Ik heb altijd 75a gedragen. Tijdens mijn consult werd me wel gezegd dat het een grote 75a was.
Nu zit ik op 70e of zelfs 65f. Komt allemaal doordat ik zo smal ben van omtrek.

Qua uitzicht is het een kleine d denk ik. Heb ook altijd moeite gehad met die cupmaten.
Droeg volgens mij ook altijd de verkeerde maat, maar als je niets hebt, heb je hier ook geen last van natuurlijk.

Nu heb ik meer moeite om de juiste BH te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle info!

Voel je de implantaten zitten?

De aanbieding bij Wellness is ook met monobloc, dus dat ligt bij mij ook voor de hand.

Over Dual plane heb ik ook goeie berichten gehoord, maar dat doen ze misschien niet bij Wellness..

Kan trouwens best dat ik ook geen juiste maat draag... maar hij sluit wel goed aan, helaas moet ik hem wel vaak naar beneden trekken, er is natuurlijk ook amper houvast is om hem op z'n plaats te houden haha.

Maar dat probleem hoop ik straks vaarwel te zeggen.

Ruil dit graag in voor het probleem om de juiste bh te vinden met mooie boobs hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh ik typ net een heel stukje, maar staat er niet?

Nog even in het kort dan ;)

Welkom op het forum!!!

Zoals je kunt zien heb ik je titel aangepast en verplaatst naar operatie verslagen. Ik heb nu in de titel Dr Damen staan, maar mocht je toch voor een andere pc gaan dan moet je dit maar even laten weten zodat ik dit kan veranderen.

Als ik gelezen had wat jij gelezen had over Damen dan was ik er al klaar mee geweest. Het is sowieso niet verkeerd om meerder pc's te spreken. Iedere pc heeft zijn eigen voorkeuren en ideeën. Je kunt zelf kijken wat er het beste bij je past en waar jij je het prettigste bij voelt. Nog een consult bij Verdonck kan zeker geen kwaad. Er zijn hier al heel wat meiden geopereerd door hem en erg tevreden.

Veel leesplezier op het forum!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik onder op het litteken duw dan voel ik iets zitten, maar voor de rest niets.
Is ook niet storend.

Ik denk dat ze in de Wellnesskliniek niet met andere implantaten werken.
Ben er eigenlijk nog altijd niet achter wat nu het verschil is tussen achter de spier en Dual Plane.
Kdacht dat dit hetzelfde was.

Het probleem van naar omhoog kruipende BH's zal je zeker niet meer hebben ;)
Vind ik zo herkenbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff hele organisatie, maar Dr. Damen zat me toch niet lekker!

Esmiralda jij gaf de doorslag, bedankt!

Heb via verschillende wegen kunnen organiseren dat ik bij Dr. Verdonck terecht kan :-)

Nieuwe data zijn:

16 juni consult en 7 juli operatie (zelfs 4 dagen eerder :1: )

Ik moet alles nog wel bevestigd zien, ook door m'n werk, maar denk dat het zo allemaal moet kunnen en passen!

Voelt veel beter nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik pas je titel nog even aan.

Het is gewoon toch een hele grote beslissing. Denk dat je er goed aan doet om naar Verdonck te gaan ;)

Je moet er natuurlijk achter staan en alle vertrouwen in je pc hebben. Je ligt daar op tafel en geeft alles over aan deze persoon.

Super dat je gewoon 4 dagen eerder kan! Altijd fijn natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Esmiralda!

@Nath58
Ik dacht dat dual plane een tussen oplossing was deels achter en deels voor de spier, maar ga het nog eens goed uitzoeken...

..

Aangezien ik nu denk dat ik hetzelfde als jou zal ondergaan en nu dus ook bij Verdonck ben ik erg benieuwd hoe lang jou herstel was, vind het moeilijk in te schatten waar je rekening mee moet houden, zeker wat werk betreft.

Heb jij ook een operatie verslag? Kon het zo snel iig niet vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super om weer zoveel goeds te lezen over verdonck hihi.

Heb vandaag mijn consult gehad bij verdonck, niet in het wellness maar bij het Dijkhof clinic.

Eigenlijk ging ik er helemaal vanuit dat het dual plane zou worden,

maar hij wilt volledig achter de borstspier gaan.

11 Juli is het zover:)!

Ik hoop dat je het bevestigd kan krijgen op je werk Vlietje,

Dr verdonck zei dat je na 2 weken alweer aan het werk zou kunnen..dat valt opzich wel mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, fijn die bevestiging hè Amber?

Is het consult prettig verlopen? Hoe lang duurt zo'n consult eigenlijk?

ik heb pas 16 juni m'n consult, kan bijna niet wachten hihi

nog tips?

Waarom wilt hij volledig achter de borstspier? Ik dacht nl ook aan dual plane...

Denk dat het wel goed komt op mijn werk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel fijn!

Ja ik kwam binnen, 15 min te vroeg, maar verdonck kwam me meteen helpen.

Eenmaal gaan zitten vroeg hij wat hij voor me kon doen, en meteen daarna zijn we gaan passen.

Na het passen heeft hij alle informatie gegeven. Dat duurde ongeveer 20 min/half uurtje.

Vanuit daar heb je nog een kort gesprekje met de anesteoloog ofzo iets haha, (voor verdovingen enz)

en dat duurde zon 10 minuutjes. Daarna wat formulieren tekenen en dat was het.

Uurtje later stond ik buiten

Ik weet het niet precies waarom hij dat wilt, ik gaf heel duidelijk aan dat ik het zo natuurlijk mogelijk wil, en hij ook niet onnatuurlijk wilt werken.

Ik vroeg of het dual plane werd maar hij zei meteen vol mondig en overtuigend: nee ik ga bij jou volledig achter de spier.

Ik nam dus eigenlijk aan dat dat gewoon het beste zou zijn..

Als je hem spreekt begrijp je meteen waarom ik er niet tegen in ging haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en tips, neem een lijstje mee met vragen zodat je niets vergeet..

hij legt het wel zo voledig uit dat je bijna niets meer te vragen hebt maar voor alle zekerheid is dat wel goed..

Ik ben alsnog vergeten te vragen of het high profile wordt of plus profile... maandag even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info Amber!

Weet ik een beetje wat ik kan verwachten.

Wordt zo wel erg nieuwsgierig naar Verdonck haha.

En over het profile ook erg handig want daar heb ik nu ook nog niet bij stilgestaan...

Kun jij me uitleggen, (of iemand anders natuurlijk) wat het verschil is?

Weet je inmiddels al wat het bij jou wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gaat om de cm in doorsnee,

Low profile is zo goed als plat, dan heb een middel, ook wel moderate of soms plus genoemd

en high profile/ extra high profile zijn de grootste (dikste)

deze bepalen hoeveel vorm het gaat geven..

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik weet wel dat dr Verdonck zo natuurlijk mogelijk werkt..

dus ik vind het eigenlijk niet zo belangrijk om te vragen

als je een klik hebt met de chirurg denk ik dat je hem daar ook in kunt vertrouwen als je duidelijk je wensen hebt verteld.

verder wordt het bij mij 300cc achter de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.