Ga naar inhoud

Rimpels/Rimpeling, nu second opinion bij Dr. DeMeyere en Dr. Nio


Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja dat is zeker door de bocht, niet eens een consult zeg. Dat is hetzelfde als dat hij tegen mij zei: "ik zie tussen je borsten toch ook je botten en daar hoor ik je ook niet over". Uhh niet te vergelijken met mijn borsten vinden ik, want dik of slank die botten heb ik al me hele leven en daar kies ik niet voor, nieuwe borsten is een keus dat ik gemaakt heb dus verwacht je ook goed resultaat!

Net als dat jij kiest voor een grotere maat, dan zou je op z'n minst op consult kunnen komen. Hmm vreemde zaak dit soort dingen zeg en absoluut niet netjes! Ik heb à.'s vrijdag consult bij Nio en 18 juni bij Meyere, ben benieuwd ;-)

Wat zegt Diana er eigenlijk over? Hoort zoiets niet binnen een garantie te vallen ofzo? Vind het idd nogal kort door de bocht van Frans, maar zo is hij geloof ik.

Kreeg ook vandaag telefoon van zn assistente, ze had voor mij gevraagd naar de mogelijkheden van 800cc, belt ze terug; 'Frans zegt nee, want dat is te groot voor je blabla'.. uhm ja en? Wat kan dan wel? "ohja daar heeft hij niks over gezegd'. Terwijl hij gebruikt ook andere merken en blabla, dus ik vind dit wel heel kort door de bocht ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superrrrr zeg, ben benieuwd. Ik volg je blogs hihihi. Laat me weten hoe het is gegaan. Ik volgende week, can't wait. Zoieso even afwachten wat eruit komt, maar ben heel eerlijk heb zoieso geen vertrouwen meer in praktijk Gabriels en Frans, hij wil absoluut niet meedenken voor een oplossing maar zegt heel makkelijk protheses eruit en dat is het opgelóst. Wacht mijn consult nog even af, dan mail ik alles naar Diana. Maar is toch van de zotte dat ik zelf van alles moet uitzoeken voor een eventuele oplossing!

Wil zo graag goede boobs, ben er nu echt ongelukkig mee :-(. Vind het wel super om jou traject te volgen en ben ook zeer benieuwd wat meyere en Nelisse zeggen en adviseren :-D

IK ga morgen naar Demeyere! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa je hebt helemaal gelijk hoor, Frans is echt niet aardig of behulpzaam op deze manier, maar normaal gesproken stuurt Diana hier ook een beetje in toch.. Bedoel daar is ze voor.

We houden elkaar op de hoogte okeej? :) Ben heel benieuwd wat er bij jou gaat gebeuren ook!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Zoals jullie weten heb ik wat ellende met m'n boobs en kliniek. Ik heb een second opinion staan bij Dr. Nio, maar ga ook op consult

bij Dr. Bruno de Meyere. Ik weet dat het andere pc's zijn en het dus weer zelf moet betalen, heb er alles voor over om weer lekkerder in me vel te zitten. Dat weegt voor mij zwaarder dan het prijskaartje! Ga natuurlijk ook nog proberen om eruit te komen met m'n eigen pc, maar zoals het er nu voor staat laat hij me steeds terugkomen na 3 maanden. Wil niet aan het lijntje gehouden worden, maar gewoon een goede oplossing. Volgens mijn pc is de oplossing: protheses eruit of lipofilling. Lipofilling is tijdelijk dus dat wil ik niet en protheses eruit vind ik heel makkelijk gezegd. Lees van andere meiden ook niet dat hun protheses eruit zijn gehaald toen ze op het zelfde probleem als mij stuitte! Ik lees dat er echt wel andere oplossingen zijn.

Zou graag wat werk willen zien van Dr. Bruno de Meyere en willen weten wat jullie ervaringen zijn. Ook weet ik dat er meiden naar Bruno zijn gegaan voor een her operatie, omdat hun eigen pc het niet kon oplossen, wat is jullie ervaring?

