Ga naar inhoud

Rimpels/Rimpeling, nu second opinion bij Dr. DeMeyere en Dr. Nio


Aanbevolen berichten

He Twijfel, ben je dan zelf gaan bellen naar Kliniek Heyendael voor Betty-Boopp of begrijp ik het verkeerd? Wat heb je dan gezegd?

Echt ik geef jou in heel veel dingen gelijk maar ik zou het zelf niet zo waarderen als iemand anders over mijn zaken/situatie vragen zou gaan stellen bij mijn chirurg! Als ik het verkeerd begrijp dan hoor ik het wel, niet verkeerd bedoeld... :)

Mangata

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Daar ben ik ook benieuwd naar twijfel.. Haha wat heb je dan wel gezegd?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd ben je. Ik heb flink onderzoek gedaan naar protheses, plaatsingen, complicaties ect. Ik kwam met 3 A4 blaadjes vol met vragen. Ik kan niet zeggen dat ik onvoorbereid het gesprek inging. Ik kon alleen niks vinden op internet het verschil tussen cohesief 1,2 of 3. Alleen dat de prothese vulling wat dikker is en dus wat meer gevuld en dat 3 bij anatomische protheses wordt gebruikt. Vandaar mijn vraag over die protheses tijdens het consult. Ik wist toen nog niet dat rimpelvorming minder kan zijn bij cohesief 2 of 3, die informatie heb ik pas deze week gevonden op een Australische website maar daar ben ik door puur toeval op gekomen. Deze combinaties van prothese en complicatie wordt erg slecht uitgelegd. Ook tijdens consult, terwijl ik nog naar deze info gevraagd heb kreeg ik dus niet de desbetreffende informatie wat ik erg slecht vind.

Meis we wachten nog even af, meer kunnen we niet doen. Zodra ik meer info heb dan hoor je het ;-)

Nogmaals lief dat je zo meeleeft met een ander xxx

Betty boop,

Nee het hoeft ook niet aan de grote te liggen, maar aan de bedekking van onze huid.(icm met grote)

Van daar uit kiezen we de prothese's, ken heel meiden met de cohesief 1 en prachtig resultaat en dat is bij de meeste ook zo.

Je hebt nu gewoon pech als je net een van de weinig bent die dat heeft, waarbij je het ook nog eens ziet.

Hoop in de toekomst dat er dames meer vooronderzoek doen en ook zich nog meer verdiepen in de protheses.

Natuurlijk kan ik als geen ander begrijpen dat het zo spannend is allemaal, en vaak al zo snel dat er niet aan denkt om alles te overdenken.

Vandaar nu ook een wettelijk bepaalde termijn, waarop een tussenperiode moet zitten van bezoek aan de PC tot OK.

Nogmaals lieve groetjes xxxxxxxxxx, we horen graag het verloop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het super lief dat je wil helpen en dat waardeer ik ook zeer. Je hebt gelijk dat ik niet goed geadviseerd ben wat betreft complicaties. En dat terwijl andere meiden, die net als mij slank zijn en een dunne huid hebben wel dat advies hebben gekregen. Ik heb daarvan een screenshot gemaakt en mee gemaild zodat er niet achteraf gezegd kan worden dat die meiden niet dat advies hebben gekregen en gevraagd wat er in mijn geval anders was! Ik Google me rot joh de laatste tijd hahaha. Ben eigenlijk meet wijzer geworden van de info die ik nu vind dan wat me verteld is tijdens mijn consult, slecht eigenlijk. Uiteindelijk ga je ervan uit dat het advies de juiste is, aangezien ikzelf geen arts ben. Desondanks ben ik te reden van de manier van opereren en zie heel veel mooie resultaten van Frans Straten, mijn herstel ging ook goed. Het enigste minpunt wat ik heb is deze complicatie. Voor mijn gevoel ben ik gewoon verminkt en voel me absoluut niet prettig, je denkt bye bye onzekerheid als je eraan begint maar schijn bedriegt op het moment dat er complicaties zijn. Uiteindelijk komt het wel goed, maar was niet nodig geweest of had misschien wel voorkomen kunnen worden met de juiste info en juiste advies. Ik ben van mening dat Diana erbuiten moet blijven. Ik wilde direct bij Frans en mij werd toen medegedeeld dat ik eerst bij Diana moest omdat Frans niet al mijn vragen kon beantwoorden ivm beperkt tijd. Ik dacht oké prima het hoort zo. Maar nu een aantal weken verder kom ik erachter dat Diana helemaal geen verstand heeft van deze zaken. Dus uiteindelijk denk ik dat daar de fout al zit. Ik heb aan Frans zelf wel gevraagd naar het verschil tussen 1,2 en 3 en ook hij heeft het woord rimpelvorming niet genoemd, maar aangezien ik al mijn vragen over rimpelvorming en zweten ect ect al aan Diana had gevraagd heb ik mijn 3 A4 blaadjes niet nog eens opgelezen bij Frans zelf, want zoals mij al werd verteld: daar is Diana voor want Frans heeft daar geen tijd voor!!!! Dus ik als leek ga ervan uit dat dit zo hoort en dus de juiste informatie krijg en goed voorgelicht wordt. NOT dus, maar goed ik zal morgen eens googelen naar de garantiebepaling van mentor ;-).

