Ga naar inhoud

Luxuryboobs : 26 juli 2014 : Dr. Vanstraelen : Overpelt privekliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

hier is mijn verslagje !

deze ochtend opstaan vol zenuwen, mij effe lekker gedoucht, alles dubbelgechekt of ik alles bijhad,

om kwart na 7 in de auto en hup naar het kliniek, kwam daar om 25 na aan en me vriend en ik mochten in de wachtzaal(tje)

toen kwam hij bij mij kijken en vroeg ik of zenuwachtig was, ik zo ja HEEl zenuwachtig, kreeg ik een pilletje en jezus wat een wereld van verschil, lekker rustig en met mijn virend aa het lachen, toen mochten we samen naar binnen en legde hij uit dat ik idd groter wou ipv 300cc medium naar 350 high, en hij ging bekijken tijdens te operatie of dat paste en ging, toen betaald alle dingen uitgelegd ( heb nu een strak verband maar mag er morgen alweer af ) overmorgen mag ik weer douchen, & a en toe eens de plakkers op de hechtingen vervangen, nou oke da was is orde, dus we vriend moest opsouten, hij begon met foto's maken en aftekenen, kmoest op de tafel gaan liggen, en kreeg een infuus, begon hij over mijn tattoo enz) toen zei hij hiervan ga je nog niet in slaap vallen maar wordt je rustig AHAHAHAH ik was dus al weg, nou tijdens de operatie zelf ben ik niet wakker geweest tegen het einde zo wel, waren ze denk ik aan het hechten ofzoiets en ze haaldden iets onder mij vandaan geen idee wat, en toen ben ik weer in slaap gevallen, kan me ook niet herinneren dat ik in een ander bed werd gezet ( wel iets heel vaags) en eenmaail daarin voelde ik mij zo pisnijdig omdat alles pijn deed wat ik ook maar deed, draaien deed pîjn, mijn rug deed pijn, k dacht gatverdamme haal mij hieruit hahha toen hoorde ik me dokter plots iemand bellen dat ze mij mochten komen halen( rond 5 uur) moeahaha YAY en, toen heeft zijn assistent mij aangekleed, supervoorzichtig, was echt een SUPERzorgelijk type, ik ben alleen vergeten te vragen hoeveel cc het nu uiteindelijk is geworden maar denk 300 tussen 350, nou recht gaan staan maar, mijn vriend hiel me naar buiten in de auto, toen eventjes naar huis gereden wat cornflakes gegeten hahahah heel datbord cornflakes bijna over me heen, k was echt nog dizzy, heet me vriend me gevoer hahhaha heb cola gedronken, gerelaxt, en ben daarnaa naar onze camping gegaan met de atuo was maar 20 km dus viel goed mee, daar wat gegeten, en een kleine wandeling gedaan, een beetje bewege, en ben net terug thuis, ik kan ze morgen pas zien, en ik hoop maar dat ze niet te klein gaan zijn !

hier was m'n verslagje,;D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt positief dat je ook al bent gaan wandelen op die dag enzo!! En hoe gaat het met de pijn? En vanochtend een beetje fatsoenlijk uit je bed gekund? :P Ben benieuwd wat je ervan vindt als je verband eraf mag :) Ik dacht in eerste instantie namelijk echt van woooooow wat zijn ze groot haha! Maar na een paar dagen ben je helemaal gewend :)

Heb je geen pasje ofzo van de kliniek meegekregen waarop staat hoeveel cc er uiteindelijk is ingegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schrok ookal dat Het zo laat was maar kan me er niks van herinneren, deze ochtend was niet leuk ik wist me geen weg en begon gewoon te huilen, kwam door die stomme tape wat helemaal rondheen gebonden was, sneed echt alles af, heb het er net af, mijn vriend en vriendin hebben dat gedaan, zalig gevoel nu, echt raar om ze te zien nog zo puntig en superhard en zo doof gevoel haha, kan echt niks zelfs de toilet doorspoelen lukt me echt niet, ja ik probeer zo veel mogelijk te wandelen anders word ik super sacherijnig, alleen ik HAAT slapen nu hahahahah ik denk dat ik mij pasje donderdag op controle krijg, maar heb een mail gestuurd over de hoeveelheid hahahahah vind alleen mijn litteken best lang, ben tijdens de operatie ook 2x wakker geweest toen ze mijn drain eruit haalde, maar was niet eng ofzo, vanavond zet ik een foto

