Ga naar inhoud

Jeanette : 20 maart 2014 : Dr. Maas : Bergman Clinics : Bilthoven


Gast

Aanbevolen berichten

Wilde hier vanochtend al reageren maar het forum kreeg een error melding .

Wanneer mogen je hechtstrips eraf dan ?

De pleisters waar je drains hebben gezeten zullen er toch wel afmogen , aangezien het dicht is ?

Nee ...de spataderen nog , dan is het goed .

Ik hoop dat straks door het sporten de buik wat strakker gaat worden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi

De hechtstrips mogen er volgende week maandag af dus ongeveer na 2 weken.

Denk dat ze in elk ziekenhuis of kliniek met verschillende hechtmethoden werken?

Bij mijn tepel heb ik wel oplosbare hechtingen. Ziet er netjes uit.

De pleisters op de plek waar de drain gezeten heeft is er inderdaad allang af.

Ik ben sowieso geen fan van pleisters omdat je wond zo vochtig blijft

Mijn buik zie ik nu ook meer nu ik kleinere borsten heb dus daar moet ik straks ook aan werken ja.

Heb een beetje een offdagje vandaag. Mijn dochter was vanochtend echt aan het krijsen en ik wilde haar troosten maar dat is toch echt lastig als ik haar niet mag oppakken.

M'n timing is echt niet ideaal

Maar ik dacht liever nu dan als we er straks twee hebben rondlopen

Dagje series kijken in bed voor mij.

Voel me morgen vast beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeanette, jij had gereageerd op mijn voorstelbericht, en nu zie ik je hier toevallig voorbij komen! Wat is het resultaat al mooi joh, hierdoor voel ik me al wat gemakkelijker bij het idee. Ik ben alleen bang dat ik niet naar mezelf durf te kijken als ik pas geopereerd ben, maar dat zien we dan wel weer haha! Succes met je verdere herstel, liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi flowersoflove ,

Jaaaa .... ben al heel erg blij met het resultaat , het is heel rustig allemaal en het heelt heel goed .

Jij hebt je afspraak ook al staan ...spannend joh .

Lekker positief er naar toe gaan en dan valt het allemaal best mee .

@ HappyB

Klopt , denk dat iedere arts/kliniek wel iets andere hechtmethoden hebben .

Hopenlijk gaat het morgen beter , maar heb je vandaag wel genoten van je chill dag .

Ik ben in ieder geval ook vanmiddag weer naar een verjaardag geweest .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ..

Ja ben echt heel blij met het resultaat ...ze zijn echt mooi :57: .

Vannacht ook voor het eerst zonder de steunende sport bh geslapen ...wat was dat heerlijk .

Nog 9 a 10 dagem , dan mag ik een mooie bh aan ...

Op het werk gaat het ook beter , merk wel dat ik nu snachts lekker door slaap ha ha .

Gefietst heb ik nog niet , maar ben ook niet zo,n fietsert maar het mag al wel .

Fijn dat jou dag beter ging , en succes vandaag hoop dat het weer een beetje mee speelt om naar buiten te gaan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ging beter. Rustig aan gedaan. Beetje last van gevoelige tepels en mn hechtingen jeuken maar dat Schijnt een goed teken te zijn.

Wat snel alweer zonder bh! Heerlijk Lijkt me dat en ook zo Fijn om weer een normale bh te dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , is echt heerlijk slapen zonder harnas :45: ...

Onder de rechter borst is nog een heel heel klein plekje open , maar het ziet er super uit .

Ben dan gisteren ook begonnen met het smeren van het serum .

En niet te geloven , morgen is het 3 weken geleden alweer dat de operatie was ...

Op het werk gaat het in ieder geval steeds beter .... :62:

Het jeuken ontstaat doordat het vocht onder de huid zich terug trekt , heeft men mij vertelt .

Succes vandaag Happy ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb scar retreat serum van Berman Clinics mee gekregen .

