Ga naar inhoud

welke bhs met maat 80 E en groter.


Vlinder

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Hai vlinder,

Bij Marlies Dekkers gaan ze ook tot en met cupmaat F. Zitten af en toe ook modellen tussen die niet helemaal "bedekt zijn tot je nek" :-) ZIjn wel prijzig, rond de 100 euro. Succes met zoeken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

online weet ik er geen meer, maar ben onlangs naar lingerie outlet geweest

www.lingerieoutlet.be

het is op 3 verschillende plaatsen, je moet maar eens naar de data's kijken, daar hebben ze super veel grote maten !! en alles is outlet dus goedkoper... heb er een bh van la perla gekocht voor 20 euro !!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu gaan ze hier ook tot K heb ze al gezien, wel een tent waar je met je hele gezin in kan wonen.

Sexy is het alles behalve!

Verder zijn grote maten hier allemaal gebaseerd op natuurlijke maten en die hebben gewoon die hogere cup nodig in de meeste gevallen.

Maar je ziet ook de cc's stijgen dus denk dat er binnen dit en twee jaar zeker een grote markt voor komt.

En in tussentijd zal het een beetje afzien worden, of natuurlijk all the way :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet 'my kind of topic' maar zag in een maandblad deze naam staan ivm grote maten van bh's : Freya .

'k Heb er meteen even een link bijgezocht : HIER

Je kan op de site onmiddellijk je maat invullen (links bovenaan) en lijkt me dus eens interessant om wat nader te bekijken :141:

Heb dit topic niet doorgelezen dus kan zijn dat ik in herhaling val ...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.