Alvast bedankt,

Liefss xxx

Jammer om dit nu te horen. Het leek eerst of hij echt een oplossing bood. Waarom is lipofilling maar tijdelijk? En waarom kun je geen kleinere prothese, en die dan geheel onder de spier? Dan krijg je overal toch minder rimpeling? Cohesiever kan, maar als je de grootte niet aanpast, krijg je alsnog rimpeling. Heb ik ook met de anatomische. Veel succes op de nieuwe consulten! Vervelend he, dat je je vertrouwen in de hele kliniek dan verliest, dat had ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii haii bedankt voor je reactie. Het is idd een vervelende situatie dit, ben keihard bezig voor een oplossing. Lipofilling is tijdelijk omdat ze door liposuctie ergens anders op je lichaam vet wegzuigen en dat ik je borsten spuiten. Maar het is en blijft vet dus als je we afvalt dan val je bij je borsten natuurlijk als eerste af. Aangezien ik wedstrijden doe in bikini fitness zit ik zoieso al laag in vetpercentage en richting mijn wedstrijd periode zal ik zo droog mogelijk worden dus lipofilling ben ik het niet mee eens, kies er niet voor om ieder jaar zoveel geld neer te leggen voor lipofilling. Wat betreft kleinere prothese, ja dan had ik net zo goed mijn borsten niet hoeven vergroten. Dat is iets wat de pc had moeten inschatten. Zou toch raar zijn dat niemand dus grotere borsten zou kunnen nemen met weinig borstweefsel! Er zijn vast wel oplossingen die gedaan kunnen worden, daarvan ben ik overtuigd. Heb verschillende verhalen gelezen van meiden met dezelfde situatie, sterker nog hun zijn zelfs groter gegaan als wat ze hadden om de pocket volledig te vullen. Kijk ik ben geen arts en heb er geen verstand van, kan alleen maar kijken naar andere ervaringen! Maar het antwoord lipofilling of protheses eruit vind ik te makkelijk gezegd.

Xxx

Jammer om dit nu te horen. Het leek eerst of hij echt een oplossing bood. Waarom is lipofilling maar tijdelijk? En waarom kun je geen kleinere prothese, en die dan geheel onder de spier? Dan krijg je overal toch minder rimpeling? Cohesiever kan, maar als je de grootte niet aanpast, krijg je alsnog rimpeling. Heb ik ook met de anatomische. Veel succes op de nieuwe consulten! Vervelend he, dat je je vertrouwen in de hele kliniek dan verliest, dat had ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd op 23/05/2014 bij Dr. Bruno De Meyere

Vanaf het eerste consult meteen een goed gevoel , direct beslist om 2 weken later de stap te zetten ;-)

300cc bij... Voor de spier !

Van een kleine C naar een normale E cup !

De eerste dag wat moe ... Maar verder helemaal geen last gehad.

Het enige 'minpunt' is de sportbeha !

Wat haat ik dat ding ... Maar nog 2 weken op de tanden bijten en ik kan volop genieten !

X Guessje X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd op 23/05/2014 bij Dr. Bruno De Meyere

Vanaf het eerste consult meteen een goed gevoel , direct beslist om 2 weken later de stap te zetten ;-)

300cc bij... Voor de spier !

Van een kleine C naar een normale E cup !

De eerste dag wat moe ... Maar verder helemaal geen last gehad.

Het enige 'minpunt' is de sportbeha !

Wat haat ik dat ding ... Maar nog 2 weken op de tanden bijten en ik kan volop genieten !

X Guessje X

Gefeliciteerd Guessje ! Gelukkig is het bij jou goed gegaan en het belangrijkste geen last , pijn .

Je sportbeha is even van belang :38: Succes .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Betty- Boopp.

ik vind het heel vervelend voor je , ik vind ook dat Frans dit had moeten weten ....

Ik heb ook zeer weinig borstweefsel en dit vertelde hij ( Frans ) mij ook .. Nu met 700 cc is alles super strak , vol en mooi getrokken. Wat ik voor heen met mijn vorige kleinere implantaten 250cc niet had , deukjes , ribbels ( kwam dus ook door weinig borstweefsel )

Dus ik ben nu helemaal happy hier mee.

Opvullen is echt geen optie hoor ! dit gaat in verloop van tijd gewoon weg ... en daarbij kan je daar ook weer deukjes van krijgen als het niet goed op zn plek blijft zitten. Heb ik ook weer gehoord .

Ga er voor om dit toch met Diana te bespreken !

Anders kom je gewoon niet verder zo.

Succes :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii haii bedankt voor je reactie. Het is idd een vervelende situatie dit, ben keihard bezig voor een oplossing. Lipofilling is tijdelijk omdat ze door liposuctie ergens anders op je lichaam vet wegzuigen en dat ik je borsten spuiten. Maar het is en blijft vet dus als je we afvalt dan val je bij je borsten natuurlijk als eerste af. Aangezien ik wedstrijden doe in bikini fitness zit ik zoieso al laag in vetpercentage en richting mijn wedstrijd periode zal ik zo droog mogelijk worden dus lipofilling ben ik het niet mee eens, kies er niet voor om ieder jaar zoveel geld neer te leggen voor lipofilling. Wat betreft kleinere prothese, ja dan had ik net zo goed mijn borsten niet hoeven vergroten. Dat is iets wat de pc had moeten inschatten. Zou toch raar zijn dat niemand dus grotere borsten zou kunnen nemen met weinig borstweefsel! Er zijn vast wel oplossingen die gedaan kunnen worden, daarvan ben ik overtuigd. Heb verschillende verhalen gelezen van meiden met dezelfde situatie, sterker nog hun zijn zelfs groter gegaan als wat ze hadden om de pocket volledig te vullen. Kijk ik ben geen arts en heb er geen verstand van, kan alleen maar kijken naar andere ervaringen! Maar het antwoord lipofilling of protheses eruit vind ik te makkelijk gezegd.