Op het werk gaat het prima , zit al weer helemaal in mijn ritme .

Zo , bij jou de operatie ook alweer bijna twee weken geleden ...time flyes .

Ben je tevreden met het resultaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel tevreden qua vorm en maat. Dacht eerst dat ik ze nog wat groot vond maar het past gewoon bij m'n lichaam. Ik ben niet dik maar heb wel rondingen en met een maat 38 is een d cup (in mijn ogen) ideaal

Wat wel stom is is dat ik soms denk dat ik te hard van stapel loop.

Ik heb bijna geen pijn gehad en kon ook mijn armen als snel gewoon weer bewegen, slapen op m'n zij en autorijden.

Maar nu voel ik wel aan het eind van de dag dat m'n borsten wat pijnlijk aanvoelen en heb ik af en toe steken. Ben zo bang dat ik teveel doe en dat m'n herstel tegen gaat werken maar aan de Andere kant vind ik stil zitten zo verschrikkelijk moeilijk.

Ik pak ook dingen weer uit een bovenkastje (een glas of zo dus geen zware potten of pannen)

Ach misschien een luxe probleem?

zijn jouw borsten nog gevoelig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje FWS ...ben er ook heel erg blij mee :1: , super werk verricht .

@Happy ...Goed luisteren naar je lichaam .

Steken heb ik eigenlijk niet , heb wel eens dat het voelt als of het onder de huid wat "trekt" .

Verder zijn de littekens wat gevoelig , dus ben ik blij als ik s,avonds van de bh verlost ben ...

Nu 2 dagen het serum gebruikt , eens afwachten hoe dat gaat werken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hier weer even een update.

Gisteren op controle geweest en de PC heeft wat knoopjes van de oplosbare hechtingen eruit geknipt. Zonder hechtstrips vind ik het wel een beetje eng want voel mn huid trekken bij trek bewegingen. Even wennen denk ik.

Ik heb net als jij, Jeanette, nu twee plekjes op het drielandenpunt.

Hoop dat het snel dicht gaat.

Maar goed al met al tevreden. De vorm en grootte zijn Echt mooi.

Ik kijk best vaak naar mezelf.

Hoe is het nu met jou?

GeneZen je littekens mooi door dat serum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Happy ; Als je die open plekjes onder de borsten hebt , zou ik als ik jou was bij het douchen die

groene Badedas gebruiken .

Op een make up pad , nat maken en schuimend en dan even over die plekjes ....daarna afspoelen.

Verder zou ik er niets opsmeren , ik deed wel een gaasje onder de BH anders werd die vies van het nat wat uit

het wondje komt .

Een week later was het dicht ...

Ik ben ook heel tevreden ,maar schijn vaker over mijn borsten te wrijven hoor ik van anderen ha ha :45: .

En ik verheug me op zaterdag ...mijn eerste nieuwe BH scoren ...het resultaat plaats ik dan in de gallerij .

Heb het serum nu 1 weekje gebruikt , kan er nog niet veel van zeggen het heeft toch een hele tijd nodig .

De boel is wel mooi soepel .

Tja zonder hechtstrips is idd effe wennen , gewoon rustig aan doen , neem je tijd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tip! Had op jouw aanraden al de groene badedas gekocht en daar Gisteren en vanochtend mee gedoucht. Daarna laat ik de borsten even aan de lucht drogen.

Heb ook gaasjes gehaald want mijn bh was inderdaad vies geworden.

Gelukkig heb ik meerdere gekocht. Ik hoop dat het bij Mij net zo snel dicht als bij jou.

Ohhh Ben zo benieuwd naar je nieuwe bh's!

Ik mag nog geen Echte bh natuurlijk maar Ben vrijdag jarig en mag een mooi setje uit kiezen van mn man dus kan niet wachten!

Veel plezier alvast met shoppen!