Link naar reactie
Delen op andere sites

, nou tijdens de operatie zelf ben ik niet wakker geweest tegen het einde zo wel, waren ze denk ik aan het hechten ofzoiets en ze haaldden iets onder mij vandaan geen idee wat, en toen ben ik weer in slaap gevallen, kan me ook niet herinneren dat ik in een ander bed werd gezet ( wel iets heel vaags)

heb jij sedatie gehad dan ofzo??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb een algehele verdoving gehad ofzoiets, dan slaap je wel maar heel lichtjes dan ben je precies high, maar dan heb je niet de nadelen van narcose zoals misselijk enzo, mss daarmee dat het langer duurde voor ik echt wakker werd n naar huis mocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow zou me echt eng lijken? ik was doodsbang voor de narcose maar ben achteraf toch blij dat ik het zo gedaan heb.. lijkt me echt eng als je wakker word terwijl ze nog bezig zijn.... of ben je zo waus dat je denkt je gaat je gang maar :P

Ik was na de narcose eigenlijk al snel weer goed hoor ook niet misselijk geweest.. alleen wel 5 dagen gaar... en veel puistjes op me gezicht dan..

maar voel jij je nu wel weer de oude wat betreft je onder invloed van gister :P ??

weet je al hoeveel cc je hebt gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kaartje zit in mijn portomonnee hahah ik heb 310 medium hoog gekregen, blijkbaar bestaat da bij eurosilicone, heb etextureerde, ik kan mijn rechterarm niet bewegen en ze staan echt super gespannen denk ook niet dat de 350 ooit gepast zou hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb een algehele verdoving gehad ofzoiets, dan slaap je wel maar heel lichtjes dan ben je precies high, maar dan heb je niet de nadelen van narcose zoals misselijk enzo, mss daarmee dat het langer duurde voor ik echt wakker werd n naar huis mocht

Ik heb een slaap verdoving gehad (zo noemen ze het iig bij de wellness kliniek) dat is ook lichter met minder nadelen dan je van narcose hebt. Klinkt een beetje hetzelfde... Gelukkig ben ik niet wakker geweest :-)

Maar ik heb me ook niet high gevoeld, wel slap en mijn bloeddruk was erg laag, die moest eerst weer in orde zijn voor ik mocht gaan. Ik ging om 8.45 naar de operatie ruimte en was om 10.15 weer terug op mijn kamer en om 12.15 kon ik alweer naar huis...

Maar dat is vast allemaal weer anders bij elke kliniek/pc

Na 3 dagen had ik echt het ergste gehad en kon ik weer de wc doortrekken en zeep uit het zeeppompje drukken haha. Maar het ergste vond ik idd ook het slapen! Nu kan ik gelukkig wel weer op mijn zij slapen :-)

Nog even doorbijten, dan wordt snel alles beter!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh klinkt goed, ik voel me net een klein kind ik ween supervaak van de pijn haha, kan me rechterarm helemaal,niet optillen, rectse borst doet ook enorm,veel,pijn, links valt gelukkig goed mee, heb jij ook dual plane ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat ken ik niet...

Ik had voor 3 dagen een antibiotica kuur (preventief) 10 dagen 3x daags ibuprofen 600 mg, ook preventief om ontsteking te voorkomen, maar ook niet echt geschikt voor een gevoelige maag dacht ik.

Voor de echte pijn had ik paracetamol 1000 mg, dit naar eigen inzicht, maar max om de 6 uur.

De eerste dagen heb ik hiervoor mijn wekker gezet om de pijn voor te zijn,.

Daarna afgebouwd.

Is paracetamol dan misschien een goeie extra optie voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze ochtend was ik zo misselijk ! er zat superveel lucht in mijn maag, nu voel k me weer lekker behalve dan steken haha nou mijn bh was te klein en heb nu een 75 D ik vind dat ze erg gegroeid zijn precies, begin het te merken omdat mijn.borst aan het plooien is vanonder, hoop dat ze niet teveel krimpem,.behalve dan tussenin die zwelling haha, maar dies ookal minder, k krijg wel af en toe serieuze steken vooral rechts en dan onderin de hechtingen ook waar de drains gezeten hebben begint het te kriebelen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nieuwe foto's geplaatst van 3 dagen PO :)


Ah dat is inderdaad vervelend, lucht in je maag! Maar gelukkig wordt het gevoel in de ochtend met de dag beter! Althans, dat vond ik :) dus komt allemaal goed! Een goed herstel gewenst :)

Dankjewel ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.