Ga naar inhoud

Luxuryboobs : 26 juli 2014 : Dr. Vanstraelen : Overpelt privekliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen ! zoals in mijn vorige topic zou ik graag in augustus geopereerd worden, zou het dan te vroeg zijn om deze maand nog ergens een consultatie te maken ? & als ik dan een datum zou zeggen voor de operatie, zou ik die dan nog kunnen verzetten moest het toch niet lukken ? of ben je dan gebonden aan die dag en kan je niet meer veranderen ? & zeggen ze bij je eerste consultatie eigenlijk al de prijs ? groetjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat is geen probleem hoor. Ik zou zeker nu consulten gaan plannen en ben je er dan uit door wie je geopereerd wil worden dan maak je een afspraak. Het zal geen probleem zijn als je dit pas in augustus wil doen, mocht je het moeten verzetten is dat ook geen probleem denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ben vandaag op consult geweest, het was een supervriendelijke man,

voelde me erg op mijn gemak bij hem, heb wat gepast en we zijn uitgekomen op 300 cc medium achter de spier,

ronde siliconen van eurosilicone ik kom nu van een 75A, echt helemaal niets,

we hebben een afspraak gemaakt voor 26 juli maar zou ook nog altijd wat vroeger kunnen, maar dan zou hij bellen, ben zo benieuwd ! maar de tijd gaat erg lang duren nu heb ik zo het gevoel,

zijn er nog meisjes die van niets naar 300 cc dual plane Medium zijn gegaan ? & wat voor maat kwamen jullie uit ? ik heb het gevoel dat medium zo plat is ?

graag jullie meningen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 400cc medium profile gehad van eurosilicone en ik vond dat ze te weinig projectie hadden. Maar mijn voorsituatie is heel anders dan die van jou, dus dat kan je niet vergelijken. Ik had 2 lege zakjes die opgevuld moesten worden en vond ze te veel hangen nadien. Het is sowieso lastig om 2 mensen met elkaar te vergelijken in dat opzicht. Ik denk dat je gewoon vertrouwen moet hebben in je plastisch chirurg en als je twijfels zou ik dat nog een keer met hem bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 'm gisteren een email gestuurd, om te vragen op welke maat ik uitkom, en of ik als dat zou kunnen op de operatiedag iets meer zou kunnen nemen, nu maar wachten op een antwoord ! hopelijk stuurt ie snel terug want het blijft rondspoken, & zo erg ! want ik moet nog tot juli haha, pff zolang wachten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

& heeft hier iemand nog ervaring met een borstvergroting zonder narcose ?

dan wordt je niet helemaal onder narcose gehouden, maar een soort van zware roes, dan ben je wel wakker maar dan ben je er niet bij, krijg het niet beter uitgelegd --' wss is er een term voor maar die ken ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Nog 6 dagen te gaan ! en dan eindelijk de dag ! had een tijdje terug een email van hem gehad dat hij zorgt dat de 350 cc high profile er gaat zijn, vrijdag moet ik in de voormiddag bellen maar hij zei dat het wss rond half 8 zou zijn dat ik zou moeten binnenkomen, spanneeeendddd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben blij dat ik niet in de middag pas ben hahah

morgen nog even gaan shoppen in primark in eindhoven, zal een beetje gokken worden met de topjes ( wat groter kopen )

maarja anders is het nog niet zo'n ramp, is gelukkig goedkoop :)

proberen zoveel mogelijk te doen un deze week, vrijdag gelukkig nog een bruiloft dus dan ben ik goed afgeleid ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe makkelijke kleren aan die je van onder aan kan trekken en neem iets mee om jezelf te vermaken. En in mijn geval was een kotszakje echt een uitkomst :P

Oh en geen string aan doen! De achterkant van het operatiejasje is open haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg blijkbaar geen operatieschort, ik moet gewoon mijn joggingbroek aanhouden, alleen erg vervelend heb mijn regels gekregen --' lijkt me niet zo handig haha, ik weet idd niet wat ik voor vanboven moet meenemen om aan te doen, misschien een vestje gewoon ofzo echt geen idee haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt best een topje aandoen dat aansluit, dan zie je het meteen goed met kleren aan haha! Alleen misschien wat minder comfortabel om net na de operatie aan te doen (ook al helpen ze je waarschijnlijk wel in de kliniek), maarja, het moet ook uit in de avond haha. Wat boho zegt is wel makkelijk, iets wat je over je kont aan kunt trekken! Ik heb vantevoren ook wat hempjes gekocht met een bredere hals die ik van onder aan kon trekken maar die verder wel netjes aansluiten, ideaal! 3,50 bij de zeeman haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had van die strapless topjes gekocht bij de H&M, vond ik zelf heel makkelijk! Kun je idd ook makkelijk over je kont aan en uit doen

-Een kussen, lekker voor in de auto!

-Cola en zoute chips, is lekker voor na de narcose, cola kreeg ik in de kliniek al en zoute chips adviseren ze vooral als je bloeddruk nadien wat laag is.

-Wat leesvoer of tablet voor als je lang moet wachten

Dit is wat ik nu kan bedenken... Oja en nog even lekker poetsen, dat kun je even niet daarna ;-)

En nog even heel erg genieten dat je op je buik en/of zij kan slapen!

Het is bijna zover!!!

Succes Meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahh zo spannend en ja idd heb een aansluitend topje dat heel fel uitrekt dus moet lukken ! Strapless topjes heb ik ook die nu te groot zijn dus is idd ook gemakkelijk, een kussen neem ik ook mee Thanks voor de tips ! Ik word al zo zenuwachtig nog 2 x slape, haha woohoo nu lekker op mijn buik slapen wat ga ik dat missen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dalijk lekker mijn bedje in, moet morgen om 6:30 er weer uit, gelukkig is de kliniek 10 minuten van me huis af haha,

mijn vriend gaat mij brengen en mag helaas niet daar blijven, hij wordt opgebeld als ik wakker ben zodat ik volledige rust heb haha, best eng, vooral dat je het echt alleen moet doen en er niemand 'bekends' bij je is, achja, komt wel weer goed ! Het dringt me nog echt niet helemaal door dat ik morgen gewoon TETTEN krijg :D

morgen breng ik me verslagje nog door als 't lukt :) nu nog vlug wat voor foto's maken !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.