Ga naar inhoud

Rimpels/Rimpeling, nu second opinion bij Dr. DeMeyere en Dr. Nio


Aanbevolen berichten

Haii meiden,

Vandaag ben ik wederom op extra consult geweest bij mijn arts. Zoals de meeste weten heb ik last van rimpelplooiing en voelde mijn linker borst niet fijn en voelt ik de prothese nog steeds zitten als ik lig. Terwijl mijn rechterborst al eigen voelt, ben 11 maart geopereerd. Na mijn vorige consult had ik vrede met mijn rimpels, hang tenslotte niet de hele dag met mijn hoofd naar beneden en wat betreft mijn linker borst ik moest het nog even de tijd nemen.

Nu heb ik sinds vorige week zo nu en dan een branderig gevoel en zijn mijn tepels ineens gevoelloos, ook tot mijn schrik rimpelplooiing aan de bovenkant, weliswaar heel ligt maar dat gaat natuurlijk erger worden en daar kan ik absoluut niet mee leven.

Vandaag was mijn extra consult en dit is wat eruit is gekomen:

Frans was tevreden met mijn borsten en vind het mooi resultaat en dat voor iemand met nauwelijks borstweefsel. Hij vond mijn borsten super bij een slank lichaam. Er zijn meiden die het nog erger hebben als ze zo slank zijn, dus ik heb nog geluk. Hij vind dat ik tevreden moet zijn met dit resultaat, want ze zijn echt heel mooi. Ik ben ook tevreden met de vorm en maat, maar ben niet tevreden met de rimpels. Legde uit dat ik tevreden was en me er bij neer had gelegd totdat er rimpels zichtbaar werden aan de bovenkant. Ook voelt me linker borst nog steeds niet fijn. Wat me linker borst betreft dit hoort zo en kan nog wel tot een jaar lang last blijven houden van pijntjes en dergelijke. Hij legde uit dat de zenuwen of extreem reageren of weinig, moeten weer aan elkaar groeien en dergelijke. En hij zei ik zie tussen jou borsten ook je botten, maar daar val je toch ook niet over. Vind dat echt helemaal niet te vergelijke met mijn borsten. Ik zei: "Sorry ik ben heel ijdel en kijk graag naar mezelf, ook gezien de sport die ik doe". Dat moest ik dan maar niet doen zei hij. Ik kan dus blijkbaar beter niet meer sporten want dan wordt het erger. Wordt wel erger ja, maar moet vooral blijven sporten en gewoon genieten van me borsten kreeg ik als antwoord. Ik kreeg 2 opties:

- protheses eruit halen

- lipofilling mochten de rimpels erger worden

Ben echt niet happy met deze antwoorden en met het consult, voel me zeer verdrietig. Ik ga ervan uit dat wat ik te horen heb gekregen goed is, heb tenslotte maar 1 arts en heb er zelf geen verstand van dus je gaat ervan uit dat het de juiste informatie is. Nu ga ik voor een second opinion bij dr. Nio, ben benieuwd wat daar uit komt en welke oplossingen hij heeft!

Iemand ervaringen met dr. Nio? Ben ook zeer benieuwd naar zijn werk en de resultaten en of er meiden zijn die voor een wissel bij hem zijn geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Allereerst heel vervelend!

Snap heel goed je gevoel.

er is niks vervelender als je je niet begrepen voelt :(

Ik lees dit topic met je mee...

Ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn...

Ook ik krijg namelijk steeds meer rimpelvorming..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Op zich heeft je pc gelijk... BIj een slank persoon is het soms niet te voorkomen dat er rimpelvorming ontstaat.. Echter!!! Als dit ontstaat, dan moet er wel iets aan gedaan worden, zover dit kan.... Zichtbare rimpels bij gewoon rechtop staan, is niet het esthetische resultaat dat je wilt behalen, en een pc moet van te voren inschatten of dit bij jou kan gebeuren. Daarom baseert hij het volume dat hij kan gebruiken, en de cohesiviteit van de prothese.

Dus mocht je hier meer last van krijgen, lijkt het mij voor de hand liggend, dat hij overweegt lipofilling te doen bij jou.. (indien mogelijk, want er moet wel ergens vet weg te halen zijn op je lichaam...)

Het gevoel dat je in je borst en in je tepels ervaart is inderdaad normaal. Ik heb wel tot anderhalf jaar po regelmatig overgevoelige tepels, en dan weer minder gevoelige tepels gehad. Dove stukken op mijn borsten zijn zelfs na een jaar pas uberhaupt gevoelig geworden.. Ik had ook geen hoop meer, na 2 maanden po te zijn, maar er is echt hoop ;) Geduld is in deze zin toch echt het sleutelwoord (helaas)

Over dr. Nio. Wat ik hier op het forum gelezen heb de afgelopen jaren, is hij een hele goede pc. Of hij een andere mening toegedaan is dan jouw eigen pc, is de vraag..... Ik denk dat er veel pc's zullen zijn die het eens zijn met dr. Straten wat betreft je rimpels en de gevoeligheid van je borsten....