Het Helen van de littekens heeft inderdaad tijd nodig maar is al een goed teken dat het soepel is toch? Ik heb een vrij Donkere huid en mijn PC zei dat de kans op dikke littekens best groot zijn. Dat was even slikken maar moet het maar afwachten en Zelfs met Ben ik blij met het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week met de open plekjes heb ik zelfs 2 x per dag gedoucht ...ook op advies van de verpleegkundige .

Met de Badedas heb ik van mezelf uit gedaan , bij de paarden gebruiken we dit bij wonden ook .

Je hoeft er niet lang overheen te gaan , gewoon lekker schuimig even erover en spoelen ...

Dat word een leuk verjaardags kadootje voor je :1: , daar zou ik me ook op verheugen .

Hoeveel weken/dagen moet je nog met sport BH ?

Tja de liitekens ...die horen er helaas bij en die neem ik ook voor lief .

Dan maar mooie borsten met littekens , dan van die uitgezakte , zware "dingen" :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe het nu inderdaad 2x per dag. Ik heb ook niet het idee dat het Echt helemaal open staat maar dat er een soort vliesje op zit. Heb ook best veel korsten.

Bij Mij werd aangeraden om 4 weken de bh dag en nacht te dragen en daarna nog 2 weken overdag. Ik heb dus nog 3 weken te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna van de sport BH verlost , 2 weken dag en nacht en 2 weken dag .

Korsten heb ik helemaal niet gehad ...

Kan vandaag wel foto,s in de gallerij plaatsen hoe het was , en hoe het nu is .

Give me some time ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was bij mij ook , met name rechts .

Ik heb er niets op gesmeerd , alleen een gaasje tussen BH en huid .

Heb toen foto,s naar de kliniek gestuurd , maar die vonden het er prima uit zien .

Ben door gegaan met wat ik deen ...2 X per dag douchen met Badedas .

De foto,s staan erop ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jeanette, ik heb je foto's bekeken en bedankt voor het plaatsen.

Ik ben er best wel door gerustgesteld.

De wonden zijn enigzins Gelijk. Bij Mij iets minder groot, maar wel iets roder.

Ik Blijf het gewoon goed spoelen en wassen met badedas. Moet gewoon wat geduld hebben qua genezing ook.

Ik heb het meeste last van mijn rechterborst. Die is ook wat voller en staat wat meer spanning op. Mijn borsten waren altijd al ongelijk dus dat Blijft maar het verschil is wel wat minder nu. Er is ook meer weefsel weg gehaald dus die is ook nog wat gezwollen

Maar goed, Genoeg over Mij!

Kun jij nog slapen van de spanning Hihi.

Gelukkig is het al bijna zaterdag! Ga je ook wat fotos plaatsen van je nieuwe bh's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij je iets gerust gesteld te hebben :rolleyes: ...

Toen ik bij mij die plekjes zag schrok ik me ook rot ....was lichtelijk in paniek .

Rechts was bij mij ook erger en daar liep ook wat "nat " uit , maar na een week zag ik

al een duidelijke verbetering .

Bij twijfel gewoon contact opnemen met je kliniek , is toch lastig dat vanachter de PC te kunnen beoordelen .

Misschien ga ik vanmiddag al :43: ...hoop een uurtje eerder op het werk weg te kunnen gaan .

Morgen is namelijk een zondag in Duitsland , en zaterdag voor pasen zal het wel een chaos hier owrden in de stad .

Als ik wat kan scoren vandaag , komt daar zeker een foto van ....mijlpaal he ´ .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mijn man is het ook alweer een stuk rustiger. Ik heb geen pijn en geen koorts dus kijk het even een weekje aan.

Ja Zeker een mijlpaal! Je kunt nu ook een mooie en betaalbare bikini kopen.

Heel gek maar Bedenk me nu pas dat we van de zomer ook strapless kleding aan kunnen zonder dat we een strapless bh om de Minuut omhoog hoeven te trekken. Jeeeej.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.