Liefs xxx

Dank je Betty Boob,

Idd heel duidelijke info over exact rimpeling per cohesief is moeilijk te vinden, maar dat ligt NIET aan jou dat is een keuze die een PC/Consulente voor moet stellen

Bij een bepaald huidtype kan adviseren BVB.

Anders waren we zelf wel PC geworden hahaha.

Wel staat er iets over rimpeling heb ik vaag gelezen even (SNEL) in de garantiebepaling van Mentor protheses.

Ik wist bij mn eerste BV ook niet zoveel als nu, vandaar dat ik eigenlijk iedereen een beetje wil helpen met een goede keuze!

Maar alles is goed bedoeld, en zal zeker NOOIT zonder PB iets ondernemen of iets doen.

Maar bij mijn BV had je ook nog niet zoveel internet en was er meer taboe, en minder keus in protheses pffffff dat maakt het NU ook niet makelijker.

Lieve groetjes, hoop dat het duidelijk is allemaal voor iedereen xxxxxxxxx :116: :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Betty-Boopp,

Das nou net wat er zo slecht is aan Diana Gabriels... Je krijgt gewoon minder service. Hier heb je nu weinig aan maar tis wel zo. Frans Straten neemt meer tijd voor zijn eigen kliniek en voor mensen die daar direct komen. Ik word namelijk altijd dezelfde dag nog teruggebeld door Frans zelf of krijg van hemzelf altijd dezelfde dag nog een reactie. Ik heb nooit te horen gekregen dat hij niet genoeg tijd had, kan juist altijd bij hem terecht voor alles. Dus ik vind dat echt bullshit van Diana Gabriels, is gewoon slecht van hun...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief jullie reacties, weet dat je het lief bedoelt twijfel dankjewel. Er staat in de garantie bepalingen:

The MENTOR® Product Replacement Policy and the MENTOR® Premier Advantage Limited Warranty program do not apply to

(a) any adverse reactions other than rupture;

(B) removal of intact implants for capsular contracture;

© removal of intact implants for size alteration;

(d) removal of intact implants due to wrinkling or rippling;

(e) loss of shell integrity caused by re-operative procedures; or

(f) loss of shell integrity resulting from open capsulotomy or closed compression capsulotomy procedures

Het is idd slecht dat Diana geen informatie geeft of de verkeerde informatie geeft. We wachten gewoon af. En de garantiebepalingen van mentor heb ik niet gekregen!

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betty boob,

Vaak adviseren ze de cohesief 2 als je een dunnere huid hebt, dan heb je minder kans op rimpeling!

Maar je hebt zoals je weet bij Mentor en daar werkt Frans mee 3 soorten cohesief 1 en 2 en 3 oke, en 1 is de goedkoopste prothese, neem je twee komt er een meerprijs bij enz.

Het is idd als je jou borstspier aanspant dat je het dan nog duidelijker voelt en misschien zelfs wel ziet, als het zo erg is als je zegt.

Heb je Frans zelf gebelt?

Wat balen zeg!

Ook zie je het dan als je jezelf optrekt aan de rand van het zwembad (omhoog snap je?) dan komt er kracht op.

Wens je veel sterkte ermee xxxxxxxx

Huh wat lees ik nou?

Een meerprijs bij cohesieve 2 ? Wat is dat voor onzin???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is dat niet zo dan? Ja als je dan al 3850,- moet betalen , kunnen ze alle coh's wel gelijk prijzen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is dat niet zo dan? Ja als je dan al 3850,- moet betalen , kunnen ze alle coh's wel gelijk prijzen

Waar is dat niet zo dan? Ja als je dan al 3850,- moet betalen , kunnen ze alle coh's wel gelijk prijzen ;)

Ja daar heb je helemaal gelijk in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Betty B,

Zit na 2 jaar weer eens op het Forum. Na een week of 6 PO kreeg ik oook last van rimpeling (voorkant/bovenkant). Mijn arts (Velthuiskliniek) vond inderdaad dat het niet hoorde, maar heeft lipofilling voorgesteld. Ik heb uiteindelijk 6 maanden na de borstlift/vergroting een liposuctie aan mijn dijen gehad en het vet hebben ze in mijn borsten gespoten. Heeft hele mooie resultaten opgeleverd. Is volledig vergoed door de kliniek en ik hoefde gelukkig geen wissel te doen (was tevreden met grootte, vorm etc.)

Misschien is dat ook nog een optie?

Veel succes en sterkte!!