Dr. Nio werkt over het algemeen met Eurosilicone prothesen. Ik heb ooit ergens gelezen dat hij op verzoek Mentor gebruikt heeft, dacht ik (of was het nou Natrelle?)

Als je ergens een second opinion neemt, neem dan een pc die ook achter de spier of dual plane plaatst, EN geen anatomisch... In een bestaande pocket, is het niet handig om een anatomische prothese te plaatsen, omdat de pocket niet precies op maat gemaakt is, en de prothese dan meer kans heeft op draaien!

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans reageert soms best raar he, alles moet in zijn ogen voldoen aan zijn standaards. Ik vroeg ook wanneer ik weer kon gaan xco'en en crossfitten, aan zijn reactie was duidelijk tezien dat hij niet begrijpt hoe belangrijk een sport kan zijn, hij denkt je heb je tieten toch niet zeiken.

Rimpelvorming aan de bovenkant zou ik ook echt niet accepteren, miss heb je te veel ccs? Had hij toch moeten zien met dit aantal en zo weinig borstweefsel, zou er werk van maken meid, je heb er zat voor betaald en dit is niet acceptabel voor jou.

succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, dit is toch zeker garantie werk binnen een jaar? Of iig een tegemoetkoming van hun kant!

Dan had hij coh2 of minder cc's moet adviseren , tenzij je zelf dit perse niet wou...? Ik weet niet hoe dit soort dingen in het contract staan , qua rimpelvorming enz?

Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend Betty,

Ik word er een beetje bang van, bij mij zie je nl ook rimpels als ik voorover buig.

Nog niet heel erg en alleen links, maar ben wel bang dat het meer gaat worden.

En ik ben wel slank, maar niet zo slank als jij, dus in hoeverre zou dat een verschil moeten maken. Ik heb ook gevraagd naar de cohesieve 2 en daarop werd alleen gezegd dat je deze neemt als je van stevig houdt.

Zou de lipofilling op eigen kosten zijn of wordt het vergoed?

Ik hoop voor je dat Nio je meer duidelijkheid kan geven.

Succes, x Yara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat een vervelende situatie!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu niet tevreden bent..

Ik ben zelf geopereerd door dr. Nio en kan niets anders zeggen dan een top chirurg!! Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Ik ben zelf ook slank, maar gelukkig geen last van rimpels..

Nio werkt met eurosilicone en met Natrelle.. Voor zover ik weet besteld hij mentor op verzoek, maar dat weet ik niet helemaal zeker..

Heel veels succes bij Nio!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Betty.

Ik heb in 2004 een prothesewissel laten doen door Dr.Nio echt een vakman.

Ik ben nog steeds tevreden met het resultaat maar in de jaren zijn mijn borsten wel gaan hangen maar dat hoort nu bij mij leeftijd.

Mijn dochter heeft ook haar BV laten doen door Dr.Nio in 2013 in het SLAZ die was een paar honderd euro goedkoper dan de Parkkliniek.

Laat even weten hoe het consult is verlopen.

Veel succes Meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Zoals jullie weten heb ik wat ellende met m'n boobs en kliniek. Ik heb een second opinion staan bij Dr. Nio, maar ga ook op consult

bij Dr. Bruno de Meyere. Ik weet dat het andere pc's zijn en het dus weer zelf moet betalen, heb er alles voor over om weer lekkerder in me vel te zitten. Dat weegt voor mij zwaarder dan het prijskaartje! Ga natuurlijk ook nog proberen om eruit te komen met m'n eigen pc, maar zoals het er nu voor staat laat hij me steeds terugkomen na 3 maanden. Wil niet aan het lijntje gehouden worden, maar gewoon een goede oplossing. Volgens mijn pc is de oplossing: protheses eruit of lipofilling. Lipofilling is tijdelijk dus dat wil ik niet en protheses eruit vind ik heel makkelijk gezegd. Lees van andere meiden ook niet dat hun protheses eruit zijn gehaald toen ze op het zelfde probleem als mij stuitte! Ik lees dat er echt wel andere oplossingen zijn.

Zou graag wat werk willen zien van Dr. Bruno de Meyere en willen weten wat jullie ervaringen zijn. Ook weet ik dat er meiden naar Bruno zijn gegaan voor een her operatie, omdat hun eigen pc het niet kon oplossen, wat is jullie ervaring?

Alvast bedankt,

Liefss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen zeg :|.. Wat voor oplossingen zijn er nog meer voor? En is het niet zo dat nio en de Meyere alletwee voor de spier (het meest) opereren? Is het geen idee om een arts te bezoeken die gericht is op dual plane?

