Ga naar inhoud

Luxuryboobs : 26 juli 2014 : Dr. Vanstraelen : Overpelt privekliniek


Aanbevolen berichten

Deze ochtend was ik zo misselijk ! er zat superveel lucht in mijn maag, nu voel k me weer lekker behalve dan steken haha nou mijn bh was te klein en heb nu een 75 D ik vind dat ze erg gegroeid zijn precies, begin het te merken omdat mijn.borst aan het plooien is vanonder, hoop dat ze niet teveel krimpem,.behalve dan tussenin die zwelling haha, maar dies ookal minder, k krijg wel af en toe serieuze steken vooral rechts en dan onderin de hechtingen ook waar de drains gezeten hebben begint het te kriebelen,

Ik heb precies hetzelfde met de maat. Hoop ook echt dat ze niet krimpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

heb een nieuwe sport bh gekocht deze ochtend, man dat vorige ding was gewoon niks waard ik werd er gek van, !

deze zit veel fijner, heeft ook klitteband aan de bandjes dus kun je zo strak doen als je wilt, is iets gemakkelijker, zijn ook wat breder, die sportbh van de hunkemoller drukte mijn borsten te fel naar elkaar, voelde echt niet gezond, mijn andere drukte ze juist helemaal plat en naar mijn oksels toe --' vond dat het niet klopte, ben naar een lingeriewinkel gegaan en ze zei inderdaad dat de druk verkeerd zat; nu heb ik een andere en die zit zalig, ik heb nu veeeel minder pijn omdat ze beter ondersteund zijn,

het is een triumph triaction 75 C, een D ging ook goed maar dan zat hij ietsie losser en deze gaf net meer steun, en kan deze makkelijk verzetten en stretcht ook goed dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn hechtingen zijn eruit ! was al mooi toe gegroeid, over een 10 dagen mag ik al beginnen met beugel bh's maar dan moet ik in het begin gewoon even wennen, dus een uurtje aan en dan weer uit, tot ik het kan verdragen, ik mag eigenlijk ookal op mijn zij liggen ( bende gek dat doet teveel zeer hahah :22: ) over twee weken weer terug op controle :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft nog iemand het gehad dat in het begin je tepels zo puntig zijn hahaha vind het echt grappig, maar trekt dat nog weg ? :)

Ja alsof ze opgeblazen zijn! Heb ik ook gehad, dat trekt vanzelf weg. Is denk ook gewoon vocht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag jij zo snel al een beugelbh aan? Wat raar dat ze tegen ieder wat anders zeggen :s ik pas met 6 wkn zit nog steeds met die sportbh te kijken al zit ie niet verkeerd daar niet van :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag jij zo snel al een beugelbh aan? Wat raar dat ze tegen ieder wat anders zeggen :s ik pas met 6 wkn zit nog steeds met die sportbh te kijken al zit ie niet verkeerd daar niet van :P

xx

ja raar he, als ik niet weg ga laat ik 'm gewoon aan m'n sportbh, , meer als ik wegga of soms om even te wennen ga ik ze echt dragen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn hechtingen zijn eruit ! was al mooi toe gegroeid, over een 10 dagen mag ik al beginnen met beugel bh's maar dan moet ik in het begin gewoon even wennen, dus een uurtje aan en dan weer uit, tot ik het kan verdragen, ik mag eigenlijk ookal op mijn zij liggen ( bende gek dat doet teveel zeer hahah :22: ) over twee weken weer terug op controle :)

Mag allemaal veel sneller bij jou zeg! Super fijn! Heb je nog wel zo'n borstband, of ook niet? Stiekem wel een beetje jaloers!

Maar ja zal toch maar de voorschriften volgen van mijn pc.. Nu nog 4,5 week dag en nacht sport bh en martelband helaas...

Super dat je wondjes zo goed gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niuewe fotos van 7 dagen po ! iets groter was zeker ook mooi geweest maar meer kon er niet in, en dit vind ik echt wel bij mijn lichaam passen, nu hopen dat ze niet te fel meer krimpen :) voeg me even toe als je de fotos wilt zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net je foto's bekeken.

Erg mooi! Mag je trots op zijn!!!!

Past perfect bij je lichaam :57:

zie nu pas je reacit van die borstband, die heb ik niet gehad, ik blijf 'm wel elke nacht dragen als ik begin met beugelbh's ga ook enkel een beugel bh aandoen als k wegga ofzo, & zeker een stevige kopen, & dankjewel ! pff hoop niet dat ze nog fel krimpen vind ze perfect zo, eerste dag tot nu toe dat ik me er goed bij voel, achja, we zullen 't wel zien ! vind die van jou ook echt super mooi,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag mijn eerste bh gekocht en is een 70 E ! zage ze er zo ook maar uit haha

ik had eerst 3 bh's gepakt, 75 c, en toen in een bh een D en ik kon er niet meer aan uit,

dus maar aan de verkoopster gevraagd, ik droeg altijd een 75 qua omtrek terwijl ik blijkbaar een 70 heb, en

ze zei dat een D veel te klein was ! ( kwam net boven me tepel ) dus op naar een 70 E en zat idd veel beter,

( m'n hart maakte 'n sprongetje van blijdschap hahaha echt erg )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi iedereeen, ik mag ondertussen met 'n beugelbh beginnen heb er een gehaald, 70E woohoo, haha

maaaar als ik hem aanheb, begint precies mijn huid te jeuken, dus wil ik krabben, maar dat gaat niet ! want mijn huid is daar gevoelloos

en toch heb ik daar jeuk; ik denk onderhuids ? wss mijn zenuwen die terug aan het genezen zijn ? echt vreeeselijk irritant

heeft iemand er nog last van ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 5 weken PO en heb sinds een paar dagen ook enorme jeuk. Eergister had ik een controle en toen zei de verpleegster dat jeuk heel positief is omdat het dat geneest. Dus dat houden we dan maar voor ogen. ;) ik wrijf dan over mijn sportbh heen zodat ik niet op mijn borst hoef en het per ongeluk open krab.

Het is vervelend maar volgens mij weinig aan te doen, als iemand wel tips heeft hoor ik het ook graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er echt niet aan denken zo snel weer een beugelbh te dragen pff. Heb eigenlijk niet zoveel jeuk maar vind een beugelbh nu met 6 weken po nog best wel ongemakkelijk.

Maar gevoelloze huid herken ik wel, ik raad je aan elke dag te smeren met bio oil (als je dat nog niet doet) dan trekt dat gevoel vanzelf weg. Als je borsten minder strak staan wordt dat gevoel ook minder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de verpleegkundige zei klopt, als het jeukt dan geneest het, dus dat is een goed teken. Het gevoel zal langzamerhand terugkomen :)

Ik had het zelf ook. Heel raar wel haha!

Ook bij je littekens kan het heel erg jeuken of prikken maar is in de meeste gevallen gewoon herstel (tenzij je andere symptomen hebt er bij).

Wel grappig dat ik zelf in de zorg werk en ook een verpleegopleiding heb gedaan, dus ik weet wat wel en niet normaal is maar als het jezelf betreft dan ben je ineens heel onzeker en lijkt alle theorie ineens weg te zijn haha.

Conclusie, geduld en alles komt goed:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.