Ga naar inhoud

Jeanette : 20 maart 2014 : Dr. Maas : Bergman Clinics : Bilthoven


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi hoi !!

Heb me al veel eerder hier op het forum aan willen melden , maar om een of andere reden het niet een account aan te maken .

Vandaag dacht ik probeer het nog eens ..en zie daar het luktte .

Mijn naam is Jeanette ben bijna 47 en van moeders kant zit grote borsten in de familie .

Nu ben ik de laatste 20 jaar ook altijd te zwaar geweest ,met op z,n top begin vorig jaar 103 kg met zeker cup maat G.

Vanaf Mei 2013 tot nu ben ik 31 kg afgevallen , en met nu een gezond BMI kwam een bvk in aanmerking .

12 Februari ben ik op consult geweest in een Bergman clinic , 26 Februari was de pre-operative screening .

20 Maart The day :1: .

Het is nu 11 dagen geleden dat ik geopereerd ben , het resultaat vind ik nu al verbluffend ben er dan ook heel erg

blij mee .

Mijn borsten passen nu mooi bij mijn lijf .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!

Wat goed dat je zoveel kilo bent afgevallen.

Hoe gaat het herstel? valt het mee of tegen?

Veel leesplezier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen ,

Alles is me heel erg mee gevallen , heb zo goed als geen pijn gehad .

Het heelt allemaal erg goed , alleen het " drie landen punt" (zo heet dat las ik hier :4: ) staat een klein beetje open .

Zal vandaag nog een operatie verslag plaatsen .

Leuk dat er iemand reageert :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady,s

De afgelopen 11 maanden waren voor mij de maanden van veranderingen , of te wel een metamorfose .

Grote borsten heb ik van thuis uit meegekregen , en ik was ook altijd vrij stevig .

Begin vorig jaar was ik toch wel op mijn zwaarst ...103 kg . :56:

Na het omgooien van mijn eetpatroon heb ik het gered op eigen houtje i.c.m sport 31 kg af tevallen .

Hoe leuk is dat weer in maatje 40/38 te passen ...heb een complete nieuwe gadarobe moeten aanschaffen .

Ook aan mijn borsten ben ik wel minder geworden , met name aan de zij en bovenkant.

Met het gevolg zware uitgehangen borsten ...en een F cup die niet meer bij mijn lijf paste .

Plan voor dit jaar was dus me te gaan informeren over een borstverkleining .

Mijn eerste consult was 12 Februari bij de Bergman Clinics in Bilthoven bij D.r SM.Maas .

Met de verwijsbrief van mijn Duitse huisarts ging ik daar samen met mijn schoonzusje naar toe .

Toen ging alles in een snelvaart ..de aanvraag richting de zorgverzekeraar werd meteen aldaar uitgezet , en binnen 10 minuten goedgekeurd :5: .

Uiteraard tot mijn grote verbazing ...ik had er mee gerekend in een administratieve rompslomp te komen .

27-02-2014 was de pre operatieve screening , 20-03-2014 the big day ...

Tussen eerste consult en de operatie dag zaten 5 weken .

Ik was er helemaal klaar voor , heb echt naar de operatie dag toegeleefd , zelfs geturfd op de kalender .

"The day" : Na het aftekenen door D.r SM.Maas en het bespreken van mijn wensen ging het richting operatie kamer ...nerveus was ik niet ,

ik was er klaar voor .Op de OK heerste een ontspannen sfeertje ...

De operatie is me heel erg mee gevallen , heb geen pijn gehad .

Met het resultaat ben ik nu al heel erg tevreden ...heb nu borsten die bij mijn lijf passen . :D

Voor :

1 dag na de OP

10 dagen na de OP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat ziet er al mooi uit na 10 dagen!

En mijn complimenten voor het afvallen! Echt knap

Ik ben zelf afgelopen vrijdag geopereerd dus dat is 6 dagen geleden alweer.

Over 1,5 week moet ik voor controle en ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

Verloopt je herstel ook goed? Ben je bijv alweer aan het werk?

Ik heb echt moeite met stilzitten dus maak af en toe een kleine wandeling buiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Happy :1: ,

Het herstel verloopt goed , heb wel de drains er 1 week in gehad .

