Ga naar inhoud

miss_b : 8 mei 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis kliniek Hilversum


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

hierbij zal ik mijzelf nog even 'voorstellen' :)

Ik ben dit forum gaan bezoeken ivm de keuze om een borstvergroting te laten doen. En aangezien ik nu ook een consult gepland heb staan heb ik mij hier nu ook aangemeld. Zodat ik het er wat meer over kan hebben ook met dames die weten hoe het is.

Ik heb nooit grote borsten gehad, ik vond het altijd wel jammer, maar kon 'omgaan' met hetgeen ik had.

Nu na 2 kinderen en 2x borstvoeding is er niks meer over. Bij ieder kind verloor ik een cup. En als je het nu een AA zou noemen dan is het nog overdreven denk ik.

Over 2 weken heb ik mijn eerste consult gepland staan met dr. Moojen van Velthuis kliniek Hilversum.

Ik lees veel positieve verhalen over haar en ik denk dat zij, qua wat ik zou willen (natuurlijke borsten, iets meer dan ik voorheen had, dual plane), wel een goede arts voor mij zou zijn.

Eigenlijk zou ik nog wel ergens anders ook een gesprek willen hebben bij een vergelijkbaar iemand, maar ik weet niet zo goed bij wie... Dus mochten jullie nog tips hebben...

M'n vragenlijstje ligt al klaar, samen met foto's van borsten die ik mooi vind. Hebben jullie nog extra consult tips? :D

Ik kijk er naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum!!

Wat leuk dat je je eerste consult al gepland heb staan.

Heel goed dat je sowieso ook verder wil kijken. Dat is heel verstandig om dat toch iedere pc net even iets anders werkt enzo. Vaak kies je dan voor de pc waar jij je het prettigste bij voelt.

Kijk even rond bij operatieverslagen dan kom je al heel wat tegen qua pc's. Iedereen die tevreden is over haar borsten zal natuurlijk haar pc adviseren.

Heel veel plezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss b,

Het lijkt mijn verhaal wel wat je hebt geschreven,ha ha. Zoooo herkenbaar.

Ik dus ook overgebleven met innie minnies na twee kinderen.

Ik heb vorige week mijn borstvergroting gehad door Frans Straten in uccz dekkerswald.

425 cc hp dual plane en ik ben er zo blij mee.

Als we vriendjes worden kun je mijn foto's kijken.

Bij mij oogt het nu als een flinke C

Succes,

Liefs Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yara!

Ik heb je even toegevoegd als vriend.

Ziet er mooi uit hoor!

Ikzelf start al met minder dan dat jij had, dus ik ben benieuwd wat ik voor advies krijg.

Ik ga wel ook even kijken of ik op consult kan bij frans straten, altijd beter om meerdere mensen te spreken lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss_b,

Ik heb een paar jaar geleden een liposculptuur laten doen door dr. Moojen en ben daar echt niet blij mee. Ik moest in totaal 3 keer onder het mes omdat ze het niet mooi had gedaan en de nazorg was ook erg slecht. Ze nam me niet serieus en gaf me het gevoel een zeur te zijn. Doe wat je wilt met deze info, maar ik wilde het je niet onthouden...

Overigens heb ik aanstaande vrijdag een consult bij Frans Straten voor een bv...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss_b,

Ik heb een paar jaar geleden een liposculptuur laten doen door dr. Moojen en ben daar echt niet blij mee. Ik moest in totaal 3 keer onder het mes omdat ze het niet mooi had gedaan en de nazorg was ook erg slecht. Ze nam me niet serieus en gaf me het gevoel een zeur te zijn. Doe wat je wilt met deze info, maar ik wilde het je niet onthouden...

Overigens heb ik aanstaande vrijdag een consult bij Frans Straten voor een bv...

Succes!

Oww... Dan ben ik dus niet de enigste waarbij het totaal mislukt is...en ze me ook niet serieus nam en me voor gek verklaarde.