Pam A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nu al rimpels? Wat zegt nio er van? Heb je evt. Garantie hierop? Jeetje, succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook rimpeling een aantal maanden po, terwijl ik speciaal voor anatomisch had gekozen. De rimpels zijn gewoon iets dikker dan bij zachtere prothesen. Het voelt inderdaad walgelijk. Geen gehoor gekregen bij de kliniek, uiteindelijk wat kilo's aangekomen zodat het nu bijna niet meer zichtbaar is, maar het blijft voelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige opbeurende woorden die ik kan zeggen is dat je (ben nu 2,5 jaar PO) went aan het feit dat je de rimpels voelt als je aan je borsten zit. De rimpels blijven zien is echt veel erger natuurlijk. Hoop dat er wat aan gedaan kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor hun reactie, twijfel en Pam a jullie ook bedankt voor je tip over lipofilling. Hoefde er niet eens zelf over te beginnen, Frans begon er zelf over ;-). Ik heb het tot nu toe alleen als ik buk, maar goed hang ook niet hele dagen met m'n hoofd naar beneden. En als ik zit heb ik toch ook rimpels in me buik!

Hier mijn verhaal:

Hoe ging mijn consult? Haha veel informatie gekregen. Frans was echt heel medelevend en super aardig. Ik was ook niet alleen, mijn man was mee uiteraard. Heb mijn verhaal gedaan en hij heeft ook mijn mail gelezen en hij begreep mijn bezorgdheid. Hij heeft uitgelegd waarom hij mij geen cohesief 2 heeft geadviseerd, dit omdat mijn voorgeschiedenis toch genoeg was voor cohesief 1. Cohesief 2 wordt geadviseerd voor vrouwen die zo wat plat zijn in hun voorgeschiedenis. Ik heb echt gehuild en hij vond het heel erg, hij zei het is niet de bedoeling dat ik niet gelukkig ben ermee. Hij heeft me uitgelegd dat als ik cohesief 2 of 3 zou nemen, ik alsnog rimpelvorming kan hebben. Hij heeft ook uitgelegd dat het een zakje is die gevuld is en dat als je op bepaalde posities zit of beweegt de spier tegen het zakje duwt waardoor er rimpelvorming kan ontstaan. Iedereen heeft dit, alleen meiden die voller zijn of meer vetpercentage hebben (dan bedoel ik niet dik, maar ik zit maar op 16% qua vetpercentage maar meiden met 24% vetpercentage kunnen net zo slank zijn als mij alleen als je minder vetpercentage heb dan ben je droger) dit komt natuurlijk omdat ik veel sport. Dus mocht ik ervoor kiezen om naar cohesief 2 of 3 gaan dan ben ik niet zeker rimpelvrij. Dusja wil ik dan weer een operatie? Nee, zolang ik geen garantie krijg ga ik nu niet voor een her. Hij heeft me in allerlei posities gezet en foto's gemaakt van me borsten, foto's teruggekeken en zie geen rimpelplooien. Wel als ik bus, als ik lig dan voel ik ze enorm maar mijn man zegt dat je ze niet ziet. Zolang het zo blijft vind ik het prima, maar als het erger wordt en je gaat het wel zien (waarschijnlijk als ik straks in wedstrijdvoorbereiding zit) dan kunnen we lipofilling doen idd, weet dat het een tijdelijke oplossing is. Maar op dat moment ben ik op z'n slankst dus zal dan ook voorlopig niet meer afvallen. Mocht ik nou over paar jaar voor een her gaan, dan kies ik wel voor cohesief 2 of anatomisch 3. Ik kreeg wel de indruk dat hij mij begreep en echt een oplossing wilde zoeken. Moet zeggen dat ik nu wel anders naar mijn borsten kijk en weer wat zekerder ben, tuurlijk zijn er nog wel momenten dat ik even aan me rimpels denk. Maar vind het voor nu de beste oplossing, want mocht ik nu een her doen dan mis ik zoieso me wedstrijden in oktober en december en als ik dan na mijn her nog steeds rimpels heb dan ben ik ook niet blij. Dus eerst maar even van nu genieten, een her kan altijd nog ;-)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige reactie van je pc! En goed dat er opties zijn. Had ik destijds maar medeleven gehad, het had zoveel gescheeld, zelfs zonder oplossing. Ik vind de anatomische heel hard aanvoelen, dus dat heb jij dan weer niet. Heel fijn om te lezen dat je je er beter over voelt, en dat het een goed gesprek was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel geruststellend dat hij zo reageert. Je leert een kliniek/arts pas echt kennen als er wat aan de hand is...

Balen dat je rimpels hebt zeg.. maar wel fijn om te weten dat er een manier is om het te verminderen/oplossen :) Succes ermee meis hoop dat je van je borsten kan genieten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè meis, ik heb het ook sinds van de week als ik voorover buik, aan de zijkant bij mn oksels. Links voel je beter als rechts. Schrok ook enorm, en mijn pa zei ook weinig vetweefsel helaas.....

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis,

Ja vervelen hé. Snap wat je bedoelt, heb ik ook. Mijn advies was lipofilling mocht het erger worden. Heb zo eens gegoogeld en dat geeft goed resultaat. Ik laat het nog even voor wat het is xxx

Hè meis, ik heb het ook sinds van de week als ik voorover buik, aan de zijkant bij mn oksels. Links voel je beter als rechts. Schrok ook enorm, en mijn pa zei ook weinig vetweefsel helaas.....

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.