Xxx

Daar heb je dus idd niets aan! Mijn pc had destijds ook beter moeten inschatten. Er waren bij mij geen andere bv opties, en dat wist hij ook. Zijn "oplossing": "is mooi geworden, niks meer aan doen". Ik wilde juist kleiner, het is zoveel groter geworden dan hij zei. Als ik het geweten had, had ik helemaal geen bv gedaan. Ik heb toen ook second opinions gedaan, maar die boden alleen de opties die ik niet wilde. (1) Lift, nog niet aan toe. 2) Zachtere prothesen zodat je de randen niet meer zou zien, maar dan wel meer rimpeling 3) andere dimensies van anatomische prothese, maar dan zou ik teveel projectie krijgen.) Hopelijk is het bij jou een kwestie van hoe de prothese in de pocket ligt, en kan dat hersteld worden. Dr Van Selms schijnt goede hersteloperaties te doen, voor als je nog meer pc's zoekt. Veel sterkte weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook bij Bruno Demeyere geweest. Na lang zoeken wilde ik ook alleen voor de beste dokter gaan en dat is in mijn mening Demeyere. Ik ben ook een voorstander van vóór de spier plaatsen. Dual plane vind ik alleen goed als je zelf heel weinig weefsel heb en dan nog zijn er andere opties. Dokter Demeyere is een hele fijne, bekwame arts die hele mooie natuurlijk ogende boobs maakt. Ikzelf heb 350cc gekregen en er niemand heeft in de gaten dat ik protheses heb. Zelfs in de sauna en op het strand niet.

Heel veel succes. Hopelijk kun je straks net zo genieten van mooie boobs.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis,

Bedankt voor je reactie, ik heb hier zeker wat aan. Wilde zoieso al geen lipofilling, wil iets voor langere termijn. Ik heb net gebeld naar de praktijk en heb gesprek met Diana donderdag 12 juni, ben benieuwd. Was jij ook geopereerd door Frans toen je 250cc kreeg? Heeft hij toen lipofilling aangeboden of hoe heb je dat toen aangepakt? Ook via Diana gespeeld?

Liefs XXX

Hoi Betty- Boopp.

ik vind het heel vervelend voor je , ik vind ook dat Frans dit had moeten weten ....

Ik heb ook zeer weinig borstweefsel en dit vertelde hij ( Frans ) mij ook .. Nu met 700 cc is alles super strak , vol en mooi getrokken. Wat ik voor heen met mijn vorige kleinere implantaten 250cc niet had , deukjes , ribbels ( kwam dus ook door weinig borstweefsel )

Dus ik ben nu helemaal happy hier mee.

Opvullen is echt geen optie hoor ! dit gaat in verloop van tijd gewoon weg ... en daarbij kan je daar ook weer deukjes van krijgen als het niet goed op zn plek blijft zitten. Heb ik ook weer gehoord .

Ga er voor om dit toch met Diana te bespreken !

Anders kom je gewoon niet verder zo.

Succes :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Vervelend allemaal zeg, zal ook eens kijken naar dr. Van selms. Bij mij zie je juistheden randen, maar alleen rimpels en deuken. Ben benieuwd wat eruit gaat komen bij de andere artsen, hoop zo dat het opgelost kan worden.

Liefs xxx

Daar heb je dus idd niets aan! Mijn pc had destijds ook beter moeten inschatten. Er waren bij mij geen andere bv opties, en dat wist hij ook. Zijn "oplossing": "is mooi geworden, niks meer aan doen". Ik wilde juist kleiner, het is zoveel groter geworden dan hij zei. Als ik het geweten had, had ik helemaal geen bv gedaan. Ik heb toen ook second opinions gedaan, maar die boden alleen de opties die ik niet wilde. (1) Lift, nog niet aan toe. 2) Zachtere prothesen zodat je de randen niet meer zou zien, maar dan wel meer rimpeling 3) andere dimensies van anatomische prothese, maar dan zou ik teveel projectie krijgen.) Hopelijk is het bij jou een kwestie van hoe de prothese in de pocket ligt, en kan dat hersteld worden. Dr Van Selms schijnt goede hersteloperaties te doen, voor als je nog meer pc's zoekt. Veel sterkte weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ik heb idd veel goede verhalen gelezen over dr. Meyere, moet 18 juni op consult dus ben benieuwd. Hoop dat ik snel kan genieten van nieuwe boobs hihi