Hoop dat je er uit komt zeg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Wat balen zeg :|.. Wat voor oplossingen zijn er nog meer voor? En is het niet zo dat nio en de Meyere alletwee voor de spier (het meest) opereren? Is het geen idee om een arts te bezoeken die gericht is op dual plane?

Hoop dat je er uit komt zeg..

Nio plaatst ook dual plane..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden,

Zoals jullie kunnen lezen ben ik dus geopereerd door straten ;-). Ik heb dual plane, maar je ziet zowel onder, zijkant als bovenop mijn borst rimpels. Wat ik zelf heel opmerkelijk vind rimpelvorming aan de bovenkant bij dual plane! Ik wordt nu dus gewoon aan het lijntje gehouden of ik moet de protheses laten verwijderen zei Frans. Vind ik een heel makkelijk antwoord. Ik wil nu dus gewoon kijken wat een andere arts zegt zonder eerst mijn situatie te vertellen! Er zijn namelijk meiden die dit ook hadden en bij hun is het netjes opgelost. Ik denk dat als ze geheel achter mijn borstspier zitten het beter zou zijn, maar we wachten even de consults van nio en meyere af. Zij plaatsen trouwens beide ook geheel achter de borstspier als voor geen optie is ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me vorige week laten opereren bij bruno, heel tevreden met het resultaat! Maar bij mij wel voor de spier, vriendin van mij is bij hem geweest voor achter de spier en ook zeer tevreden van. Is wel een man die je echt op je gemak laat voelen en al je vragen die je maar hebt goed beantwoord. Veel succes in ieder geval! En als je mijn foto's wil zien, voeg me dan ff toe ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,ik vind het heel goed : je afspraken bij Nio en Meyere,daar zit je zowiezo heel goed,en heb je meteen 2 diverse verhalen en opties,en juist nu je zelf al dual plane hebt denk ik dat je bij hun heel goed zal zitten.

Dat je nu zoveel rimpels hebt zelfs bovenop vind ik heel raar en is er waarschijnlijk een verkeerde prothese/plaatsing voor jou gekozen die ze zelf ook niet hadden voorzien? Misschien is je huid in te snelle tijd gaan oprekken ,geen idee.

Goed dat je dus even bij een andere kliniek gaat checken.

Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen....

Dat ze trouwens zeggen dat je over 3 maanden terug moet komen klopt wel hoor,ze geven het minimaal een half jaar voor het eindresultaat ,bij mij waren ze na 6 maanden ook pas zoals ze nu zijn,duurde bij dual plane echt langer!!

Dat de rimpels blijven zou natuurlijk heel goed kunnen ,alleen wil een arts ook die zekerheid vandaar dat ze niet gelijk zeggen dat je gelijk hebt en een wissel mag ...herstelperiode is namelijk ook erg belangrijk dat de tijd te geven,vandaar ,vanuit dat oogpunt zul je dan alsnog een her aangeboden krijgen denk ik..ze zullen wel moeten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ontzettend vervelend zeg ...

Misschien is het mogelijk om via Diana aan te geven dat je totaal niet gelukkig bent met deze situatie ?

En of jullie tot een oplossing kunnen komen ?

Stuur foto's naar haar om het te laten zien .

Ik heb namelijk ook een vervelende blunder meegemaakt door één van de artsen in de kliniek in Barendrecht (injectabels )

Oké wel even iets anders maar ik heb foto's gestuurd naar Diana, dat ik dood ongelukkig was met het resultaat .

Ze heeft het meteen heel goed opgepakt en mij super netjes geholpen en alles vergoed en nog een gratis behandeling aangeboden .

Probeer het ! dit is ook geen situatie waar je happy mee bent . Veel geld betaald met een resultaat waar je niet

voor hebt gekozen .

Succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, lees idd heel veel goede verhalen over dr. Meyere. Vandaar ook mijn keuze voor hem voor een second opinion. Ik heb zelf nu dual plane, maar achter de borstspier was voor mij een betere keus geweest of ze hebben het gewoon verkeerd geplaatst ik weet het niet. We wachten de consults even af van de andere artsen! Ik heb je toegevoegd meid, super bedankt xxx

Ik heb me vorige week laten opereren bij bruno, heel tevreden met het resultaat! Maar bij mij wel voor de spier, vriendin van mij is bij hem geweest voor achter de spier en ook zeer tevreden van. Is wel een man die je echt op je gemak laat voelen en al je vragen die je maar hebt goed beantwoord. Veel succes in ieder geval! En als je mijn foto's wil zien, voeg me dan ff toe ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie,

Ik lees idd veel goede verhalen over nio en meyere. Dat ik nu al rimpels heb aan de bovenkant dat vond ik zelf ook raar, dacht dat je dat bij dual plane niet zou krijgen aan de bovenkant dit vanwege dat de bovenkant onder de spier zit. Als mijn borst beweegt zie je ze heel duidelijk erin vallen en als ik ze niet beweeg zie je heel licht een deuk in de rechterborst aan de bovenkant, heel vreemd. Ik moet idd in augustus terugkomen en hoop dan wat wijzer te zijn geworden zodat ik al die info mee kan nemen. Vraag me af of ze me tegemoet komen, want Frans zegt nu al of lipofilling of gewoon de protheses eruit. Vind het een heel makkelijk antwoord :-(. Dat noem ik toch geen nazorg, niet zoeken naar een goede oplossing!!!