Het is mij allemaal heel erg mee gevallen , had gedacht mijn armen stukken minder te kunnen bewegen .

Niets was minder waar ...ik loop gewoon lekker in mijn normale kleren , ben wezen shoppen , naar de kapper etc etc .

Zwaar spul tillen doe ik echt nog niet , daar ga ik me ook netjes aan houden .

Morgen ga ik weer voor een halve dag werken , en vanaf vrijdag weer fulltime .

Ik heb een leidinggevende job , dus hoef geen lichaamelijk zwaar werk te doen .

Hoe gaat het bij jou verder ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door wie was je geopereerd?

Dan pas ik je titel even aan en verplaats ik hem naar operatieverslagen.

Je kunt hier dan ook gewoon je verslag schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Andrea ...

Dit past zoveel beter bij mijn lijf ...ben namelijk ook maar heel smalletjes in mijn bovenlichaam .

Dit was voor mij het totaal plaatje afmaken ...ben erg happy ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het wel goed eigenlijk. Alleen ben ik soms bang dat ik te veel doe.

Ik wandel veel en heb vandaag ook weer zelf gekookt.

Alles wat boven m'n hoofd staat zegt maar pak ik niet en ook til ik niet zwaar. Dat is voor mij nog best lastig want heb een dochtertje van 10 maanden. Gelukkig hebben we nu wel een manier gevonden om te knuffelen.

Volgende week maandag gaan m'n hechtingen eruit. Ben echt benieuwd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat het met een dochtertje van 10 maanden lastig is je rustig te houden .

Bij mij is het vandaag precies twee weken geleden , dus nog 4 weken niet sporten en oppassen met tillen etc .

Daar ga ik me in ieder geval braaf aan houden .

Maandag de hechtingen eruit ..spannend ...

Ben je al blij met het resultaat tot nu toe ?

Heb je ook foto,s of plaats je die liever niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wil ik ook echt gaan proberen maar 6 weken is erg lang hihi

Ik zal dit dan ook met de pc bespreken om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Ik vind het ook vreemd dat de "regels" na de bvk verschillen per ziekenhuis.

Ik mag bijv na een week al autorijden en een vriendin van mij mag dat pas na 3 weken.

Ach ja we zien het wel. Het herstel is het belangrijkste

Ik ben nu al heel tevreden over het resultaat. Heel stiekem hadden ze voor mij nog wel iets kleiner gemogen maar ben zo blij dat ze stevig zijn

Ik heb wel foto's maar plaats ze liever niet op het internet

Sportte jij ook veel voor de bvk? Ik kan ook niet wachten om weer te sporten

Ik ga in juni hardlopen voor pink ribbon. Haha beetje te enthousiast gepland maar ach het is maar 5 km

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden mocht ik ook 1 week na de operatie , maar goed als het niet was gegaan had ik het ook niet gedaan .

Sporten doe ik 2 X per week ...dat krijg ik naast mijn fulltime job geregeld .

Heb mijn vaste dagen hiervoor de maandag en de woensdag , dan doe ik Tae-bo ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen voor het eerst auto rijden maar moet zeggen dat ik sowieso het idee heb dat ik bijna Alles weer kan mits ik af en toe wel even mijn rustmomentje pak.

Ik trainde 6x in de week voordat ik moeder werd maar dat red ik nu niet meer. Ik ga dus Wanneer ik kan. Tae Bo is wel erg leuk. Denk dat het nu zoveel Fijner is zonder die zware borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo , half dagje werken viel gisteren in ieder geval tegen .

Heb namelijk s,middag bijna dagelijks nog een dipje.

Vandaag maar een hele dag proberen , gaat het niet ga ik naar huis .

Gisteren nog contact met de kliniek gehad , onder de borsten op het drielanden punt stond het wat "open" .

Had foto,s per mail gestuurd die Dr.Maas ook nog heeft bekeken .Maar hij vond het er prima uitzien en er was

geen reden voor bezordheid .gelukkig maar

Op advies van de verpleegkundige douche ik me 2 x per dag en gebruik de originel Badedas (groene fles) .