Ik heb ook totaal geen goed woord over Moojen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste belletje en woeliepoes,

Wat vervelend dat het bij jullie mis is gegaan!

Toch wil ik nog steeds bij moojen op consult. Bij geen enkele arts heb je 100% garantie dat iets goed gaat, dus ik zal dinsdag merken wat m'n gevoel zegt over haar. Risico's zitten er altijd aan verbonden, dus het enige wat ik dan nog kan volgen is m'n gevoel...

Maar nogmaals, wel echt heel vervelend dat het bij jullie mis ging... Hoop dat bij jullie wel alles goed komt/is gekomen!

Inmiddels heb ik heel wat nieuwe verhalen van ingrepen gelezen (bij diverse artsen), waardoor ik nu nog meer uitkijk naar het passen en kijken wat er mogelijk is!

Vooral ook soortgelijke verhalen qua startsituatie en dan zien wat er kan geeft me goede hoop dat ik weer iets kan hebben om trots op te zijn.

Nog 3 nachten slapen tot consult...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,

een paar weken terug keek ik nog uit naar een consult, inmiddels is dat consult geweest en mag ik nu al uitkijken naar een ingreep op 8 mei!

Zo onwerkelijk nog en daardoor ook super spannend!

Het gaat ineens allemaal heel snel, maar met een beetje geluk en vooral heel veel hulp van mijn omgeving kan ik het nu al realiseren!

Vandaar nu dus mijn nieuwe bericht alvast in de operatie verslagen... het aftellen is begonnen :126:

Het wordt 255cc dual plane. Dat was het maximale wat bij mij mogelijk is (smalle borstkas) en ik kijk nu al uit naar bikini tijd haha, dat heb ik nog nooit gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou spannend meid !!! Nog 2 weken :)

Ik ben zelf 8 april door dr mooijen-zaal geopereerd en alles gaat super goed...vind haar echt een topvrouw en mensen van de verkoever waren ook allemaal zo lief voor me

Heel veel succes en sterkte 8 mei !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

bedankt voor de reacties.

Leuk om ook ervaringen over dr Moojen te lezen!

Begreep inderdaad dat zij niet standaard de controles doet, maar dat ze er wel altijd bij kan worden gehaald wanneer dat nodig is.

Inderdaad maar 2 weekjes, en dan zal ik zien wat 255cc nou echt voor mij doet... want dat inbeelden vind ik maar lastig hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pfffff.... Morgen is het dan zover.

Aan de ene kant zit ik als een klein kind de uren nu af te tellen en aan de andere kant ben ik zoooooo zenuwachtig... De afgelopen nachten al nachtmerries gehad... Hopen dat ik vannacht een beetje kan slapen.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid. Heel veel succes morgen! Hopelijk kan je vannacht wat slapen. Als het goed is maak ik je tot vriend. Ben benieuwd naar je foto's- voor en binnenkort ook na. Zit wat met hetzelfde verhaal als jij ongeveer. (3x borstvoeding, alles leeg en plat, 28 april kreeg ik dan 265 achter de spier.) Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lina100

Heel veel succes morgen !!! Maak je maar niet te druk , je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn , ze zijn allemaal zo ontzettend aardig en lief !!! Ik was totaal niet zenuwachtig denk ook echt dat dat komt hoe het allemaal verliep net voor de operatie , probeerde er gewoon niet aan te denken wat er precies ging gebeuren....dacht alleen maar als ik wakker wordt heb ik mooie TIETEN !!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Het verslag laat wat langer op zich wachten, sorry...

Zware dag achter de rug. Niet eens zozeer vanwege m'n mooie borsten, maar omdat ik ongelooflijk misselijk/zwak/moe was de hele dag... Ik dacht zelf 'naweeën' van de narcose, maar na contact met de kliniek vermoeden ze dat ik een van de pijnstillers niet verdraag met mijn maag... Dus die mag ik nu niet meer slikken. Ik voel me nu langzaam iets beter, maar nog even niet de puf om alles te schrijven... Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.