Ga naar inhoud

miss_b : 8 mei 2014 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis kliniek Hilversum


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Lina100

En ik heb ook last van me rechter hand die snachts en sochtends slaapt en dan kan ik hem echt niet meer bewegen... Ze zeiden dat gaat wel over dat komt vaker voor na een bv..

Iemand er ook last van?

Hey Ellie

Vind het echt naar voor je dat je niet tevreden bent met je borsten , weet je toevallig welk type anathomische prothese je heb ?

Dr moojen zaal adviseerde mij ook druppel maar ik vond zelf ronde prothese mooier omdat dat meer bolling geeft aan de boven kant , had je achteraf liever ronde prothese gehad ?

Misschien kan je een foto er op zetten dat wij op het forum is kunnen kijken en snappen wat je bedoeld

Liefs lina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellie,

Ik had de eerste dagen na de operatie af en toe een soort tinteling in mijn rechter arm en hand, inderdaad net alsof alles in slaap valt. Dit was na ongeveer twee weken weg, dus daar zou ik me inderdaad niet zo heel veel zorgen over maken. Tenzij het erg lang blijft.

Kan dokter Moojen nog bij jullie gesprek zijn komende donderdag?

Liefs marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa de pleisters zijn eraf en de knoopjes zijn van m'n hechtingen geknipt, wat is dat fijn zeg!

En voor iedereen die nog moet... Nee voel je niks van! Alleen opluchting als het er eindelijk af is, zo fijn!

Nu ook m'n littekens voor t eerst gezien, ziet er heel netjes uit. Klein en zullen wegvallen in de plooien, dus heel blij mee.

@ellie, heel benieuwd hoe je gesprek is gegaan! De wachtkamer zat vrij vol (in tegenstelling tot de andere keren), dus geen idee wie je was... anders had ik je even aangesproken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo miss b

hoe gaat het inmiddels met jou?

Ik heb exact dezelfde implantaten gekregen, een paar dagen later.

Toevallig gisteren weer wat pijn gekregen bij de littekens maar verder gaat alles prima.

Ziet het er bij jou ook zo natuurlijk uit? En voelen ze ook nog zo hard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.