Hai hai,ik vind het heel goed : je afspraken bij Nio en Meyere,daar zit je zowiezo heel goed,en heb je meteen 2 diverse verhalen en opties,en juist nu je zelf al dual plane hebt denk ik dat je bij hun heel goed zal zitten.

Dat je nu zoveel rimpels hebt zelfs bovenop vind ik heel raar en is er waarschijnlijk een verkeerde prothese/plaatsing voor jou gekozen die ze zelf ook niet hadden voorzien? Misschien is je huid in te snelle tijd gaan oprekken ,geen idee.

Goed dat je dus even bij een andere kliniek gaat checken.

Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen....

Dat ze trouwens zeggen dat je over 3 maanden terug moet komen klopt wel hoor,ze geven het minimaal een half jaar voor het eindresultaat ,bij mij waren ze na 6 maanden ook pas zoals ze nu zijn,duurde bij dual plane echt langer!!

Dat de rimpels blijven zou natuurlijk heel goed kunnen ,alleen wil een arts ook die zekerheid vandaar dat ze niet gelijk zeggen dat je gelijk hebt en een wissel mag ...herstelperiode is namelijk ook erg belangrijk dat de tijd te geven,vandaar ,vanuit dat oogpunt zul je dan alsnog een her aangeboden krijgen denk ik..ze zullen wel moeten ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ben erg blij mee. Ga zeker mijn best doen om iets vergoed te krijgen. Ga eerst info inwinnen en dan in aug terug op consult, even kijken wat daaruit komt en als ik niet tevreden ben stuur ik alles naar Diana. Vind dat er gewoon een passende oplossing moet komen!

Xxx

Ontzettend vervelend zeg ...

Misschien is het mogelijk om via Diana aan te geven dat je totaal niet gelukkig bent met deze situatie ?

En of jullie tot een oplossing kunnen komen ?

Stuur foto's naar haar om het te laten zien .

Ik heb namelijk ook een vervelende blunder meegemaakt door één van de artsen in de kliniek in Barendrecht (injectabels )

Oké wel even iets anders maar ik heb foto's gestuurd naar Diana, dat ik dood ongelukkig was met het resultaat .

Ze heeft het meteen heel goed opgepakt en mij super netjes geholpen en alles vergoed en nog een gratis behandeling aangeboden .

Probeer het ! dit is ook geen situatie waar je happy mee bent . Veel geld betaald met een resultaat waar je niet

voor hebt gekozen .

Succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je bij Nio n de Meyere wel goed zit. Hoop dat t goed komt n er uiteindelijk een goede oplossing komt

Heb dual plane (de Meyere) n heb ook rimpels maar wel meer wnnr k buk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie,

Ik wist idd van jou herstel operatie af en dat je bij de mereye ging ;-).

Denk dat ik wel goed zit, even afwachten wat hij en nio zeggen. Ik heb rimpels aan de onderkant, zijkant en bovenkant begint nu ook te komen, dus wil dit zo echt niet houden.

Xxx

Denk dat je bij Nio n de Meyere wel goed zit. Hoop dat t goed komt n er uiteindelijk een goede oplossing komt

Heb dual plane (de Meyere) n heb ook rimpels maar wel meer wnnr k buk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij de Meyere geweest. Mijn protheses zijn voor de spier geplaatst en daar is hij ook zeker een voorstander van. Mocht ik in de toekomst weer wat laten doen dan zou ik zeker weer naar hem terug gaan. Ik had lege hangende borsten en die heb ik laten opvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zegt Diana er eigenlijk over? Hoort zoiets niet binnen een garantie te vallen ofzo? Vind het idd nogal kort door de bocht van Frans, maar zo is hij geloof ik.

Kreeg ook vandaag telefoon van zn assistente, ze had voor mij gevraagd naar de mogelijkheden van 800cc, belt ze terug; 'Frans zegt nee, want dat is te groot voor je blabla'.. uhm ja en? Wat kan dan wel? "ohja daar heeft hij niks over gezegd'. Terwijl hij gebruikt ook andere merken en blabla, dus ik vind dit wel heel kort door de bocht ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.