Ga naar inhoud

Kosten BWC en beste adres???


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik ben bij dr. Plovier geweest. Het ligt eraan of je buikspieren gereefd moeten worden, of je liposuctie nodig hebt van de flanken of maagstreek en of je schaamheuvel gelift moet worden wat de exacte kosten zijn. Bij Plovier kost een gewone buikwandcorrectie ongeveer 3500 euro gok ik. Ik kreeg wat korting ivm een combi operatie met mijn borsten. Ik ben nu 3 weken PO en kan aardig uit de voeten. Uiteraard nog geen zware dingen. Ik werk nog niet en ben zeer snel moe. De wonden zijn aardig gesloten nu, maar mijn buik heeft nog aardig wat vocht en de wond trekt nog aan mijn buik. Ik denk dat je zeker 4 tot 6 weken moet rekenen voordat je weer op de been bent en dan moet je geen complicaties krijgen. Ik ben zelf over het resultaat erg tevreden, je mag mijn foto's bekijken als je wilt. Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dat is iets wat ook nog op mijn verlanglijstje staat ...

Na bijna 32 kg afgevallen te zijn is er toch wel wat losse huid overgebleven .

Bij mij zou iig een grote Bwc dus boven en onder de navel gedaan moeten worden .

Voor dit jaar staat nog spataderen verwijderen op de to do list ...maar misschien volgend jaar ..

Eerst maar eens beginnen met sparen ....

Mag ik je foto,s zien van de bwc Andrea ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.