Liefs xxx

Hoi hoi,

Ik ben ook bij Bruno Demeyere geweest. Na lang zoeken wilde ik ook alleen voor de beste dokter gaan en dat is in mijn mening Demeyere. Ik ben ook een voorstander van vóór de spier plaatsen. Dual plane vind ik alleen goed als je zelf heel weinig weefsel heb en dan nog zijn er andere opties. Dokter Demeyere is een hele fijne, bekwame arts die hele mooie natuurlijk ogende boobs maakt. Ikzelf heb 350cc gekregen en er niemand heeft in de gaten dat ik protheses heb. Zelfs in de sauna en op het strand niet.

Heel veel succes. Hopelijk kun je straks net zo genieten van mooie boobs.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK ga morgen naar Demeyere! :D

Benieuwd wat er bij jou uitkomt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meis,

Bedankt voor je reactie, ik heb hier zeker wat aan. Wilde zoieso al geen lipofilling, wil iets voor langere termijn. Ik heb net gebeld naar de praktijk en heb gesprek met Diana donderdag 12 juni, ben benieuwd. Was jij ook geopereerd door Frans toen je 250cc kreeg? Heeft hij toen lipofilling aangeboden of hoe heb je dat toen aangepakt? Ook via Diana gespeeld?

Liefs XXX

Ik heb toen mijn borsten 250 cc door dokter Demeyere laten doen , en nooit spijt gehad hoor . Voelde toen al meteen

onderaan de borst ribbels ( weinig borstweefsel ) na 13 jaar waren ze gewoon op en waren de deukjes , ribbels toegenomen

...

Heel goed dat je een gesprek hebt met Diana !

Ik heb een tijd geleden injectabels laten doen via de kliniek in Barendrecht , ging helemaal fout .

Dit heeft Diana , ( toen ik haar mijn foto's had doorgestuurd ) keurig opgelost , echt super !

Dus ze staat zeker open voor oplossingen ! succes !! Moet gewoon lukken :35:

Ik ben heel benieuwd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie. Ben ook zeer benieuwd hoe het verloopt vrijdag, ik zal laten weten hoe het gegaan is

Liefs xxx

Hallo Betty.

Ik heb in 2004 een prothesewissel laten doen door Dr.Nio echt een vakman.

Ik ben nog steeds tevreden met het resultaat maar in de jaren zijn mijn borsten wel gaan hangen maar dat hoort nu bij mij leeftijd.

Mijn dochter heeft ook haar BV laten doen door Dr.Nio in 2013 in het SLAZ die was een paar honderd euro goedkoper dan de Parkkliniek.

Laat even weten hoe het consult is verlopen.

Veel succes Meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii meiden,

Vorige week was mijn second opinion consult bij dr. Nio, ben daarna direct heerlijk een weekendje weg gegaan dus kon niet eerder een topic plaatsen.

Allereerst vind ik dr. Nio een heel vriendelijke man. Hij heeft even gekeken en heeft eerlijk beoordeeld dat hij het er netjes vind uitzien. Alleen idd als ik buk krijg ik rimpels en deuken aan zijkant, onderkant en heb ook 2 deuken aan de bovenkant als mij borsten bewegen (alhoewel ik ze ook zie als ze niet bewegen). Had om die reden wat meer licht in de consult kamer willen hebben, was erg veel vals licht. Ik heb nu mentor protheses en heb andere merken in mijn handen gehad. Ik kwam tot de conclusie dat eurosillicone veel minder rimpels krijgt als het vastpakt dan bijv mentor. Hij heeft mij daarom ook geadviseerd om voor eurosillicone te gaan. Hij vind dat ik wel high profile moet blijven, want dan zou de diameter het mooist uitkomen bij mijn lichaam en mijn tepels zouden dan beter staan. Ook meer cc zou beter zijn, want dan zou mijn borst wat strakker zijn en dus geen kans op rimpeling. Ook heb ik gevraagd voor onder de borstspier, maar volgens Nio is dual plane onder de borstspier!. Snap er niks van!!!!!

Zijn advies was:

700cc dual plane, high profile, cohesief 2, eurosillicone

Ik vond 600cc beter hihihi , Ben tenslotte maar 1.63 ;-)

A.s woensdag gesprek met Diana Gabriels zelf en volgende week Bruno Meyere, can't wait hihi

(Nio wilde me volgende week al opereren, maar gezien mijn wedstrijden zou ik pas eind dit jaar kunnen helaas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig bevestiging ! Maar nu? Krijg je en deel vergoed oid?

700cc jeetje, dat is echt veel.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.