Mijn controle afspraak heb ik 2 weken naar achteren laten verschuiven zodat ik het meteen kan combineren met

een consult om spat aderen te laten verwijderen .Dat is namelijk plan van aanpak nummer 2 voor 2014.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is balen zeg, maar Kan me er Echt wat bij voorstellen. Ging het vandaag beter of is het toch verstandiger om halve dagen te werken?

Ik heb heel veel gelezen over bvk's en hoor heel vaak dat het bij het drielandenpunt open gaat staan. Inderdaad goed drooghouden en misschien ook aan de laten drogen ipv gaasjes etc. Ik lees dat dat bij veel mensen wel helpt.

Heel veel sterkte ermee in ieder geval. Het komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ...

Vandaag de hele dag gewerkt ...en in de middag merk ik toch wel dat ik moe bent/word .

Maar gelukkig krijg ik alle steun van mijn SV ...die vooral zei ..niets te doen ha ha .

Gelukkig alweer weekend , en twee dagen uitrusten .

Zo lekker douchen en eens kijken hoe de plekjes eruit zien .

ben er vanovertuigd dat het goed gaat komen .

Hoe gaat het bij jou ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja joh komt zeker goed

Nou vandaag dus auto gereden.

Ging prima, ik voelde me ineens zo vrij weer hahaha

Mijn man en ouders helpen erg veel in huis en dat is superlief natuurlijk maar af en toe wil je graag ook weer zelf iets kunnen.

Heftig he zo een hele dag? Hoop dat de vermoeidheid een beetje minder wordt de komende tijd. En fijn dat ze je een beetje ontzien op het werk.

M'n borsten zien er al goed uit trouwens! Moet wel eerlijk toegeven dat er nog strips op de wonden zitten maar ze zijn al wat minder gespannen en zijn iets gezakt waardoor het er een stuk natuurlijker uit ziet meteen. Kan bijna niet wachten totdat ze er af zijn.

Maar goed ik moet nog wel even wachten.

Weet jij trouwens of je de plakkers op de plek waar de drains hebben gezeten er wel af mag halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag dus auto gereden.

M'n borsten zien er al goed uit trouwens! Moet wel eerlijk toegeven dat er nog strips op de wonden zitten maar ze zijn al wat minder gespannen en zijn iets gezakt waardoor het er een stuk natuurlijker uit ziet meteen. Kan bijna niet wachten totdat ze er af zijn.

Maar goed ik moet nog wel even wachten.

Weet jij trouwens of je de plakkers op de plek waar de drains hebben gezeten er wel af mag halen?

Fijn dat het autorijden goed ging :) ..., al moet ik er niet aan denken in een noodrem /ongeval situatie terrecht te komen ..

Heerlijk hoor dat je ondersteuning hebt in het huishouden ... :drag_08::drag_10: .

Heb vandaag mijn bed verschoont , en van de week voorzichtig stof gezogen en de wasmachine draait nu .

Wat voor een strips heb je nog op de wonden zitten ?

Bij mij zijn na 1 week de drains en de pleisters eraf gegaan .Na verwijderen van de drains heb ik 2 dagen een pleister

op die plekjes gehad .

Met mijn "drie landen punt" plekjes gaat het heel goed , links is al bijna dicht en rechts gaat ook goed .

Lang leve het douchen met Badedas .... :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ..trouwens ..heb mijn controle afspraak met Dr.SM Maas 2 weken naar achteren verschoven .

Zodat ik dan meteen een consult/onderzoek heb voor het verwijderen van spataders ...plan van aanpak nummer 2 voor 2014 .

Voor mij is het namelijk toch 1,5 uur rijden , en nu kan ik meteen twee dingen combineren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn een soort pleisters. Klinkt heel stom maar ze hebben het me uitgelegd maar ben het vergeten...misschien morgen toch maar even bellen

Mijn drains mochten de volgende ochtend er al uit. Ik verloor bijna geen bloed en nu kun je niet eens meer zien waar ze gezeten hebben.

Oh fijn dat je de afspraak kan combineren.

Heb je hierna nog meer behandelingen gepland trouwens? Ben gewoon benieuwd

Ik ga ook maar badedas kopen! Heel fijn dat de wonden goed helen.

Bijna nieuwe bh's kopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.